cramlorth Posted November 13, 2018 Report Share Posted November 13, 2018 Witam, wczoraj składałem replikę ponieważ doszczelniałem głowicę (zestaw od point). Po złożeniu wszystkiego strzelał na singlu ładnie ale po ostrej serii full auto posypały się jakby zębatki, replika się zablokowała. Sygnał z silnika był ale nie reagowało, czasami tylko ohydny zgrzyt zębatek więc wolałem dalej nie klikać w spust. Po rozkręceniu ponownie repliki wszystko jakby na swoim miejscu ale wyciągnąłem tłok i oring na głowicy tłoka był dość przetarty. Pytanie: Czy nie kręcenie się machiny może być przyczyną tego oringa?(i tak go wymienię dzisiaj), antyreversa? zębatek? Replika: Cyma 013 m4(krzywa chińska ale strzelała przez ostatnie dwa lata jak trzeba) - guarder 120 - tornado high speed - cylinder głowice point - dysza uszczelniona aluminiowa - zębatki HIGH TORQUE UP - lipo 7,4 Jeśli podać coś jeszcze to proszę napisać. Quote Link to post Share on other sites
cramlorth Posted November 14, 2018 Author Report Share Posted November 14, 2018 Temat załatwiony. Krzywa replika Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.