szczuply Posted May 31, 2019 Report Share Posted May 31, 2019 Strony konfliktu. Nowa Walimia na południu i Wielka Bystra na północy. Choc każda ze stron zapewnia na forum ONZ o swoich pokojowych zamiarach, od dłuższego czasu traw konflikt graniczny. Wzajemne prowokacje eskalują w stronę otwartego konfliktu zbrojnego. Od czasu wygrana wyborów w Wielkiej Bystrej przez nacjonalistyczne ugrupowanie OPF odżyły stare demony. Nowy prezydent Eugenio Mortalez obiecał odzyskanie rdzennych terenów Wielkiej Bystrej. Zwanych Krzemowa Dolina Bystrej. Ziemie te od 50 lat są pod jurysdykcja Nowej Walimi. Od paru miesięcy na pograniczy trwa nie wypowiedziana wojna .... Termin rozpoczęcia działań piątek 28.06.19 godzina 23.00 Zakończenie działań niedziela 30.0619 godzina 08.00 Działania nie regularne na terenie przeciwnika. Dywersja i rozpoznanie. Działania ze stałych baz z użyciem pojazdów transportowych. Rejon działań. Kamienna - Nowy Waliszów - Konradów - Stronie Śląskie. Zgłoszenia na maila. maciej.rudyk@gmail.com lub sms 785 582 970 Wpisowe 50 pln. Koszty organizacji plus paliwa dla pojazdów użytych w symulacji. Minimum osiągnięte. Symulacja sie odbędzie. W czwartek pojawi sie mechanika gry. Sa jeszcze dwa miejsca dla pojazdów terenowych. Chętni proszę o zgłoszenie. Quote Link to post Share on other sites
szczuply Posted June 4, 2019 Author Report Share Posted June 4, 2019 MECHANIKA GRY UZNAWANIE TRAFIEŃ Liczy się każde bezpośrednie trafienie (nie rykoszet) w dowolne miejsce na ciele Postrzał w plecak, wystającą ładownicę, karimatę itp. - jak postrzał w korpus. Serie traktuje się jako jeden strzał. W celu cichej eliminacji można zadawać „ciosy” gumowym nożem, gumową saperką, atrapą paralizatora itp. (lub innym - bezpiecznym, przeznaczonym do treningu) wyprowadzając realistycznie wyglądający cios. Należy przy tym upewnić się czy osoba uderzona w/w narzędziem zrozumiała co się właśnie stało. Zakaz dobijania rannych. Postrzał w broń eliminuje broń (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza - należy wtedy podejść do takiego gracza poinformować go, że przejmuje się jego broń fikcyjnie, oznacza to że nasza broń jest sprawna, a przeciwnika uszkodzona) Trafienia 1 Postrzelony krzyczy DOSTAŁEM. Nie jest to wymagana lecz naraża delikwenta na dalszy ostrzał. 2 Trafiony pada w miejscu trafienia. Moze się przemieścić do 3 metrów. Leży lub kuca. Nie wolno stać i się przemieszczać. 3 Oznacza sie czerwona szmata. Po zmroku ŻÓŁTYM światłem chemicznym. Czerwone służy do czytania map itp. 4 Może krzyczeć - medyk. Nie możne porozumiewać się przez radio. 5 Ranny musi zostać opatrzony w ciągu 30 minut. Po tym czasie zostaje trupem. Opis trafien: 1 Trafienie . Rana lekka. Opatrzyć możne każdy inny gracz. Po opatrzeniu ranny jest nie zdolny do prowadzenia walki przez 10 minut. Może sie przemieszczać lecz nie możne prowadzić ognia. 2 Trafienie. Pomocy możne udzielić tylko medyk. Ranny po opatrzeniu musi w ciągu pól godziny zostać odprowadzony w bezpieczne miejsce i przez dwie godziny być pod opieka medyka lub innego członka zespołu. W tym czasie nie możne prowadzić ognia. 3 Trafienie . Trup . Trupy leża w miejscu trafienia do końca akcji. Nie wolno sie przemieszczać, gadać z innymi trupami. Opatrunek musi zostać założony porządnie w miejscu trafienia. Całym bandażem. Dopuszcza sie tymczasowe opatrzenie lecz w ciągu 30 minut musi zostać poprawione na porządne. Trup możne udać się do domu lub pozostać w bazie lecz musi być wyraźnie oznaczony i nie możne przeszkadzać w działaniach innych graczy. JEŃCY. Dopuszcza sie branie do niewoli. Jeniec po trzech godzinach musi odpowiedzieć na pytania zgodnie z prawda. Zasada, Biały ręcznik. W tym przypadku jeniec nie jest krepowany, przeszukiwany i nie próbuje ucieczki oraz innych sposobów uwolnienia się. Musi wykonywać polecenia przeciwnika. Jeśli formula Biały ręcznik nie zostanie wypowiedziana. Dopuszczane sa wszelkie działania które mogą doprowadzić do uwolnienia. W tym przypadku jeniec możne zostać przeszukany, skuty /dopuszcza się skucie rak ale tylko z przodu/, rozbrojony. AMUNICJA Wszelkie repliki poza karabinami maszynowymi. Można przenosić dowolną ilość magazynków załadowanych do poziomu 1,5 real-cap . Doładowania tylko w bazach ze skrzyn amunicyjnych. Karabiny maszynowe zasilane z box-ów elektrycznych- (karabinek szturmowy z boxem/drumem nie jest karabinem maszynowym). Można przenosić 2 szt. magazynków typu box zasypanych do poziomu 500 kulek na jeden box. Stosowanie w grze magazynków typu hi-cap (za wyjątkiem KM) jest ZABRONIONE. Osoba dopuszczająca się takiego procederu zostanie natychmiast uznana za TRUPA. Można posiadać pustą szybkoładowarkę. Aby uzupełnić wystrzeloną amunicję można skorzystać z : a) poprosić o amunicję kolegów z zespołu, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) b) fizycznie przejąć amunicję z magazynków zabitych i przeszukanych wrogów, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) PIROTECHNIKA Zakaz używania własnej pirotechniki wybuchowej. Dozwolona tylko pirotechnika dostarczona przez organizatora. Wyjątkiem są granaty dymne GD 10 używane tylko i wyłącznie do zniszczenia pojazdu wroga. BEZPIECZEŃSTWO Przez cały czas trwania symulacji każdy uczestnik musi mieć założone okulary ochronne. Zasada ta obowiązuje także podczas snu. Quote Link to post Share on other sites
szczuply Posted June 14, 2019 Author Report Share Posted June 14, 2019 POJAZDY W symulacji wezmą udział pojazdy. Pojazd do którego nie można strzelać musi być oznaczony z przodu i z tylu białą kartka formatu A4 przyklejana do szyby. Z takiego pojazdu nie wolno prowadzić ognia. Nie wolno tez kryć się za nim i ostrzeliwać. Minimalna odległość to 1,5 metra. Niszczenie pojazdu. Do niszczenia pojazdu można tylko i wyłącznie użyć granatu dymnego GD 10. Musi on odpalić centralnie pod pojazdem. Nie przed ani z boku. Po wybuchu granatu pojazd musi sie niezwłocznie zatrzymać. Moze zjechać na pobocze. Kierowca i pasażer zostają ranni. Pojazd jest niesprawny przez dwie godziny. Organizator nie dostarcza środków do niszczenia pojazdów. Każda ze stron zaopatruje się w nie sama jeśli jest tym zainteresowana. Quote Link to post Share on other sites
szczuply Posted June 18, 2019 Author Report Share Posted June 18, 2019 Pojazdy podczas poruszania się musza mieć otwarte wszystkie okna do oporu. Dla przypomnienia. Nokto, termo itp nie graja. Quote Link to post Share on other sites
gajdziu Posted June 23, 2019 Report Share Posted June 23, 2019 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.