Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

szczuply

Użytkownik
  • Content Count

    778
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

6224 profile views
  1. Na razie tylko informacja wstępna. Milsim w terenie górskim. Rejon Kotlina Kłodzka Czas trwania około 26 godzin Termin 28.08 2300 - 30.08 0100 Indywidualne zajawki dla poszczególny grup. Działania dynamiczne. Liczba miejsc ograniczona. Więcej informacji w Lipcu.
  2. Dziękuję wszystkim za udział w symulacji. Proszę o AARy bo z informacji uczestników wygląda, ze ciekawie sie działo.
  3. W weekend wyskoczyliśmy do Rudaw Janowickich na milsim Szczupłego. MILSIM RYZYKO. Zajawkę dostaliśmy kilka dni przed startem. W skrócie zostaliśmy małym oddziałem specjalistów którzy mieli podjąć 8 próbek skał. Działaliśmy we wrogim terenie bez wsparcia. Leśny Luj wraz z Trocinem działamy wraz z przyjaciółmi zwanymi jako Milsim Squad Wrocław. Skład: 1. Kaju- dowódca 2. Wściekły Wąż 3. Szczupły 4. Raval 5. Pasztet 6. Rafek 7. Rafek junior 8. Leon 9. Trocin 10. Siwek aka Leśny Luj LOG: 05062020.2305 Wychodzimy z parkingu w 9szt. Jeden z nas zapomniał butów, dojedzie. Maszerujemy droga asfaltową. 05062020.2335 Dochodzimy do pierwszego punktu (1). Zabezpieczamy skrzyżowanie z mostkiem. Dwóch wychodzi podjąć próbki. 05062020.2350 Dwójka wraca z próbkami wyruszamy dalej. 06062020.0005 Zostawiamy plecaki w punkcie PLECAKI1 i dalej maszerujemy drogą asfaltowa. 06062020.0045 Docieramy do punktu (4), część z nas obserwuje ruchy latarek w okolicy reszta zabezpiecza skały i przeszukuje w celu znalezienia kolejnych próbek. GPS wariuje, zaczynamy szukać na latarkach, znaleźliśmy próbki 50m od koordynatu. 06062020.0105 Wychodzimy na następny punkt, nawiązujemy kontakt z zapominalskim. Spotkamy się poniżej na drodze asfaltowej. 06062020.0115 Rozciągnęliśmy się dość mocno. Część jest już na drodze asfaltowej. Część dopiero schodzi do drogi. Pasztet melduje, że widzi już nas. Jednak okazało się, że był to wróg. Rozbrajają go. Zapalają latarkę. Chwila konsternacji i prób uzyskania informacji kto świeci i wtedy ktoś otwiera ogień. Ranimy 2szt npl, Pasztet, przejmuje broń rannego. Npl zrywa w górę drogi, my zrywamy w kierunku z którego zeszliśmy. (Wydawało mi się, że słyszałem głos Generała) 06062020.0125 Zbieramy się w końcu do kupy i wyruszamy w dalszą drogę. 06062020.0200 Rozłączamy się. Kilku idzie na pkt dostarczony przez organizatora kilka godzin przed grą. 06062020.0230 Łączymy się w punkcie 014 i wyruszamy dalej. 06062020.0325 Po ciężkim marszu dotarliśmy do punktu (8). Pobieramy próbki. 06062020.0425 Podejmujemy plecaki i szukamy miejsca na FOB. 06062020.0440 Docieramy do punktu FOB, szybka szamka i lulu. Pobudka wyznaczona na 0900 wyruszamy 1000. Opuszcza nas 1szt 06062020.1000 Wyruszamy zdobywać kolejne próbki. 06062020.1055 Dochodzimy do punktu (7) podejmujemy próbki. 06062020.1130 Dochodzimy do punktu (6) podejmujemy próbki. 06062020.1130 Dochodzimy do punktu (A) spotykamy korespondenta wojennego. Strzela nam kilka klimatycznych fotek po czym odchodzi. Dłuższa przerwa. Rozdzielamy się. Połowa idzie na punkt (6) druga na (3). 06062020.1235 Dochodzimy do punktu (3), po 15 minutach udaje się znaleźć próbki, znak na skałach był rozmyty prawdopodobnie przez deszcz. 06062020.1310 Dostajemy koordynaty punktu rv i wyruszamy. 06062020.1325 Łączymy się, słyszymy wyraźne głosy, ale okazuje się, że to turyści penetrują pobliskie skały. 06062020.1355 Szpica melduje kontakt, połowa z nas rozwija się na prawo. Po kilku minutowej wymianie kompozytu przeganiamy npl, ranimy 2szt. Zabezpieczamy rejon lecz przeciwnik zerwał. Kontynuujemy marsz na punkt (2) 06062020.1410 Szpica melduje kontakt, po krótkiej seri oddanej z kaemu Leona wróg zrywa. Leon zabezpiecza skryżowanie od strony wspomnianego kontaktu a my razem z Trocinem zabezpieczamy skrzyżowanie od strony naszego podejścia, reszta idzie szukać próbek. 06062020.1420 Z kierunku z którego przyszliśmy wchodzi na nas szpica npla, staramy się ich podpuścić jak najbliżej, jednak meldują kontakt (zauważyli resztę oddziału która szukała próbek) otwieramy ogień i ranimy 3 szt przeciwnika, reszta zrywa. Trzymamy chwilę skrzyżowanie, czekamy aż reszta wróci. 06062020.1430 Wyruszamy dalej. Ostatni z nas otwiera jeszcze ogień do npla i zrywamy. Wracamy do FOB 06062020.1510 Wchodzimy do FOB, szamka i lulu. Zaczyna padać. Pobudka na 20. Opuszczają nas 3szt. 06062020.2040 Wyruszamy na kolejne 4 punkty które były w kopercie. 06062020.2100 W punkcie (p) zostawiamy plecaki i na lekko wychodzimy w strone zamku Bolczów. 06062020.2115 Szpica melduje kontakt z ogonem grupy 6-7 osobowej która wchodzi na zamek. Zmieniamy kierunek podejścia. 06062020.2120 Podchodzimy pod zamek wąwozem w skałach. Szpica melduje kontakt. 2szt npl odpalamy ich i dwa trupy. Próbujemy atakować zamek, ale zalegamy pod ogniem z okien zamku. Po chwili dostajemy telefon, że na zamku są cywile. Więc kontynuujemy marsz na następne punkty. Niestety nie mam ich zapisanych. 06062020.2200 Zabezpieczamy skały, Waż szuka próbek. Nie pamiętam czy znalazł. 06062020.2220 Zabezpieczamy skrzyżowanie drogi szlaku zielonego. Dwóch wyrusza po próbki. 06062020.2230 Ruszamy dalej. Po chwili Leon zorientował się, że na skrzyżowaniu wypadło mu poncho, wraca i nadziewa się na szpice wroga, odpala swój kaem, podejmuje poncho i melduje, że prawdopodobnie ranił 2-3 szt npla. 06062020.2240 Schodzimy w dół zielonym szlakiem, zatrzymujemy się do podjęcia kolejnej próbki, znów dwójka idzie po fanty a reszta zabezpiecza. 06062020.2305 Po trudnym marszu po zielonym szlaku schodzimy na drogę asfaltową i wracamy po plecaki. 06062020.2340 Szpica jest już przy plecakach. Ja z Trocinem 100m z tyłu. Szpica melduje o 6-7 sztukach npla schodzących na latarkach i czerwonych światłach. Podpuszczam ich na około 20m i strzelam. Jednak okazuje się, że to trupy. Nie prawidłowo oznaczeni. Mimo to przepraszam was jeszcze raz. Podejmujemy plecaki. 07062020.0005 Dochodzimy do parkingu i kończymy milsim. W nogach 24.3km ale po ciężkim terenie, duże różnice wysokości. Zaliczam milsim do udanych. HPA sprawuje się idealnie, wąż ani trochę nie przeszkadza. Teren super, powiedziałbym, że zajebisty. Jednak na gry typu milsim się nie nadaje. W dzisiejszej dobie strasznie dużo turystów mijaliśmy. W okolicach fobu po południu w ciągu godziny naliczyłem około 50szt. Wielkie podziękowania dla Szczupłego, że mu się jeszcze chce!!! Mój tracking: https://i.imgur.com/zvQ1Rci.jpg
  4. MECHANIKA GRY UZNAWANIE TRAFIEŃ Liczy się każde bezpośrednie trafienie (nie rykoszet) w dowolne miejsce na ciele Postrzał w plecak, wystającą ładownicę, karimatę itp. - jak postrzał w korpus. Serie traktuje się jako jeden strzał. W celu cichej eliminacji można zadawać „ciosy” gumowym nożem, gumową saperką, atrapą paralizatora itp. (lub innym - bezpiecznym, przeznaczonym do treningu) wyprowadzając realistycznie wyglądający cios. Należy przy tym upewnić się czy osoba uderzona w/w narzędziem zrozumiała co się właśnie stało. Zakaz dobijania rannych. Postrzał w broń eliminuje broń (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza - należy wtedy podejść do takiego gracza poinformować go, że przejmuje się jego broń fikcyjnie, oznacza to że nasza broń jest sprawna, a przeciwnika uszkodzona) Trafienia 1 Postrzelony krzyczy DOSTAŁEM. Nie jest to wymagana lecz naraża delikwenta na dalszy ostrzał. 2 Trafiony pada w miejscu trafienia. Moze się przemieścić do 3 metrów. Leży lub kuca. Nie wolno stać i się przemieszczać. 3 Oznacza sie czerwona szmata. Po zmroku Czerwonym Mrugającym światłem . Czerwone stale służy do czytania map itp. 4 Może krzyczeć - medyk. Nie możne porozumiewać się przez radio. 5 Ranny musi zostać opatrzony w ciągu 30 minut. Po tym czasie zostaje trupem. Opis trafien: 1 Trafienie . Rana lekka. Opatrzyć możne każdy inny gracz. Po opatrzeniu ranny jest nie zdolny do prowadzenia walki przez 10 minut. Może sie przemieszczać lecz nie możne prowadzić ognia. 2 Trafienie. Pomocy możne udzielić tylko medyk. Ranny po opatrzeniu musi w ciągu pól godziny zostać odprowadzony w bezpieczne miejsce i przez dwie godziny być pod opieka medyka lub innego członka zespołu. W tym czasie nie możne prowadzić ognia. 3 Trafienie . Trup . Trupy leża w miejscu trafienia do końca akcji. Nie wolno sie przemieszczać, gadać z innymi trupami. Opatrunek musi zostać założony porządnie w miejscu trafienia. Całym bandażem. Dopuszcza sie tymczasowe opatrzenie lecz w ciągu 30 minut musi zostać poprawione na porządne. Trup możne udać się do domu lub pozostać w bazie lecz musi być wyraźnie oznaczony i nie możne przeszkadzać w działaniach innych graczy. JEŃCY. Dopuszcza sie branie do niewoli. Jeniec po trzech godzinach musi odpowiedzieć na pytania zgodnie z prawda. Zasada, Biały ręcznik. W tym przypadku jeniec nie jest krepowany, przeszukiwany i nie próbuje ucieczki oraz innych sposobów uwolnienia się. Musi wykonywać polecenia przeciwnika. Jeśli formula Biały ręcznik nie zostanie wypowiedziana. Dopuszczane sa wszelkie działania które mogą doprowadzić do uwolnienia. W tym przypadku jeniec możne zostać przeszukany, skuty /dopuszcza się skucie rak ale tylko z przodu/, rozbrojony. AMUNICJA Wszelkie repliki poza karabinami maszynowymi. Można przenosić dowolną ilość magazynków załadowanych do poziomu 1,5 real-cap . Całkowita ilość amunicji 700 sztuk. Nadmiar amunicji może być przenoszony luzem lub w szybko ładowarkach. Karabiny maszynowe zasilane z box-ów elektrycznych- (karabinek szturmowy z boxem/drumem nie jest karabinem maszynowym). Można przenosić 3 szt. magazynków typu box zasypanych do poziomu 500 kulek na jeden box. Stosowanie w grze magazynków typu hi-cap (za wyjątkiem KM) jest ZABRONIONE. Osoba dopuszczająca się takiego procederu zostanie natychmiast uznana za TRUPA. Można posiadać pustą szybkoładowarkę. Aby uzupełnić wystrzeloną amunicję można skorzystać z : a) poprosić o amunicję kolegów z zespołu, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) b) fizycznie przejąć amunicję z magazynków zabitych i przeszukanych wrogów, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) PIROTECHNIKA Zakaz używania własnej pirotechniki wybuchowej. Dozwolona tylko pirotechnika dostarczona przez organizatora. BEZPIECZEŃSTWO Przez cały czas trwania symulacji każdy uczestnik musi mieć założone okulary ochronne. Zasada ta obowiązuje także podczas snu. Cytuj
  5. Póki co działamy z przygotowaniami. W połowie maja zobaczymy jaka będzie sytuacja. Zostały miejsca w plutonie snajperskim i dla jednej grupy dywersyjnej.
  6. Milsim - Ryzyko 05-07.06.2020 Na razie informacja wstępna. Zapraszam na milsim w rejonie górskim - Sudety Milsim z duża ilością niewiadomych. Nie będzie dużej zajawki. Każda z grup dostanie indywidualna zajawke. Rejon działania grupy dostana na 2 tygodnie przed symulacja. Rodzaj działań : Grupy dywersyjno zwiadowcze. Ilość nieznana. Pluton snajperski, działający w sekcjach snajperskich .Dopuszczone ghilli i HPA na warunkach organizatora. Działania ochronno likwidacyjne. Inne jednostki, ilość nieznana. Czas trwania symulacji Piątek 2300 do niedzieli 0800 maks. Czas zakończenia uzależniony jest od wykonania zadań i mocy bojowej zespołów. Ilość miejsc ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń. W czasie trwania symulacji obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu. Urządzenia nokto i temo nie grają. Zgłoszenia na maila: maciej.rudyk@gmail.com Zaprazsam
  7. Ogólny zakres działań stron. Jednostka rakietowa. W wyznaczonym przedziale czasowym i lokalizacji dokonać odpalenia rakiet. Dotarcie, zmontowanie i dokonanie procedury startowej rakiety. Skryte przemieszczanie się w terenie, zabezpieczanie rejonu startu, likwidowanie zagrożenia. Maskowanie trasy przemieszczania się. Dwa pojazdy. Do przewozu zestawu rakiet plus radaru,ekwipunku operatorów i ludzi. Lowcy rakiet Obserwacja, patrolowanie w celu zlokalizowania mobilnej jednostki rakietowej. Działania mające na celu likwidacje fizyczna zagrożenia. Dwa pojazdy. Do przewozu ekwipunku operatorów i szybkiego przerzutu ludzi.
  8. MECHANIKA GRY UZNAWANIE TRAFIEŃ Liczy się każde bezpośrednie trafienie (nie rykoszet) w dowolne miejsce na ciele Postrzał w plecak, wystającą ładownicę, karimatę itp. - jak postrzał w korpus. Serie traktuje się jako jeden strzał. W celu cichej eliminacji można zadawać „ciosy” gumowym nożem, gumową saperką, atrapą paralizatora itp. (lub innym - bezpiecznym, przeznaczonym do treningu) wyprowadzając realistycznie wyglądający cios. Należy przy tym upewnić się czy osoba uderzona w/w narzędziem zrozumiała co się właśnie stało. Zakaz dobijania rannych. Postrzał w broń eliminuje broń (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza - należy wtedy podejść do takiego gracza poinformować go, że przejmuje się jego broń fikcyjnie, oznacza to że nasza broń jest sprawna, a przeciwnika uszkodzona) Trafienia 1 Postrzelony krzyczy DOSTAŁEM. Nie jest to wymagana lecz naraża delikwenta na dalszy ostrzał. 2 TRAFIONY PADA LUB KUCA W MIEJSCU TRAFIENIA. DOPUSZCZALNE JEST PRZEMIESZCZENIE SIĘ DO 3 METRÓW OD MIEJSCA TRAFIENIA. 3 Oznacza sie czerwona szmata. Po zmroku ŻÓŁTYM światłem chemicznym. Czerwone służy do czytania map itp. 4 Może krzyczeć - medyk. Nie możne porozumiewać się przez radio. 5 Ranny musi zostać opatrzony w ciągu 30 minut. Po tym czasie zostaje trupem. 6.RANNI I TRUPY MAJA ZAKAZ PRZEMIESZCZANIA SIĘ DO KOŃCA WALKI. NIE ŁAŻĄ I NIE PRZESZKADZAJĄ INNYM UCZESTNIKOM. Opis trafien: 1 Trafienie . Rana lekka. Opatrzyć możne każdy inny gracz. Po opatrzeniu ranny jest nie zdolny do prowadzenia walki przez 10 minut. Może sie przemieszczać lecz nie możne prowadzić ognia. 2 Trafienie. Pomocy możne udzielić tylko medyk. Ranny po opatrzeniu musi w ciągu pól godziny zostać odprowadzony w bezpieczne miejsce i przez dwie godziny być pod opieka medyka lub innego członka zespołu. W tym czasie nie możne prowadzić ognia. 3 Trafienie . Trup . Trupy leża w miejscu trafienia do końca akcji. Nie wolno sie przemieszczać, gadać z innymi trupami. OPATRUNEK MUSI ZOSTAĆ ZAŁOŻONY PORZĄDNIE Z CAŁEGO BANDAŻA. Dopuszcza sie tymczasowe opatrzenie lecz w ciągu 30 minut musi zostać poprawione na porządne. Trup możne udać się do domu lub pozostać w bazie lecz musi być wyraźnie oznaczony i nie możne przeszkadzać w działaniach innych graczy. JEŃCY. Nie bierzemy jeńców, nie dobijamy rannych, nie czekamy aż sie wykrwawia. AMUNICJA Wszelkie repliki poza karabinami maszynowymi. Można przenosić dowolną ilość magazynków załadowanych do poziomu 1,5 real-cap . Doładowania tylko ze skrzyń amunicyjnych znajdujących sie na pojazdach. Karabiny maszynowe zasilane z box-ów elektrycznych- (karabinek szturmowy z boxem/drumem nie jest karabinem maszynowym). Można przenosić 2 szt. magazynków typu box zasypanych do poziomu 500 kulek na jeden box. Stosowanie w grze magazynków typu hi-cap (za wyjątkiem KM) jest ZABRONIONE. Osoba dopuszczająca się takiego procederu zostanie natychmiast uznana za TRUPA. Można posiadać pustą szybko ładowarkę. Aby uzupełnić wystrzeloną amunicję można skorzystać z : a) poprosić o amunicję kolegów z zespołu, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) b) fizycznie przejąć amunicję z magazynków zabitych i przeszukanych wrogów, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) c) doładować ze skrzynki na pojeździe. PIROTECHNIKA Zakaz używania własnej pirotechniki wybuchowej. Dozwolona tylko pirotechnika dostarczona przez organizatora. Dopuszczone są granaty dymne. BEZPIECZEŃSTWO Przez cały czas trwania symulacji każdy uczestnik musi mieć założone okulary ochronne. Zasada ta obowiązuje także podczas snu. POJAZDY W symulacji wezmą udział pojazdy. Pojazd do którego nie można strzelać musi być oznaczony z przodu i z tylu białą kartka formatu A4 przyklejana do szyby. Z takiego pojazdu nie wolno prowadzić ognia. Nie wolno tez kryć się za nim i ostrzeliwać. Minimalna odległość to 1,5 metra. Niszczenie pojazdu. Do niszczenia pojazdu można tylko i wyłącznie użyć granatu dymnego GD 10. Musi on odpalić centralnie pod pojazdem. Nie przed ani z boku. Po wybuchu granatu pojazd musi sie niezwłocznie zatrzymać. Może zjechać na pobocze. Kierowca i pasażer zostają ranni. Pojazd jest niesprawny przez dwie godziny. Organizator nie dostarcza środków do niszczenia pojazdów. Każda ze stron zaopatruje się w nie sama jeśli jest tym zainteresowa. Bardzo proszę o uczciwość. Za duzo ostatnio jest spinek i olewania postrzałów. Od was zależy czy wszyscy będą zadowoleni czy pozostanie niesmak. Z ghilli dopuszczam tylko kapelusze z tym całym doczepionym barachłem. Termo i nokto nie graja jak i celowniki laserowe. Ruszamy ze zgłoszeniami. Proszę nie czekać ze zgłoszeniami do ostatniej chwili. Limit 60 osób.
  9. 21-23.02.2020 Milsim ,,łowcy rakiet,, Kotlina Kłodzka - Rejon Konradów. W wyniku interwencji państw sojuszniczych , zostaje obalony dyktator Irkuku, Palwan Sudin. W kraju porządku pilnują wojska okupacyjne. Państwa zachodnie starają się wprowadzić demokratyczny lad. Większość armii poddała się nowemu zwierzchnictwu. Wyjątkiem są oficerowie Gwardii Republikańskiej, wierni starej władzy. Tworzą zbrojne grupy oporu, walcząc z silami okupacyjnymi. W prowincji Kalik pojawiła sie elitarna jednostka rakietowa gwardii. Wyposażona w rakiety krótkiego zasięgu wykradzione z magazynów dywizji rakietowej. Doskonale wyposażona, o wysokim morale nęka siły stabilizacyjne ciągłymi atakami. Dzięki mobilności i wyszkoleniu jest nieuchwytna... Do prowincji zostaje ściągnięta specjalna grupa specjalizująca się w poszukiwaniach i likwidacji takich grup. Zespól zanany jest pod nazwa - łowcy rakiet. Rozpoczęcie symulacji 21.02 godzina 2300- 0000 zależnie od strony. Zakończenie 23.02 około godziny 0800. Więcej szczegółów + mechanika gry pod koniec grudnia. WYMAGANIA. - Symulacja trwa do niedzielni. Jeśli ktos nie jest w stanie wytrzymać około 30 godzin w terenie to proszę się nie zgłaszać. - HPA nie gra. Spowodowane to jest duza liczba zastrzeżeń innych uczestników gry. Nie mam ochoty na narzekanie i nerwy. - Ghilli zostają w domu. Zbyt duzo kontrowersji budzą gracze w ghilli. Nie oskarżam żadnego z nich o terminatorkę a niestety słyszę ciągle, ze sie nie przyznają. Najpewniej spowodowane to jest tym, ze po prostu w takim wdzianku nie czuć kulki. - W symulacji wezmą udział co najmniej po dwa pojazdy na stronę. - Termo / nokto zostają w domu. Prawdopodobnie grupa łowców będzie posiadała 1 - 2 urządzenia termo ale służące tylko i wyłącznie do obserwacji. jako lornetki. Nie wolno będzie ich używać jako przyrządy celownicze. To jeszcze nie jest zdecydowane. - Warunkiem dopuszczenia do udziału będzie wpłacenie wpisowego. Kwota około 50 zloty. Takie sa moje warunki i nie podlegają dyskusji. Zbyt duzo czasu kosztuje przygotowanie symulacji i nie mam ochoty by paru osobników rozwalało imprezę z powody wcześniejszego zejścia z pola gry lub nie potrafiących sie przyznać do trafień. Zgłoszenia ruszają od 15.12 tylko na maila. maciej.rudyk@gmail.com W zgłoszeniach należny podać ; grupę, nicki, wiek. Więcej info pod koniec grudnia.
  10. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Okolo 25.11 rozsyłam dane do dowódców. Jeśli jeszcze ktos się waha to proszę o decyzje. Łatwiej planować mając całość zgłoszonych. Limit pojazdów zapełniony.
  11. Minimum mamy osiągnięte. Proszę zgłoszonych wstępnie o konkretyzowanie zgłoszeń i wpłaty. Nadal sa wolne miejsca dla pojazdów terenowych. Zapraszam
  12. Październik (edytowane) Zajawka. Koniec lat dziewięćdziesiątych, gdzieś na Bałkanach. Brytyjski posterunek sil ONZ w strefie buforowej pomiędzy wrogimi silami w toczącej się wojnie domowej. Zadaniem posterunku jest dopilnowywanie przestrzegania postanowień rozmów pokojowych. W rejonie tym znajdują liczne grupy przestępcze dorabiajcie na handlu broni, narkotykami i żywnością. Bandy maja oparcie w wioskach położonych w górach i maja charakter klanowy... 29.11 posterunek w Swietezycy. Rozkaz dla dowódcy posterunku. Z dostępnych ludzi zorganizować grupę wypadowa. Gotowość do wyjazdu 30.11 godzina 0800. Wyjazd po dotarciu drużyny przeciwchemicznej. Przejęto informacje, ze w rejonie znajdują się zmagazynowane pociski z bronią chemiczna. Zostały rozlokowane przez wojska Slawii. Nieznany jest ich stan techniczny. Zadanie zgodnie z rozkładem lokalizacji podjąć wszystkie ładunki po uprzednim sprawdzeniu stanu i bezpieczeństwa transportu przez oddział chemiczny. Trasa przejazdu i przewodnik dojedzie razem z drużyna chemiczna. Podjąć wszystkie ładunki i dostarczyć do posterunku. Ilość ładunków 10 szt. Spodziewane siły npl. W rejonie działania można spodziewać się wrogich band chcących przejąć ładunek. Każda formacja zbrojna chcącą zbliżyć się do konwoju ma być traktowana jako wroga. Wykonać. Rozpoczęcie działań sobota godzina 0800 dla konwoju. Zakończenie działań po wykonaniu zadania lub likwidacji siły żywej konwoju. Przewidywany czas działania 12 do 18 godzin MECHANIKA GRY UZNAWANIE TRAFIEŃ Liczy się każde bezpośrednie trafienie (nie rykoszet) w dowolne miejsce na ciele Postrzał w plecak, wystającą ładownicę, karimatę itp. - jak postrzał w korpus. Serie traktuje się jako jeden strzał. W celu cichej eliminacji można zadawać „ciosy” gumowym nożem, gumową saperką, atrapą paralizatora itp. (lub innym - bezpiecznym, przeznaczonym do treningu) wyprowadzając realistycznie wyglądający cios. Należy przy tym upewnić się czy osoba uderzona w/w narzędziem zrozumiała co się właśnie stało. Zakaz dobijania rannych. Postrzał w broń eliminuje broń (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza - należy wtedy podejść do takiego gracza poinformować go, że przejmuje się jego broń fikcyjnie, oznacza to że nasza broń jest sprawna, a przeciwnika uszkodzona) Trafienia 1 Postrzelony krzyczy DOSTAŁEM. Nie jest to wymagana lecz naraża delikwenta na dalszy ostrzał. 2 Trafiony pada w miejscu trafienia. Moze się przemieścić do 3 metrów. Leży lub kuca. Nie wolno stać i się przemieszczać. 3 Oznacza sie czerwona szmata. Po zmroku ŻÓŁTYM światłem chemicznym. Czerwone służy do czytania map itp. 4 Może krzyczeć - medyk. Nie możne porozumiewać się przez radio. 5 Ranny musi zostać opatrzony w ciągu 30 minut. Po tym czasie zostaje trupem. Opis trafien: 1 Trafienie . Rana lekka. Opatrzyć możne każdy inny gracz. Po opatrzeniu ranny jest nie zdolny do prowadzenia walki przez 10 minut. Może sie przemieszczać lecz nie możne prowadzić ognia. 2 Trafienie. Pomocy możne udzielić tylko medyk. Ranny po opatrzeniu musi w ciągu pól godziny zostać odprowadzony w bezpieczne miejsce i przez dwie godziny być pod opieka medyka lub innego członka zespołu. W tym czasie nie możne prowadzić ognia. 3 Trafienie . Trup . Trupy leża w miejscu trafienia do końca akcji. Nie wolno sie przemieszczać, gadać z innymi trupami. Opatrunek musi zostać założony porządnie w miejscu trafienia. Całym bandażem. Dopuszcza sie tymczasowe opatrzenie lecz w ciągu 30 minut musi zostać poprawione na porządne. Trup możne udać się do domu lub pozostać w bazie lecz musi być wyraźnie oznaczony i nie możne przeszkadzać w działaniach innych graczy. JEŃCY. Nie bierzemy jeńców, nie dobijamy rannych, nie czekamy aż sie wykrwawia. AMUNICJA Wszelkie repliki poza karabinami maszynowymi. Można przenosić dowolną ilość magazynków załadowanych do poziomu 1,5 real-cap . Doładowania tylko ze skrzyń amunicyjnych znajdujących sie na pojazdach. Karabiny maszynowe zasilane z box-ów elektrycznych- (karabinek szturmowy z boxem/drumem nie jest karabinem maszynowym). Można przenosić 2 szt. magazynków typu box zasypanych do poziomu 500 kulek na jeden box. Stosowanie w grze magazynków typu hi-cap (za wyjątkiem KM) jest ZABRONIONE. Osoba dopuszczająca się takiego procederu zostanie natychmiast uznana za TRUPA. Można posiadać pustą szybkoładowarkę. Aby uzupełnić wystrzeloną amunicję można skorzystać z : a) poprosić o amunicję kolegów z zespołu, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) b) fizycznie przejąć amunicję z magazynków zabitych i przeszukanych wrogów, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) c) doładować ze skrzynki na pojezdzie. PIROTECHNIKA Zakaz używania własnej pirotechniki wybuchowej. Dozwolona tylko pirotechnika dostarczona przez organizatora. Wyjątkiem są granaty dymne GD 10 używane tylko i wyłącznie do zniszczenia pojazdu wroga. BEZPIECZEŃSTWO Przez cały czas trwania symulacji każdy uczestnik musi mieć założone okulary ochronne. Zasada ta obowiązuje także podczas snu. POJAZDY W symulacji wezmą udział pojazdy. Pojazd do którego nie można strzelać musi być oznaczony z przodu i z tylu białą kartka formatu A4 przyklejana do szyby. Z takiego pojazdu nie wolno prowadzić ognia. Nie wolno tez kryć się za nim i ostrzeliwać. Minimalna odległość to 1,5 metra. Niszczenie pojazdu. Do niszczenia pojazdu można tylko i wyłącznie użyć granatu dymnego GD 10. Musi on odpalić centralnie pod pojazdem. Nie przed ani z boku. Po wybuchu granatu pojazd musi sie niezwłocznie zatrzymać. Moze zjechać na pobocze. Kierowca i pasażer zostają ranni. Pojazd jest niesprawny przez dwie godziny. Organizator nie dostarcza środków do niszczenia pojazdów. Każda ze stron zaopatruje się w nie sama jeśli jest tym zainteresowa. Zakaz używania termowizji i noktowizji. Wpisowe 60 pln. Właściciele pojazdów nie płaca. Dodatkowo na każdy pojazd organizator przekazuje 150 pln na koszty paliwa. Zgłoszenia tylko droga mailowa maciej.rudyk@gmail.com Numer konta 08 1470 0002 2019 4952 1000 0001 z dopiskiem Milsim W zgłoszeniu podać nazwę grupy, nicki uczestników, wiek. Ewentualna deklaracje uczestnictwa z pojazdem terenowym. Zgłoszenia do 15.11 Chętnych do uczestnictwa z pojazdami proszę o jak najszybsza deklaracje. od ilości pojazdów zależny nasycenie grup w terenie. Zapraszam
  13. Zapraszam na piata edycje Konwoju. Wracamy w rejon Konradowa. Nowa trasa. Milsim z użyciem pojazdów terenowych. Warunki górskie. Czas trwania symulacji 12 - 24 godziny. Zajawka, mechanika pojawi się w przeciągu dwóch, trzech tygodni. Poki co zbieram chętnych z pojazdami terenowymi. Zgłoszenia na maila lu FB. maciej.rudyk@gmail.com Zapraszam
×
×
  • Create New...