Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

szczuply

Użytkownik
  • Content Count

    772
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

6153 profile views
  1. Milsim - Ryzyko 05-07.06.2020 Na razie informacja wstępna. Zapraszam na milsim w rejonie górskim - Sudety Milsim z duża ilością niewiadomych. Nie będzie dużej zajawki. Każda z grup dostanie indywidualna zajawke. Rejon działania grupy dostana na 2 tygodnie przed symulacja. Rodzaj działań : Grupy dywersyjno zwiadowcze. Ilość nieznana. Pluton snajperski, działający w sekcjach snajperskich .Dopuszczone ghilli i HPA na warunkach organizatora. Działania ochronno likwidacyjne. Inne jednostki, ilość nieznana. Czas trwania symulacji Piątek 2300 do niedzieli 0800 maks. Czas zakończenia uzależniony jest od wykonania zadań i mocy bojowej zespołów. Ilość miejsc ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń. W czasie trwania symulacji obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu. Urządzenia nokto i temo nie grają. Zgłoszenia na maila: maciej.rudyk@gmail.com Zaprazsam
  2. Ogólny zakres działań stron. Jednostka rakietowa. W wyznaczonym przedziale czasowym i lokalizacji dokonać odpalenia rakiet. Dotarcie, zmontowanie i dokonanie procedury startowej rakiety. Skryte przemieszczanie się w terenie, zabezpieczanie rejonu startu, likwidowanie zagrożenia. Maskowanie trasy przemieszczania się. Dwa pojazdy. Do przewozu zestawu rakiet plus radaru,ekwipunku operatorów i ludzi. Lowcy rakiet Obserwacja, patrolowanie w celu zlokalizowania mobilnej jednostki rakietowej. Działania mające na celu likwidacje fizyczna zagrożenia. Dwa pojazdy. Do przewozu ekwipunku operatorów i szybkiego przerzutu ludzi.
  3. MECHANIKA GRY UZNAWANIE TRAFIEŃ Liczy się każde bezpośrednie trafienie (nie rykoszet) w dowolne miejsce na ciele Postrzał w plecak, wystającą ładownicę, karimatę itp. - jak postrzał w korpus. Serie traktuje się jako jeden strzał. W celu cichej eliminacji można zadawać „ciosy” gumowym nożem, gumową saperką, atrapą paralizatora itp. (lub innym - bezpiecznym, przeznaczonym do treningu) wyprowadzając realistycznie wyglądający cios. Należy przy tym upewnić się czy osoba uderzona w/w narzędziem zrozumiała co się właśnie stało. Zakaz dobijania rannych. Postrzał w broń eliminuje broń (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza - należy wtedy podejść do takiego gracza poinformować go, że przejmuje się jego broń fikcyjnie, oznacza to że nasza broń jest sprawna, a przeciwnika uszkodzona) Trafienia 1 Postrzelony krzyczy DOSTAŁEM. Nie jest to wymagana lecz naraża delikwenta na dalszy ostrzał. 2 TRAFIONY PADA LUB KUCA W MIEJSCU TRAFIENIA. DOPUSZCZALNE JEST PRZEMIESZCZENIE SIĘ DO 3 METRÓW OD MIEJSCA TRAFIENIA. 3 Oznacza sie czerwona szmata. Po zmroku ŻÓŁTYM światłem chemicznym. Czerwone służy do czytania map itp. 4 Może krzyczeć - medyk. Nie możne porozumiewać się przez radio. 5 Ranny musi zostać opatrzony w ciągu 30 minut. Po tym czasie zostaje trupem. 6.RANNI I TRUPY MAJA ZAKAZ PRZEMIESZCZANIA SIĘ DO KOŃCA WALKI. NIE ŁAŻĄ I NIE PRZESZKADZAJĄ INNYM UCZESTNIKOM. Opis trafien: 1 Trafienie . Rana lekka. Opatrzyć możne każdy inny gracz. Po opatrzeniu ranny jest nie zdolny do prowadzenia walki przez 10 minut. Może sie przemieszczać lecz nie możne prowadzić ognia. 2 Trafienie. Pomocy możne udzielić tylko medyk. Ranny po opatrzeniu musi w ciągu pól godziny zostać odprowadzony w bezpieczne miejsce i przez dwie godziny być pod opieka medyka lub innego członka zespołu. W tym czasie nie możne prowadzić ognia. 3 Trafienie . Trup . Trupy leża w miejscu trafienia do końca akcji. Nie wolno sie przemieszczać, gadać z innymi trupami. OPATRUNEK MUSI ZOSTAĆ ZAŁOŻONY PORZĄDNIE Z CAŁEGO BANDAŻA. Dopuszcza sie tymczasowe opatrzenie lecz w ciągu 30 minut musi zostać poprawione na porządne. Trup możne udać się do domu lub pozostać w bazie lecz musi być wyraźnie oznaczony i nie możne przeszkadzać w działaniach innych graczy. JEŃCY. Nie bierzemy jeńców, nie dobijamy rannych, nie czekamy aż sie wykrwawia. AMUNICJA Wszelkie repliki poza karabinami maszynowymi. Można przenosić dowolną ilość magazynków załadowanych do poziomu 1,5 real-cap . Doładowania tylko ze skrzyń amunicyjnych znajdujących sie na pojazdach. Karabiny maszynowe zasilane z box-ów elektrycznych- (karabinek szturmowy z boxem/drumem nie jest karabinem maszynowym). Można przenosić 2 szt. magazynków typu box zasypanych do poziomu 500 kulek na jeden box. Stosowanie w grze magazynków typu hi-cap (za wyjątkiem KM) jest ZABRONIONE. Osoba dopuszczająca się takiego procederu zostanie natychmiast uznana za TRUPA. Można posiadać pustą szybko ładowarkę. Aby uzupełnić wystrzeloną amunicję można skorzystać z : a) poprosić o amunicję kolegów z zespołu, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) b) fizycznie przejąć amunicję z magazynków zabitych i przeszukanych wrogów, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) c) doładować ze skrzynki na pojeździe. PIROTECHNIKA Zakaz używania własnej pirotechniki wybuchowej. Dozwolona tylko pirotechnika dostarczona przez organizatora. Dopuszczone są granaty dymne. BEZPIECZEŃSTWO Przez cały czas trwania symulacji każdy uczestnik musi mieć założone okulary ochronne. Zasada ta obowiązuje także podczas snu. POJAZDY W symulacji wezmą udział pojazdy. Pojazd do którego nie można strzelać musi być oznaczony z przodu i z tylu białą kartka formatu A4 przyklejana do szyby. Z takiego pojazdu nie wolno prowadzić ognia. Nie wolno tez kryć się za nim i ostrzeliwać. Minimalna odległość to 1,5 metra. Niszczenie pojazdu. Do niszczenia pojazdu można tylko i wyłącznie użyć granatu dymnego GD 10. Musi on odpalić centralnie pod pojazdem. Nie przed ani z boku. Po wybuchu granatu pojazd musi sie niezwłocznie zatrzymać. Może zjechać na pobocze. Kierowca i pasażer zostają ranni. Pojazd jest niesprawny przez dwie godziny. Organizator nie dostarcza środków do niszczenia pojazdów. Każda ze stron zaopatruje się w nie sama jeśli jest tym zainteresowa. Bardzo proszę o uczciwość. Za duzo ostatnio jest spinek i olewania postrzałów. Od was zależy czy wszyscy będą zadowoleni czy pozostanie niesmak. Z ghilli dopuszczam tylko kapelusze z tym całym doczepionym barachłem. Termo i nokto nie graja jak i celowniki laserowe. Ruszamy ze zgłoszeniami. Proszę nie czekać ze zgłoszeniami do ostatniej chwili. Limit 60 osób.
  4. 21-23.02.2020 Milsim ,,łowcy rakiet,, Kotlina Kłodzka - Rejon Konradów. W wyniku interwencji państw sojuszniczych , zostaje obalony dyktator Irkuku, Palwan Sudin. W kraju porządku pilnują wojska okupacyjne. Państwa zachodnie starają się wprowadzić demokratyczny lad. Większość armii poddała się nowemu zwierzchnictwu. Wyjątkiem są oficerowie Gwardii Republikańskiej, wierni starej władzy. Tworzą zbrojne grupy oporu, walcząc z silami okupacyjnymi. W prowincji Kalik pojawiła sie elitarna jednostka rakietowa gwardii. Wyposażona w rakiety krótkiego zasięgu wykradzione z magazynów dywizji rakietowej. Doskonale wyposażona, o wysokim morale nęka siły stabilizacyjne ciągłymi atakami. Dzięki mobilności i wyszkoleniu jest nieuchwytna... Do prowincji zostaje ściągnięta specjalna grupa specjalizująca się w poszukiwaniach i likwidacji takich grup. Zespól zanany jest pod nazwa - łowcy rakiet. Rozpoczęcie symulacji 21.02 godzina 2300- 0000 zależnie od strony. Zakończenie 23.02 około godziny 0800. Więcej szczegółów + mechanika gry pod koniec grudnia. WYMAGANIA. - Symulacja trwa do niedzielni. Jeśli ktos nie jest w stanie wytrzymać około 30 godzin w terenie to proszę się nie zgłaszać. - HPA nie gra. Spowodowane to jest duza liczba zastrzeżeń innych uczestników gry. Nie mam ochoty na narzekanie i nerwy. - Ghilli zostają w domu. Zbyt duzo kontrowersji budzą gracze w ghilli. Nie oskarżam żadnego z nich o terminatorkę a niestety słyszę ciągle, ze sie nie przyznają. Najpewniej spowodowane to jest tym, ze po prostu w takim wdzianku nie czuć kulki. - W symulacji wezmą udział co najmniej po dwa pojazdy na stronę. - Termo / nokto zostają w domu. Prawdopodobnie grupa łowców będzie posiadała 1 - 2 urządzenia termo ale służące tylko i wyłącznie do obserwacji. jako lornetki. Nie wolno będzie ich używać jako przyrządy celownicze. To jeszcze nie jest zdecydowane. - Warunkiem dopuszczenia do udziału będzie wpłacenie wpisowego. Kwota około 50 zloty. Takie sa moje warunki i nie podlegają dyskusji. Zbyt duzo czasu kosztuje przygotowanie symulacji i nie mam ochoty by paru osobników rozwalało imprezę z powody wcześniejszego zejścia z pola gry lub nie potrafiących sie przyznać do trafień. Zgłoszenia ruszają od 15.12 tylko na maila. maciej.rudyk@gmail.com W zgłoszeniach należny podać ; grupę, nicki, wiek. Więcej info pod koniec grudnia.
  5. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Okolo 25.11 rozsyłam dane do dowódców. Jeśli jeszcze ktos się waha to proszę o decyzje. Łatwiej planować mając całość zgłoszonych. Limit pojazdów zapełniony.
  6. Minimum mamy osiągnięte. Proszę zgłoszonych wstępnie o konkretyzowanie zgłoszeń i wpłaty. Nadal sa wolne miejsca dla pojazdów terenowych. Zapraszam
  7. Październik (edytowane) Zajawka. Koniec lat dziewięćdziesiątych, gdzieś na Bałkanach. Brytyjski posterunek sil ONZ w strefie buforowej pomiędzy wrogimi silami w toczącej się wojnie domowej. Zadaniem posterunku jest dopilnowywanie przestrzegania postanowień rozmów pokojowych. W rejonie tym znajdują liczne grupy przestępcze dorabiajcie na handlu broni, narkotykami i żywnością. Bandy maja oparcie w wioskach położonych w górach i maja charakter klanowy... 29.11 posterunek w Swietezycy. Rozkaz dla dowódcy posterunku. Z dostępnych ludzi zorganizować grupę wypadowa. Gotowość do wyjazdu 30.11 godzina 0800. Wyjazd po dotarciu drużyny przeciwchemicznej. Przejęto informacje, ze w rejonie znajdują się zmagazynowane pociski z bronią chemiczna. Zostały rozlokowane przez wojska Slawii. Nieznany jest ich stan techniczny. Zadanie zgodnie z rozkładem lokalizacji podjąć wszystkie ładunki po uprzednim sprawdzeniu stanu i bezpieczeństwa transportu przez oddział chemiczny. Trasa przejazdu i przewodnik dojedzie razem z drużyna chemiczna. Podjąć wszystkie ładunki i dostarczyć do posterunku. Ilość ładunków 10 szt. Spodziewane siły npl. W rejonie działania można spodziewać się wrogich band chcących przejąć ładunek. Każda formacja zbrojna chcącą zbliżyć się do konwoju ma być traktowana jako wroga. Wykonać. Rozpoczęcie działań sobota godzina 0800 dla konwoju. Zakończenie działań po wykonaniu zadania lub likwidacji siły żywej konwoju. Przewidywany czas działania 12 do 18 godzin MECHANIKA GRY UZNAWANIE TRAFIEŃ Liczy się każde bezpośrednie trafienie (nie rykoszet) w dowolne miejsce na ciele Postrzał w plecak, wystającą ładownicę, karimatę itp. - jak postrzał w korpus. Serie traktuje się jako jeden strzał. W celu cichej eliminacji można zadawać „ciosy” gumowym nożem, gumową saperką, atrapą paralizatora itp. (lub innym - bezpiecznym, przeznaczonym do treningu) wyprowadzając realistycznie wyglądający cios. Należy przy tym upewnić się czy osoba uderzona w/w narzędziem zrozumiała co się właśnie stało. Zakaz dobijania rannych. Postrzał w broń eliminuje broń (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza - należy wtedy podejść do takiego gracza poinformować go, że przejmuje się jego broń fikcyjnie, oznacza to że nasza broń jest sprawna, a przeciwnika uszkodzona) Trafienia 1 Postrzelony krzyczy DOSTAŁEM. Nie jest to wymagana lecz naraża delikwenta na dalszy ostrzał. 2 Trafiony pada w miejscu trafienia. Moze się przemieścić do 3 metrów. Leży lub kuca. Nie wolno stać i się przemieszczać. 3 Oznacza sie czerwona szmata. Po zmroku ŻÓŁTYM światłem chemicznym. Czerwone służy do czytania map itp. 4 Może krzyczeć - medyk. Nie możne porozumiewać się przez radio. 5 Ranny musi zostać opatrzony w ciągu 30 minut. Po tym czasie zostaje trupem. Opis trafien: 1 Trafienie . Rana lekka. Opatrzyć możne każdy inny gracz. Po opatrzeniu ranny jest nie zdolny do prowadzenia walki przez 10 minut. Może sie przemieszczać lecz nie możne prowadzić ognia. 2 Trafienie. Pomocy możne udzielić tylko medyk. Ranny po opatrzeniu musi w ciągu pól godziny zostać odprowadzony w bezpieczne miejsce i przez dwie godziny być pod opieka medyka lub innego członka zespołu. W tym czasie nie możne prowadzić ognia. 3 Trafienie . Trup . Trupy leża w miejscu trafienia do końca akcji. Nie wolno sie przemieszczać, gadać z innymi trupami. Opatrunek musi zostać założony porządnie w miejscu trafienia. Całym bandażem. Dopuszcza sie tymczasowe opatrzenie lecz w ciągu 30 minut musi zostać poprawione na porządne. Trup możne udać się do domu lub pozostać w bazie lecz musi być wyraźnie oznaczony i nie możne przeszkadzać w działaniach innych graczy. JEŃCY. Nie bierzemy jeńców, nie dobijamy rannych, nie czekamy aż sie wykrwawia. AMUNICJA Wszelkie repliki poza karabinami maszynowymi. Można przenosić dowolną ilość magazynków załadowanych do poziomu 1,5 real-cap . Doładowania tylko ze skrzyń amunicyjnych znajdujących sie na pojazdach. Karabiny maszynowe zasilane z box-ów elektrycznych- (karabinek szturmowy z boxem/drumem nie jest karabinem maszynowym). Można przenosić 2 szt. magazynków typu box zasypanych do poziomu 500 kulek na jeden box. Stosowanie w grze magazynków typu hi-cap (za wyjątkiem KM) jest ZABRONIONE. Osoba dopuszczająca się takiego procederu zostanie natychmiast uznana za TRUPA. Można posiadać pustą szybkoładowarkę. Aby uzupełnić wystrzeloną amunicję można skorzystać z : a) poprosić o amunicję kolegów z zespołu, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) b) fizycznie przejąć amunicję z magazynków zabitych i przeszukanych wrogów, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) c) doładować ze skrzynki na pojezdzie. PIROTECHNIKA Zakaz używania własnej pirotechniki wybuchowej. Dozwolona tylko pirotechnika dostarczona przez organizatora. Wyjątkiem są granaty dymne GD 10 używane tylko i wyłącznie do zniszczenia pojazdu wroga. BEZPIECZEŃSTWO Przez cały czas trwania symulacji każdy uczestnik musi mieć założone okulary ochronne. Zasada ta obowiązuje także podczas snu. POJAZDY W symulacji wezmą udział pojazdy. Pojazd do którego nie można strzelać musi być oznaczony z przodu i z tylu białą kartka formatu A4 przyklejana do szyby. Z takiego pojazdu nie wolno prowadzić ognia. Nie wolno tez kryć się za nim i ostrzeliwać. Minimalna odległość to 1,5 metra. Niszczenie pojazdu. Do niszczenia pojazdu można tylko i wyłącznie użyć granatu dymnego GD 10. Musi on odpalić centralnie pod pojazdem. Nie przed ani z boku. Po wybuchu granatu pojazd musi sie niezwłocznie zatrzymać. Moze zjechać na pobocze. Kierowca i pasażer zostają ranni. Pojazd jest niesprawny przez dwie godziny. Organizator nie dostarcza środków do niszczenia pojazdów. Każda ze stron zaopatruje się w nie sama jeśli jest tym zainteresowa. Zakaz używania termowizji i noktowizji. Wpisowe 60 pln. Właściciele pojazdów nie płaca. Dodatkowo na każdy pojazd organizator przekazuje 150 pln na koszty paliwa. Zgłoszenia tylko droga mailowa maciej.rudyk@gmail.com Numer konta 08 1470 0002 2019 4952 1000 0001 z dopiskiem Milsim W zgłoszeniu podać nazwę grupy, nicki uczestników, wiek. Ewentualna deklaracje uczestnictwa z pojazdem terenowym. Zgłoszenia do 15.11 Chętnych do uczestnictwa z pojazdami proszę o jak najszybsza deklaracje. od ilości pojazdów zależny nasycenie grup w terenie. Zapraszam
  8. Zapraszam na piata edycje Konwoju. Wracamy w rejon Konradowa. Nowa trasa. Milsim z użyciem pojazdów terenowych. Warunki górskie. Czas trwania symulacji 12 - 24 godziny. Zajawka, mechanika pojawi się w przeciągu dwóch, trzech tygodni. Poki co zbieram chętnych z pojazdami terenowymi. Zgłoszenia na maila lu FB. maciej.rudyk@gmail.com Zapraszam
  9. Pojazdy podczas poruszania się musza mieć otwarte wszystkie okna do oporu. Dla przypomnienia. Nokto, termo itp nie graja.
  10. POJAZDY W symulacji wezmą udział pojazdy. Pojazd do którego nie można strzelać musi być oznaczony z przodu i z tylu białą kartka formatu A4 przyklejana do szyby. Z takiego pojazdu nie wolno prowadzić ognia. Nie wolno tez kryć się za nim i ostrzeliwać. Minimalna odległość to 1,5 metra. Niszczenie pojazdu. Do niszczenia pojazdu można tylko i wyłącznie użyć granatu dymnego GD 10. Musi on odpalić centralnie pod pojazdem. Nie przed ani z boku. Po wybuchu granatu pojazd musi sie niezwłocznie zatrzymać. Moze zjechać na pobocze. Kierowca i pasażer zostają ranni. Pojazd jest niesprawny przez dwie godziny. Organizator nie dostarcza środków do niszczenia pojazdów. Każda ze stron zaopatruje się w nie sama jeśli jest tym zainteresowana.
  11. MECHANIKA GRY UZNAWANIE TRAFIEŃ Liczy się każde bezpośrednie trafienie (nie rykoszet) w dowolne miejsce na ciele Postrzał w plecak, wystającą ładownicę, karimatę itp. - jak postrzał w korpus. Serie traktuje się jako jeden strzał. W celu cichej eliminacji można zadawać „ciosy” gumowym nożem, gumową saperką, atrapą paralizatora itp. (lub innym - bezpiecznym, przeznaczonym do treningu) wyprowadzając realistycznie wyglądający cios. Należy przy tym upewnić się czy osoba uderzona w/w narzędziem zrozumiała co się właśnie stało. Zakaz dobijania rannych. Postrzał w broń eliminuje broń (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza - należy wtedy podejść do takiego gracza poinformować go, że przejmuje się jego broń fikcyjnie, oznacza to że nasza broń jest sprawna, a przeciwnika uszkodzona) Trafienia 1 Postrzelony krzyczy DOSTAŁEM. Nie jest to wymagana lecz naraża delikwenta na dalszy ostrzał. 2 Trafiony pada w miejscu trafienia. Moze się przemieścić do 3 metrów. Leży lub kuca. Nie wolno stać i się przemieszczać. 3 Oznacza sie czerwona szmata. Po zmroku ŻÓŁTYM światłem chemicznym. Czerwone służy do czytania map itp. 4 Może krzyczeć - medyk. Nie możne porozumiewać się przez radio. 5 Ranny musi zostać opatrzony w ciągu 30 minut. Po tym czasie zostaje trupem. Opis trafien: 1 Trafienie . Rana lekka. Opatrzyć możne każdy inny gracz. Po opatrzeniu ranny jest nie zdolny do prowadzenia walki przez 10 minut. Może sie przemieszczać lecz nie możne prowadzić ognia. 2 Trafienie. Pomocy możne udzielić tylko medyk. Ranny po opatrzeniu musi w ciągu pól godziny zostać odprowadzony w bezpieczne miejsce i przez dwie godziny być pod opieka medyka lub innego członka zespołu. W tym czasie nie możne prowadzić ognia. 3 Trafienie . Trup . Trupy leża w miejscu trafienia do końca akcji. Nie wolno sie przemieszczać, gadać z innymi trupami. Opatrunek musi zostać założony porządnie w miejscu trafienia. Całym bandażem. Dopuszcza sie tymczasowe opatrzenie lecz w ciągu 30 minut musi zostać poprawione na porządne. Trup możne udać się do domu lub pozostać w bazie lecz musi być wyraźnie oznaczony i nie możne przeszkadzać w działaniach innych graczy. JEŃCY. Dopuszcza sie branie do niewoli. Jeniec po trzech godzinach musi odpowiedzieć na pytania zgodnie z prawda. Zasada, Biały ręcznik. W tym przypadku jeniec nie jest krepowany, przeszukiwany i nie próbuje ucieczki oraz innych sposobów uwolnienia się. Musi wykonywać polecenia przeciwnika. Jeśli formula Biały ręcznik nie zostanie wypowiedziana. Dopuszczane sa wszelkie działania które mogą doprowadzić do uwolnienia. W tym przypadku jeniec możne zostać przeszukany, skuty /dopuszcza się skucie rak ale tylko z przodu/, rozbrojony. AMUNICJA Wszelkie repliki poza karabinami maszynowymi. Można przenosić dowolną ilość magazynków załadowanych do poziomu 1,5 real-cap . Doładowania tylko w bazach ze skrzyn amunicyjnych. Karabiny maszynowe zasilane z box-ów elektrycznych- (karabinek szturmowy z boxem/drumem nie jest karabinem maszynowym). Można przenosić 2 szt. magazynków typu box zasypanych do poziomu 500 kulek na jeden box. Stosowanie w grze magazynków typu hi-cap (za wyjątkiem KM) jest ZABRONIONE. Osoba dopuszczająca się takiego procederu zostanie natychmiast uznana za TRUPA. Można posiadać pustą szybkoładowarkę. Aby uzupełnić wystrzeloną amunicję można skorzystać z : a) poprosić o amunicję kolegów z zespołu, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) b) fizycznie przejąć amunicję z magazynków zabitych i przeszukanych wrogów, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników) PIROTECHNIKA Zakaz używania własnej pirotechniki wybuchowej. Dozwolona tylko pirotechnika dostarczona przez organizatora. Wyjątkiem są granaty dymne GD 10 używane tylko i wyłącznie do zniszczenia pojazdu wroga. BEZPIECZEŃSTWO Przez cały czas trwania symulacji każdy uczestnik musi mieć założone okulary ochronne. Zasada ta obowiązuje także podczas snu.
  12. Strony konfliktu. Nowa Walimia na południu i Wielka Bystra na północy. Choc każda ze stron zapewnia na forum ONZ o swoich pokojowych zamiarach, od dłuższego czasu traw konflikt graniczny. Wzajemne prowokacje eskalują w stronę otwartego konfliktu zbrojnego. Od czasu wygrana wyborów w Wielkiej Bystrej przez nacjonalistyczne ugrupowanie OPF odżyły stare demony. Nowy prezydent Eugenio Mortalez obiecał odzyskanie rdzennych terenów Wielkiej Bystrej. Zwanych Krzemowa Dolina Bystrej. Ziemie te od 50 lat są pod jurysdykcja Nowej Walimi. Od paru miesięcy na pograniczy trwa nie wypowiedziana wojna .... Termin rozpoczęcia działań piątek 28.06.19 godzina 23.00 Zakończenie działań niedziela 30.0619 godzina 08.00 Działania nie regularne na terenie przeciwnika. Dywersja i rozpoznanie. Działania ze stałych baz z użyciem pojazdów transportowych. Rejon działań. Kamienna - Nowy Waliszów - Konradów - Stronie Śląskie. Zgłoszenia na maila. maciej.rudyk@gmail.com lub sms 785 582 970 Wpisowe 50 pln. Koszty organizacji plus paliwa dla pojazdów użytych w symulacji. Minimum osiągnięte. Symulacja sie odbędzie. W czwartek pojawi sie mechanika gry. Sa jeszcze dwa miejsca dla pojazdów terenowych. Chętni proszę o zgłoszenie.
  13. Symulacja sie odbędzie. Minimum osiągnięte. Jeszcze raz termin 28.06 - 30.06. 2019 Reszta dzieje sie na Dolnośląskim
×
×
  • Create New...