Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Miejsce i data: 11 sierpnia, Szklary (powiat Ząbkowice Śląskie)

Odprawa: Odprawa startuje o godzinie 9.00 - jest to czas, kiedy wszyscy mają być już obwieszeni sprzętem, gotowi do odebrania rozkazów i wyjścia w teren.

Koniec: O końcu rozgrywki decyduje organizator. Przewidywany koniec na godzinę 14.30.

Minimalny wiek uczestników: zgodnie z regulaminem.

Minimalna liczba uczestników: 24

Maksymalna liczba uczestników: 70

Zrzutka uczestników na rzecz przygotowania gry: 5-10 zł

Zgłoszenia: wyłącznie poprzez PW do 9 sierpnia, godzina 18.00 - nie zwlekajcie ze zgłoszeniami - będzie łatwiej wszystko rozplanować

Zasady rywalizacji: zgodnie z dolnośląskim PASG: http://forum.wmasg.p...m-dolnoslaskie/

Charakterystyka terenu: Lasy mieszane na wzgórzach. Średnio-wymagające przewyższenia, transzeje, doły, rowy. Teren częściowo skalisty - wskazane ochraniacze kolan.

Parking i dojazd: https://drive.google.com/file/d/0B8VhKwG-8lKKV01hSjltMTdlNWM/view

 

Gramy jeden scenariusz, będący modyfikacją ostatnich 7 udanych siedmiu imprez. Zmiany dotyczą punktacji nie tylko znalezionych punktów w terenie, ale i osób trafionych (ostatnia impreza przyniosła zbytnie unikanie walki). Dodatkowo zmieniamy system ran na uproszczony system kart CCS. Dokładne informacje o systemie trafień i punktacji pojawią się wraz z publikacją kart CCS.

Gra doskonale rozwija współpracę w grupie, nawigację i lokalizację celów. Strzelania powinno być jednak więcej niż zwykle z uwagi na to, że każda grup jest wroga wobec pozostałych.

 

W grze konieczne będą:

- mapa - bardzo ważna w scenariuszu, każdy powinien mieć własną. Dowódcom stron organizator mapy zapewni https://drive.google.com/file/d/0B8VhKwG-8lKKZzdpZUU5OHd0elU/view

- krótkofalówka - kto może, niech weźmie długą antenę

- zestaw do notowania lub robienia zdjęć

- opatrunek/bandaż

 

SCENARIUSZ

1. Dzielimy się na na 3-8 zespołów (po 5-9 osób). Podział w zależności od liczby uczestników i ich przynależności do teamów - na pewno sprawiedliwy i wyrównany liczebnie.

2. Na terenie gry rozłożonych będzie kilkanaście punktów z kartkami z kodami (cyfrowymi lub literowymi). Zadaniem teamów będzie odnajdywanie punktów i spisywanie z nich kodów. Kody cyfrowe liczą się za 4 punkty, a kody literowe za 2 punkty, ale drużyna po jego odnalezieniu zrywa kartkę i zabiera kod ze sobą, uniemożliwiając innym drużynom jego przejęcie. Kod zerwany i zabrany, nie może być już odczytany przez żadną inną drużynę i należy na zawsze do drużyny, która go przejęła.

3. Punkty można zdobywać także poprzez eliminację członków innych zespołów. Każda "dusza" odebrana przeciwnikowi i dostarczona na parking z końcem gry liczona jest za 1 punkt.

4. Przybliżone lokalizacje punktów zostaną przekazane uczestnikom na odprawie i będą odnosić się do sektorów na mapie. Zostaną podane także mylnie lokalizacje ślepe (w bardzo niewielkiej liczbie), w których nie będzie żadnego kodu. Każda drużyna na starcie gry będzie znała tylko część lokalizacji punktów, nowe będzie poznawać odnajdując dotąd znane.

5. Członkowie drużyny nie mogą się rozdzielać. Zawsze chodzą razem (przy ataku/obronie naturalnie mogą manewrować poprzez flankowanie. Na dowódcy spoczywa obowiązek pilnowania integralności zespołu.

6. Jeśli drużyna odwiedzi wszystkie lokalizacje, może skupiać się na blokowaniu dostępu do nich pozostałym.

7. Punkt 7 dotyczy ran i leczenia. Zostanie wkrótce uzupełniony o instrukcje dot. systemu kart CCS.

8. Punkty respawn zostaną przekazane wraz z lokalizacjami kodów. Respawn jest grupowy = grupa w dowolnym momencie może uznać, że potrzebuje odrodzić swoich operatorów i przejść do punktu respawn. Żywi gracze dochodzą do punktu respawn pozostając ciągle w grze, więc mogą w każdej chwili zostać trafieni i spowolnić przemarsz do punktu. Po osiągnięciu punktu, respawn trwa 10 minut i obowiązuje WSZYSTKICH operatorów fireteamu, nawet tych, którzy trafili na niego żywi. Osoby z bandażami ściągają je z siebie i mogą ich ponownie używać.

 

 

Wszystkie szczegóły (liczba drużyn i ich liczebność, liczba fantów, lokalizacja punktów startu drużyn, rozdział kanałów radiowych) będą zależne od liczby graczy. Odpowiednio dostosuję wielkość terenu tak, aby zachować dynamikę rozgrywki - niezależnie od tego, czy zagramy w 24 czy 70 osób.

 

Pytania tu lub PW.

Zapraszam!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

1. DEADLINE Radziej
2. DEADLINE Jeż
3. DEADLINE Emdżej
4. DEADLINE Yaro
5. DEADLINE Gajdziu
6. DEADLINE Bristol
7. DEADLINE Akatorii
8. DEADLINE Marcin
9. DEADLINE Bombke
10. DEADLINE Nikola
11. Tomek (Melcek)
12. Michał (Kowal)
13. Marcin (Mrówa)
14. Sebastian
15. Rejd  ( dow.)
16. Domin
17. Charry
18. Szymon
19. Morf + OGM
20. Morf + OGM
21. Morf + OGM
22. Morf + OGM
23. Morf + OGM
24. Morf + OGM
25. Morf + OGM
26. Morf + OGM
27. Morf + OGM
28. Morf + OGM
29. VIKING MARIAN SKONECZNY
30. VIKING TOMASZ BORECKI
31. VIKING SŁAWOMIR GORDZIEJEWSKI
32. VIKING ERYK GORDZIEJEWSKI
33. VIKING ALEKSANDER KARKOSZ
34. VIKING SEBASTIAN RODAK
35. Fela + TFZ
36. Fela + TFZ
37. Fela + TFZ
38. Fela + TFZ
39. Szczuply
40. Siwek
41. Suspended
42. Kaju
43. Leon
44. Chomik
45. Szymon + SAS
46. Szymon + SAS
47. Szymon + SAS
48. Szymon + SAS
49. Szymon + SAS
50. Szymon + SAS
51. Szymon + SAS
52. Szymon + SAS
53. Szymon + SAS

Link to post
Share on other sites

Proszę o podmianę pierwszego posta na :

 

Cytat

 

Miejsce i data: 11 sierpnia, Szklary (powiat Ząbkowice Śląskie)

Odprawa: Odprawa startuje o godzinie 9.00 - jest to czas, kiedy wszyscy mają być już obwieszeni sprzętem, gotowi do odebrania rozkazów i wyjścia w teren.

Koniec: O końcu rozgrywki decyduje organizator. Przewidywany koniec na godzinę 14.30.

Minimalny wiek uczestników: zgodnie z regulaminem.

Minimalna liczba uczestników: 24

Maksymalna liczba uczestników: 70

Zrzutka uczestników na rzecz przygotowania gry: 10 zł (paliwo, koszty wydruku kart CCS/duszy, produkcja punktów rozłożonych w terenie, wydruki materiałów dla dowódców, prąd, czas)

Zgłoszenia: wyłącznie poprzez PW do 9 sierpnia, godzina 18.00 - nie zwlekajcie ze zgłoszeniami - będzie łatwiej wszystko rozplanować

Zasady rywalizacji: zgodnie z dolnośląskim PASG: http://forum.wmasg.p...m-dolnoslaskie/

Charakterystyka terenu: Lasy mieszane na wzgórzach. Średnio-wymagające przewyższenia, transzeje, doły, rowy. Teren częściowo skalisty - wskazane ochraniacze kolan.

Parking i dojazd: https://drive.google.com/file/d/0B8VhKwG-8lKKV01hSjltMTdlNWM/view

 

Gramy jeden scenariusz, będący modyfikacją ostatnich 7 udanych siedmiu imprez. Zmiany dotyczą punktacji nie tylko znalezionych punktów w terenie, ale i osób trafionych (ostatnia impreza przyniosła zbytnie unikanie walki). Dodatkowo zmieniamy system ran na uproszczony system kart CCS. Dokładne informacje o systemie trafień i punktacji pojawią się wraz z publikacją kart CCS.

Gra doskonale rozwija współpracę w grupie, nawigację i lokalizację celów. Strzelania powinno być jednak więcej niż zwykle z uwagi na to, że każda grup jest wroga wobec pozostałych.

 

W grze konieczne będą:

- mapa - bardzo ważna w scenariuszu, każdy powinien mieć własną. Dowódcom stron organizator mapy zapewni https://drive.google.com/file/d/0B8VhKwG-8lKKZzdpZUU5OHd0elU/view

- krótkofalówka - kto może, niech weźmie długą antenę

- zestaw do notowania lub robienia zdjęć

- opatrunek/bandaż

- karty CCS oraz karty duszy (zapewnia organizator)

 

SCENARIUSZ

1. Dzielimy się na na 3-8 zespołów (po 5-9 osób). Podział w zależności od liczby uczestników i ich przynależności do teamów - na pewno sprawiedliwy i wyrównany liczebnie.

2. Na terenie gry rozłożonych będzie kilkanaście punktów z kartkami z kodami (cyfrowymi lub literowymi). Zadaniem teamów będzie odnajdywanie punktów i spisywanie z nich kodów. Kody cyfrowe liczą się za 4 punkty, a kody literowe za 2 punkty, ale drużyna po jego odnalezieniu zrywa kartkę i zabiera kod ze sobą, uniemożliwiając innym drużynom jego przejęcie. Kod zerwany i zabrany, nie może być już odczytany przez żadną inną drużynę i należy na zawsze do drużyny, która go przejęła.

3. Punkty można zdobywać także poprzez eliminację członków innych zespołów. Każda "dusza" odebrana przeciwnikowi i dostarczona na parking z końcem gry liczona jest za 1 punkt.

4. Przybliżone lokalizacje punktów zostaną przekazane uczestnikom na odprawie i będą odnosić się do sektorów na mapie. Zostaną podane także mylnie lokalizacje ślepe (w bardzo niewielkiej liczbie), w których nie będzie żadnego kodu. Każda drużyna na starcie gry będzie znała tylko część lokalizacji punktów, nowe będzie poznawać odnajdując dotąd znane.

5. Członkowie drużyny nie mogą się rozdzielać. Zawsze chodzą razem (przy ataku/obronie naturalnie mogą manewrować poprzez flankowanie. Na dowódcy spoczywa obowiązek pilnowania integralności zespołu oraz ewentualnych rannych, którzy nadal mogą oczekiwać na pomoc. Dowódca może manewrować oddziałem, by dotrzeć do rannych, ale również może podjąć decyzję o uśmierceniu wszystkich oczekujących na pomoc jeśli zdecyduje się na zdecydowany odwrót celem oszczędności czasu i dalsze manewrowanie lub marsz w kierunku punktu respawn. Wówczas musi dopilnować powrotu rannych/martwych do oddziału i ich umiejscowieniu na końcu szyku (patrz punkt 7).

6. Jeśli drużyna odwiedzi wszystkie lokalizacje, może skupiać się na blokowaniu dostępu do nich pozostałym.

7. Rany, leczenie, system kart CCS i duszy:

Każdy z zespołów otrzymuje pulę kart CCS oraz kart "duszy". Karty CCS służą wprowadzeniu losowości w efektach postrzałów i zróżnicowaniu procedur w ratowaniu rannych operatorów. Karty duszy to po prostu karty wymagane do czynnego operowania w myśl zasady: mam kartę duszy = jestem żywy. Karty duszy odebrane przeciwnikowi nie tylko go osłabiają, ale podlegają także punktacji.

Przed rozgrywką dowódca rozdziela karty CCS według uznania między medyków i operatorów (w dowolnej konfiguracji). Rozdają po jednej karcie duszy każdemu operatorowi, a resztę rozdzielają pomiędzy medyków. Tylko medycy mogą mieć więcej niż jedną kartę duszy (rozdają je rannym, którzy zostali ich pozbawieni przez przeciwnika lub na respawnie, gdy martwy wraca do gry).

Trafiony kulką gracz pada dokładnie w miejscu otrzymania trafienia (o możliwości odczołgania się zdecyduje karta CCS), oznacza się czerwoną szmatą, sprawdza na zegarku godzinę i otwiera jedną kartę CCS i stosuje się do jej treści.

Wyróżniamy 3 typy kart CCS: RL (rana lekka), RC (rana cieżka), WZW (wyłączony z walki). Dokładna treść widniejąca na kartach do przeczytania tutaj: https://docs.google.com/document/d/12SHQLBNfNMVENrYoqso7vPoFnDyy8MCwlpV7wp3OHdg/edit?usp=sharing

Ranny gracz w stopniu lekkim (RL) może zostać uleczony przez dowolnego operatora. Ranny gracz w stopniu ciężkim (RC) lub wyłączającym z walki (WZW) może zostać uleczony wyłącznie przez medyka.

W każdej chwili oczekiwania rannego na pomoc, jego karta duszy może zostać przejęta przez przeciwnika. Ma to swoje skutki: operator bez karty duszy może zostać uleczony wyłącznie przez medyka (musi od niego otrzymać nową kartę duszy). Nawet jeśli ranny operator miał przy sobie więcej kart duszy (mógł je przed chwilą odebrać przeciwnikowi), używa wyłącznie własnej karty duszy - przejęte od przeciwnika docelowo trafiają do własnego medyka, który je wydaje potrzebującym rannym/odradzającym się członkom zespołu).

Operator, który został już wyleczony (ma na sobie bandaż) każde kolejne trafienie z automatu traktuje jako śmiertelne. Oznacza się czerwoną szmatą, niszczy swoją kartę duszy i postępuje jako martwy.

Wszyscy martwi operatorzy mają za zadanie dotrzeć w pobliże swojego dowódcy (tak, by miał świadomość ich śmierci) i skupić się w ciasnym kręgu (szczególnie, gdy nadal trwa wymiana ognia). W momencie przemarszu martwi poruszają się w ciasnej grupie na końcu oddziału utrzymując zdrowy dystans. W momencie kontaktu ogniowego ponownie zalegają i oczekują na rozwój wydarzeń. Realizują tę procedurę do momentu osiągnięcia punktu respawn.

8. Punkty respawn zostaną przekazane wraz z lokalizacjami kodów. Respawn jest grupowy = grupa w dowolnym momencie może uznać, że potrzebuje odrodzić swoich operatorów i przejść do punktu respawn. Żywi gracze dochodzą do punktu respawn pozostając ciągle w grze, więc mogą w każdej chwili zostać trafieni i spowolnić przemarsz do punktu. Po osiągnięciu punktu, respawn trwa 10 minut i obowiązuje WSZYSTKICH operatorów fireteamu, nawet tych, którzy trafili na niego żywi. Osoby z bandażami ściągają je z siebie i mogą ich ponownie używać. Należy pamiętać, by wszyscy operatorzy wychodzący z punktu respawn posiadali własną kartę CCS (w wypadku zużycia całej puli lub zapomnienia pobrania od dowódcy/medyka każde trafienie uznaje się za śmiertelne) i kartę duszy.

9. Limity FPS:

Bezwzględny limit FPS na kulkach 0.2g: 520 fps - jeśli ktoś ma mocną replikę karabinu wyborowego = nie zabiera jej na imprezę

Ograniczenie trybu ognia do pojedynczego (Semi) dla replik z wynikiem FPS powyżej 460 FPS na kulkach 0.2g  - jeśli ktoś ma replikę karabinu wsparcia o takiej mocy = nie zabiera jej na imprezę

 

Wszystkie szczegóły (liczba drużyn i ich liczebność, liczba fantów, lokalizacja punktów startu drużyn, rozdział kanałów radiowych) będą zależne od liczby graczy. Odpowiednio dostosuję wielkość terenu tak, aby zachować dynamikę rozgrywki - niezależnie od tego, czy zagramy w 24 czy 70 osób.

 

Pytania tu lub PW.

Zapraszam!

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dziękuję wszystkim za udział. Moim zdaniem to był najlepszy Red Code jeśli chodzi o sprawność działania i kulturę rozgrywki. Liczba osób na parkingu na koniec gry i krótkie, ustne sprawozdania tym bardziej mnie w tym utwierdzają.

Bardzo proszę dowódców o udostępnienie swoich wyników. Kody literowe liczymy za 2 punkty, cyfrowe za 4 punkty i zachowane dusze za 1 punkt (za sztukę).

Mam już pomysł jak zmodyfikować zasadę z duszami, by nie wpływały one negatywnie na zamiar podjęcia walki. Wystarczy punktować je wyłącznie dodatnio = przyznawać punkty za nadmiarowe dusze, ale nie odbierać ich za stan poniżej wyjściowego.

Ten Red Code był preludium, małym testem założeń przed dużą imprezą na ponad 100 osób, którą zorganizuję wraz z DEADLINE w październiku. Szczegóły za parę dni – trwają ostatnie ustalenia odnośnie terenu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...