matius1000 Posted December 23, 2019 Report Share Posted December 23, 2019 Cześć wszystkim.Jestem w nowy w temacie asg i chciałbym się o tym trochę dowiedzeć i oczywiśćie spróbować.Niestety nie oriętuje sie czy mógłbym brać udziały w grach ze względu na mój wiek mam 12/13 lat i przepuszczam ze prowadzacy nie wpuscili by mnie na strzelanke.Posiadam narazie 1 bron zwykły glock a potem dojdzie snajperka m40a3.Chciałbym sie dowiedziec co zabrac kupic na asg np.kamizelka itd.Za odpowiedz bardzo dziekuje Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 23, 2019 Report Share Posted December 23, 2019 Większość strzelanek jest 16+ lub 18+, ale są też takie gdzie przychodzą młodsze osoby. Na jakich zasadach? To musisz się spytać organizatorów konkretnych strzelanek. Poszukaj imprez na forach lub grupach na fb z Twojego regionu i zapytaj organizatora. Na pewno są też strzelanki organizowane przez młodsze osoby dla młodszych osób ;) poszukaj. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts