Craftguy Posted December 29, 2019 Report Share Posted December 29, 2019 (edited) Witam wszystkich mam pytanie odnosnie awarii zebatek w moim v2. Po wymianie glowicy tloka oraz cylindra i po zlozeniu wszystkiego z powrotem kilka strzalow oddalem bez problemu lecz po 6 strzale gearbox zazgrzytal. Rozebralem i ku mojemu zdziwieniu wszystko bylo ok. Zlozylem znow oddalem kilka strzalow i gearbox zazgrzytal znow. Rozebralem i zauwazylem wylamany zab zebatki srodkowej. Replika to cm 068 stockowa sprezyna . Ogolnie wszystko stockowe oprocz zestawu jaki tam wstawilem czyli cylinder oraz cicha glowica tloka komplet niebieski razem z dysza aluminiowa. Ogolnie wszystko bylo dopasowane. Zebatki koloru brazowego bez zadnych nadrukow. Zastanawia mnie czemu sie tak stalo. Przy rozkladaniu zauwazylem brak podkladki na zebatce od strony gdzie zebatka pracuje z popychaczem dyszy. Jestem poczatkujacy i z gory przepraszam za nie fachowy jezyk ale dopiero sie ucze. Replika jest moja ichetnie prYjme kazda porade. Jak.i rowniez chetnie przyjme jakis schemat dokladnej budowy v2 bo kupilem replike urzywana i moze ktos juz tam grzebal pozdrawiam Edited December 29, 2019 by Craftguy Quote Link to post Share on other sites
Driver2503 Posted January 2, 2020 Report Share Posted January 2, 2020 Z tego co idzie zrozumieć z tekstu najzwyczajniej żle złożyłeś i zębatka nie wytrzymała . Skoro jesteś początkujący to zatem normalne że pierwsza tuningowana przez nowicjusza replika zazwyczaj generuje same problemy ^^ . na YT masz filmiki z dokładnej budowy v2 wpisz gearbox v2 disassembly Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.