gloom1 Posted January 12, 2020 Report Share Posted January 12, 2020 Witam, posiadam replikę jak w temacie, po tuningu : -Lufa pół precyzyjna G&G 400mm będzie wymieniona na precke -Komora rotacyjna G&G -Zielona gumka G&G zmodyfikowana będzie wymieniona za modify +flat hop -Dystanser Maple Leaf OMEGA -Dysza uszczelniona ZC Leopard -Popychacz dyszy Ultimate -Tłok Full Teeth Madbull -Głowica tłoka ALU Ultimate -Sorbopad 3mm -Zębatki ZC Leoppard 100:200 -Sprężyna Guarder SP150 -Głowica cylindra Ultimate -Cylinder stalowy Ultimate -Silnik neodymowy G&G 25k Zrobiona jest na 530fps. Posiada gearbox g2, który jak mówi producent wykonany jest z mocnego aluminium i "niby" jest wzmocniony tzn ma wzmocnione wrażliwe miejsca, które we wcześniejszych wersjach pękały. Co mogę zrobić bo z tego co wiem standardowy mblock do m4 nie pasuje do niej bo gniazdo magazynka jest lekko cofnięte niż jak w m4, a zależy mi żeby ta replika trochę postrzelała, a jak wiadomo aluminium w temp poniżej 0 stopni jest kruche i lubi pękać. Co wymienić, co zrobić żeby wzmocnić ten gearbox i jego żywotność? Dzięki z góry za pomoc. Pozdro :) Quote Link to post Share on other sites
hadesiak1 Posted January 12, 2020 Report Share Posted January 12, 2020 Gdzie producent napisał, że szkielet wykonany jest z aluminium? Dobre alu cnc nie pęka w mrozach. Nic więcej poza miękkim zderzakiem, szczelnością i lekkim zespołem tłoka nie zrobisz. Jedyna alternatywa to zmiana szkieletu na Retro Arms CNC. Montowałem taki w replice 556WH. Ogólnie pasuje ale trochę zabawy jest. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.