Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G17 pracuje normalnie, kulka zostaje w lufie...


Recommended Posts

Dzień dobry.

 

G17 od ARMY

ze sklepu ponad 2 lata temu, żadnych modyfikacji

wystrzelono około 1000 kulek.

 

W pewnym momencie przestały wylatywać kulki.

Replika na oko pracuje normalnie, zamek się cofa, wraca, ładuje kolejną kulkę. Kulki tłoczą się w lufie, po przechyleniu lufą w dół, kulki same wypadają.

Czy można z tego wywnioskować co jest uszkodzone?

Potrzebujecie dodatkowych informacji?

Link to post
Share on other sites

Upewnij się ,że lufa jest pusta postrzelaj bez kulek, replika zawsze rozdziela w cylinderku blowbacku gaz na lufę i blowback. Więc strzelając bez kulek powinieneś poczuć gaz wylatujący z lufy. Jeśli gaz nie wylatuje zaworek w cylinderku jest uszkodzony lub niema sprężynki powrotnej zaworka lub sam cylinderek jest uszkodzony. Może to być zanieczyszczenie tych części. Jeśli gaz wylatuje lufą to znaczy, że kulki blokują się na komorze HU. Lub masz zawaloną czymś lufę i blokują się kulki. Wstępnie tak to widzę.

Link to post
Share on other sites
W dniu 21.04.2020 o 16:57, sjzmisiek napisał:

Upewnij się ,że...

Wielkie dzięki za szybką odpowiedź.

Nie czuć gazu na wylocie lufy.

Czy dobrym rozwiązaniem będzie wymiana cylindra?

Jeśli tak, to jaki cylinder opłaca się wziąć do G17 Army? Najlepszy stosunek jakość/cena?

Link to post
Share on other sites

Army jest w standardzie TM (i chyba glocki aps'a też więc wybór jakiś jest).

Najpierw zobacz co padło.

Może trzeba wymienić wszystko co wiąże się z cylinderkiem blowbacku a może nie i tylko kupisz np zaworek do niego albo sprężynkę.

Na cytadeliasg i specshopie było sporo części wewn. do pistoletów. Firmy guarder wzmocnione dedykowane do TM podejdą.

Na taiwangunie były kompletne cylinderki do glocków aps'a , musisz tylko wziąć odpowiedni: do wersji z opcją fullauto jest inny -płaski od góry, do wersji semi jest całkowicie okrągły w przekroju, jest też wersja greengas i co2 (co2 ma mocniejszą sprężynkę w cylinderku i magi greengas mogą tego nie uciągnąć).

Oczywiście musisz poszukać sam wszystkiego i przemyśleć ile chcesz wydać.

Link to post
Share on other sites

Spoko, zdejmij zamek, zobacz czy zaworek w okienku cylindra pod naciskiem idziedo przodu i wraca kiedy go puszczasz (powinien się maksymalnie cofać do tyłu zamka i być gdzieś w połowie okienka bez oporu z zewnątrz) jeśli zaworek nie cofa się do pozycji wyjściowej sprężynka padła lub sam zaworek zdefoemowany blokuje się z przodu cylinderka. Zobacz też czy sam cylinderek nie ma pęknięć. 

Link to post
Share on other sites

Na filmie ciągnełeś cylinderek za okienko. W tym okienku widać zaworek i podczas strzału ten zaworek idzie do przodu. Przed nim jest sprężynka więc jak zaworek podczas strzału idzie do przodu pod ciśnieniem to sprężynka cofa go do tyłu po wykonaniu akcji blowbacku. Ten zaworek Cie interesuje i sprężynka, która go cofa. Od góry cylinderka jest malutka śrubka trzymająca blokadę zaworka. Jak ją wykręcisz wypadnie kolejno blokada, zaworek i na końcu sprężynka. Na yt są filmiki jak rozebrać cały zamek i bb unit. Możesz nawet szukać filmu jak instalować "icepick" poseidona do glocka, właśnie to jest ten zaworek ze sprężynką o którm mowa. Odpowiada on za dozowanie gazu na lufę i blowback.

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, sjzmisiek napisał:

Ten zaworek Cie interesuje i sprężynka, która go cofa.

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.

Zaworek i sprężynka były tak mocno zakleszczone że mimo lekkiego grzebania śrubokrętem nie odczułem że mogą to być części ruchome.

Dopiero mocne dociśnięcie śrubokrętem od strony wylotu pozwoliło je wypchnąć.

 

Zaworek jest trochę pokiereszowany.

Ponowne wsadzenie spręż i zaworka jest możliwe, natomiast dociśnięcie zaworka powoduje zakleszczenie go.

Czy to jest prawidłowe działanie tego układu?

Czy z załączonych zdjęć można ocenić stan zaworka?

 

IMG_20200427_082112.JPG

IMG_20200427_082156_1.JPG

IMG_20200427_082214_1.JPG

IMG_20200427_082249.JPG

Link to post
Share on other sites

Albo kup nowy albo doprowadź ten do stanu używalności. Zaworek powinien opierać się na blokadzie pod naciskiem sprężynki, ale jednocześnie musi pod naporem swobodnie przemieszczać się w jej stronę. Tu masz animację jak to działa:

Zobacz na cytadeli , specshopie i tajwangunie. Tam były części do pistoletów gbb. Jeśli znajdziesz tańszy ale kompletny cały cylinderek to bedziesz miał na części a wyciągniesz tylko zaworek. Zobacz też na olx. Czasami się trafiają jakieś perełki.

Edited by sjzmisiek
Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, sjzmisiek napisał:

kup nowy albo doprowadź ten do stanu używalności.

Ok, znalazłem coś takiego:

https://www.specshop.pl/product-pol-16963-Guarder-Zestaw-wzmocnionego-tloka-cylindra-do-Marui-G17-26-KJ-G23-27-GLK-112.html

Oraz:

https://azteko.pl/guarder-wzmocniony-cylinder-do-marui-g17-g26-g-26-p-3573.html

Czy ten cylinder Guardera posiada także wewnątrz tłok, sprężynkę etc?

 

Czy użycie papieru ściernego do wyrównania tłoka to pomysł warty wypróbowania?

Link to post
Share on other sites

Zanim coś kupisz możesz wziąć nożyk i papier ścierny i poprubować zaworek naprawić. Wygładzisz plastik wysoką temp.

Jak sie nie powiedzie kontaktuj się ze sklepem czy w cylinderku są części w środku. Jeśli cylinderek jest pusty to niema sensu go kupywać bo nie to się zepsuło. Na Taiwangunie w częściach wewn. do pistoletów są te cylinderki kompletne w środku firmy aps ale tak jak pisałem szukaj okrągłego w przekroju i do replik na greengas za około 30zł. Jak chcesz weź ze specshopa ten zestaw bebechów za 55zł.

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, sjzmisiek napisał:

Zanim coś kupisz

Dzięki.

Czyli rozumiem że nie ma co porywać się na wzmocnionego Guardera tylko wystarczy zwykły APS?

Jeśli mógłbyś wskazać który jest właściwy bo żaden nie jest opisany jako g17...

https://www.taiwangun.com/czesci-do-pistoletow-3/dysza-do-pistoletow-aps-serii-xtp-aps?from=listing&campaign-id=19

https://www.taiwangun.com/czesci-do-pistoletow-3/dysza-full-auto-aps?from=listing&campaign-id=19

https://www.taiwangun.com/czesci-do-pistoletow-3/dysza-do-pistoletow-aps-serii-g-aps?from=listing&campaign-id=19

To wszystkie dysze APS jakie tam znalazłem - może coś przeoczyłem?

 

Link to post
Share on other sites

Fioletowa i żółta są okrągłe więc podejdą, niebieska jest spłaszczona (do fullauto) i nie będzie pasować. Cylinderek zakładasz na tłoczek z uszczelką, twoja jest okrągła a nie scięta jak w wersji fullauto. Poprzeglądaj zdjęcia tej dyszy z taiwanguna niebieskiej to zobaczysz o czym pisze. Porównaj ze swoją i zobaczysz, że się różnią (tyłem, tam gdzie jest duży otwór, twój musi być okrągły).

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, sjzmisiek napisał:

to są one identyczne

Super, wielkie dzięki.

Na razie zeszlifowałem trochę materiału z tłoczka aż przestał się blokować. Po złożeniu do kupy, wystrzeliłem kilka kulek, wszystko jest ok i wygląda na to że jeszcze podziała.

Szlif.jpg.f523abd53987ebef004e0d9683daee75.jpg

 

Zapiszę sobie APS, jeśli ten padnie na amen to wymienię.

Jeszcze raz dziękuję za cierpliwość i wyczerpujące, pomocne wypowiedzi!

 

Link to post
Share on other sites

Spoko, na olx widziałem dzisiaj za 35zł tłoczek guardera do glocka, jak jest kompletny może warto kupić na zapas, jak znajdziesz to popytaj gościa co tam jest w środku, czy jest zaworek ze sprężynką itd.

Btw nie zeszlifuj za dużo bo tam gdzie tłoczek ma więcej materiału, ten kołnierz uszczelnia wylot na lufę i możesz mieć straty na blowbacku.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...