Knebel007 Posted March 24, 2021 Report Share Posted March 24, 2021 Siemanderko mam kilka pytań do doświadczonych dłubaczy replik. Macie może ktoś gearbox Aresa z systemem e.f.c.s? Chodzi mi o moc sprężyny jaka maksymalnie można włożyć do tego GB żeby się nie rozleciał? Chciałbym założyć SP130 Guarder-a *spokojnie da radę? Czy ryzyko? Drugie pytanie co sądzicie o tym silniku? : Silnik Tornado F2 High Speed gen.2 - Długi (TOR-08-011019) G *Ogólnie opinie czy warto? *Czy się nie skopci za chwilę? *Czy do tych bebechów pozostać na stocku? Składam to na zębatkach 100:300 Specna Arms. *Czy ma to sens dawać wolne zębatki do szybkiego silnika? *Czy zmniejszy to obciążenia w GB? Taki mam cel lecz czy mylę pojęcia? Pneumatyka to lonex typ 0. Aluminiowa głowica cylindra podwójnie uszczelniona wyciszona oraz głowica tłoka polimerowa wyciszona + uszczelniona modułowa dysza Perun. Wzmocniony tłok poliwęglanowy z całą metalowa szczęka SUPER SHOOTER. Lufa 455mm PDI 6.01mm Komora hu Madbull + gumka niebieska Madbull + dystanser typ H Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted March 24, 2021 Report Share Posted March 24, 2021 Niestety co do wytrzymałości tego GB nie pomogę. Rodzaj zębatek nie zmniejszy obciążenia GB, to co rozwala GB jest uderzenie tłoka o głowicę cylindra i przenoszenie tego uderzenia z głowicy cylindra na szkielet. Dlatego pomagają plastikowe głowice tłoka czy cylindra oraz sorbo. Niestety plastikowe części pochłaniają część wstrząsu przez co same pękają, chronią szkielet swoim kosztem. Co do silnika i zębatek to Ja nie widzę sensu wolnych zębatek i szybkiego silnika. Wolnych zębatek używa się aby silnik dał radę naciągnąć mocną sprężynę i zębatki to wytrzymały, ale po co ich używać jak nawet najtańszy silnik hight torque za ~100 zł da radę naciągnąć SP140 Guardera na zębatkach 13:1 SHS i zębatki też to wytrzymują? Pewnie robisz DMR, więc ROF nie jest Ci potrzebny, a tylko w tym silnik HS jest lepszy od HT. Quote Link to post Share on other sites
Knebel007 Posted March 24, 2021 Author Report Share Posted March 24, 2021 Dzięki za odp. Tak nie zależy mi na rof tylko żeby jak naj łagodniej potraktować GB. Czyli nie ma sensu nawet silnik HT do sprężyny SP130 skoro te zębatki i stock silnik na spokojnie to pociągnie? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted March 24, 2021 Report Share Posted March 24, 2021 Jak chcesz lepszej reakcji na spust to wsadź HT, choć nie wiem jaki tam jest silnik w stocku. Quote Link to post Share on other sites
Knebel007 Posted March 24, 2021 Author Report Share Posted March 24, 2021 Ok dzięki za info. Tak z innej beczki bo jie chce zakładać nowego tematu. Mam inna reple na GB retro arms i ogólnie wszystko retro zębatki tornado HT silnik HT tornado i dysza perun modułowa, flat chop MODIFY. Body całe metalowe specna arms i gdy do kręcę mocno prowadnice kolby to dysza podwija mi gumkę hu a gdy poluzuje śrubę prowadnicy lub podłoże coś między GB a prowadnice kolby (body) to znów nie podaje mi kulek... Masz jakiś pomysł jak dojść do tego aby i nie podwijało gumki i podawało kulasy? Quote Link to post Share on other sites
Knebel007 Posted March 25, 2021 Author Report Share Posted March 25, 2021 Sory nie dysza tylko kulka podwija gumkę i blokuję kulkę Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted March 25, 2021 Report Share Posted March 25, 2021 12 godzin temu, Knebel007 napisał: gdy do kręcę mocno prowadnice kolby to dysza podwija mi gumkę hu a gdy poluzuje śrubę prowadnicy lub podłoże coś między GB a prowadnice kolby (body) to znów nie podaje mi kulek... Stawiam na brak osiowości body, niestety w tańszych replikach się to zdąża. Można się bawić i dawać jakieś podkładki, ale jest to raczej rzeźbienie w g.... Najprościej to będzie zmienić gumkę na taką z krótszym kołnierzem, może Super Macaron? I zobaczyć czy to coś dało. Dyszę Peruna to się chyba raczej kupowało do serwisu, aby zobaczyć na jakiej długości się najlepiej uszczelnia, a potem już zmienić na zwykłą o tej długości. Jak nie dałeś kleju do gwintów to przy dłuższym używaniu dysza się może rozkręcić. Quote Link to post Share on other sites
Knebel007 Posted March 25, 2021 Author Report Share Posted March 25, 2021 Co do dyszy to nie mogła się rozkręcić bo jest na fest skręcona na teflonowe taśmie tak ze trzeba kombinerkami ja regulować. No tak chyba zrobię że zmierzę ta dysze w optymalnym (szczelnym) ustawieniu i założę normalna uszczelniona może to coś da zobaczymy. Co do gumki mam jakąś w miarę w której ewentualnie podetne kołnierz i zobaczę jak się spisuje. Dzieki za cenne info Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.