Vidmo721 Posted June 23, 2021 Report Share Posted June 23, 2021 (edited) Witam nie dawno kupiłem sobie nowe części do repliki, praktycznie robię replikę w dużej mierze od fundamentów i nie wiem czemu ale jak złożyłem gb v3 to po kilku strzałach na trybie pojedynczym i full auto tłok stoi w tylnym położeniu jednocześnie nie daje się dalej napiąć ( umieszczam tez wideo, tez na nim widać ze po mimo zmianie trybu ognia przez chwilę zaczyna strzelać serią ale to juz naprawiłem poprawiając dolne podkładkowanie bojąc się ze za mało dałem na zębatce tłokowej). Dodam, też że jak zwolnię anti-reversal to zaczyna ponownie strzelać do momentu ponownego zacięcie, jak i tez gdy strzelam tylko z trybu pojedynczego i pilnuję by tłok zrobił pełny cykl takie zacięcie nie występuje. Użyte części do gb: -stockowy gearbox cm.040 -stockowa sprężyna m120 cymy -stockowe łożyska 7mm -stockowy przerywacz -stockowa płytka selektora -stockowy anti-reversal -stockowe okablowanie(kotki stykowe) -Polikarbonowa listwa popychacza do gearboxa v.3 Guearder -Cylinder SHS Typ 0 -Zestaw podkładek do gearboxa -tłok 15zębowy od SHS (spiłowany drugi ząb) -Aluminiowa, łożyskowana prowadnica sprężyny v.3 (usunąłem łożyska) -Głowica tłoka + głowica cylindra v.3 (w głowicy tłoka usunąłem łożyska) -Silnik Tornado F2 High Speed gen.2 - krótki -Komplet stalowych kół zębatych CNC Super High Speed 12:1 Bateria: 7,4 LiPo Wideo: VID20210622130151.mp4 Edited June 23, 2021 by Vidmo721 Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted June 23, 2021 Report Share Posted June 23, 2021 To że czasem się przytnie na semi to jest częsta przypadłość standardowych kostek stykowych. Po prostu zębatka tłokowa zatrzymała się w takim położeniu w którym odcina semi. Trzeba raz strzelić na auto i znów semi trochę podziała. Można zmniejszyć występowanie tej przypadłości zakładając mosfet z AB, ale i tak będzie to czasem występować. Aby całkowicie się tego pozbyć trzeba wstawić bardziej zaawansowany mosfet zastępujący kostkę stykową, najlepiej optyczny. A to że tłok staną w tylnym położeniu i nie idzie go ruszyć, to pewnie silnik nie ma siły naciągnąć sprężyny. Użyj baterii 11,1V. Quote Link to post Share on other sites
Vidmo721 Posted June 23, 2021 Author Report Share Posted June 23, 2021 A czy zmiana ze standardowych kostek stykowych na mikrostyk by coś dało? Chodzi mi tu bardziej czy to też by dało efekt wykonywania pełnych cykli nie zależnie kiedy by się puściło spust? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted June 23, 2021 Report Share Posted June 23, 2021 Jak mikrostyk występuje w V3 to jest inny niż standardowy szkielet GB. Do tego jest inny ten element, który popycha spust. A i tak taka sytuacja zdarza się, może faktycznie rzadziej niż w standardowej kostce, ale jednak. Problemem jest tutaj sposób działania przerywacza. Quote Link to post Share on other sites
Vidmo721 Posted June 23, 2021 Author Report Share Posted June 23, 2021 OK dziękuje za pomoc i wyjaśnienie, na pewno sprawdzę z tą baterią lipo 11.1V, a co do mikrostyku to się pytam przy okazji bo zauważyłem w dobrej cenie gb z systemem QD i mikrostykiem od specny i raczej tez go sobie kupie, a w przyszłość tego dokupię tez mosfet. Naprawdę dziękuje jeszcze ras :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.