PhantomHyper Posted December 15, 2021 Report Share Posted December 15, 2021 Cześć, chciałbym ulepszyć moją replikę. Chciałbym zwiększyć szybkostrzelność oraz reakcję na spust. Ma ona fabrycznie mosfet X-ASR oraz przełożenie 18:1 (chyba). Obecnie osiąga ona około 360 fps na fabrycznej sprężynie. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 16, 2021 Report Share Posted December 16, 2021 Jaki budżet? Bardziej Ci zależy na reakcji na spusty czy ROFie? Zmień zębatki na 16:1 lub 13:1 lub 12:1 i wsadź silnik high speed lub high torque w zależności co chcesz. Przy okazji wymiany zębatek, wymień łożyska na ślizgowe. Quote Link to post Share on other sites
PhantomHyper Posted December 16, 2021 Author Report Share Posted December 16, 2021 (edited) Budżet tak do 500zl myślę. Nie znam też kosztów podzespołów. Zależy mi na zwiększeniu i reakcji i rofu. Najlepiej jakbyś wysyłał mi linki bądź nazwy tych rzeczy. Oraz jakie firmy produkują wysokiej jakości produkty. Jestem totalnie zielony w tych rzeczach. Edited December 16, 2021 by PhantomHyper Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 16, 2021 Report Share Posted December 16, 2021 4 godziny temu, PhantomHyper napisał: Jestem totalnie zielony w tych rzeczach. Jak nie Ty to będziesz składał to pogadaj z serwisantem o częściach. Jak jednak będziesz chciał to zrobić sam to do czego ma być ta replika? Las, CQB? Jaka sprężyna? Najpierw silnik: Musisz zdecydować na czym bardziej Ci zależy ROF czy Reakcja na spust. Silnik High Torque - mniejszy ROF od High Speed ( i tak większy niż standardowy silnik), ale lepsza reakcja na spust. Często w CQB jest zabronione auto więc używa się High Torque dla reakcji. Silnik High Speed - większy ROF, ale słabsza reakcja na spust niż High Torque. Silniki SHSa na początek będą dobre. Jak wkręcisz się w to hobby to potem możesz sobie kupić silnika za +300 zł Potem zębatki: Standardowe są 18:1, ale są też szybsze 16:1, 13:1, 12:1, DSG. Im mniejsza ta wartość tym będą szybsze i będzie lepsza reakcja na spust, ale będą większe obciążenia na zębatkach i silniku. DSG to jeszcze co innego i też jest kilka rodzajów. Zębatki na początku też można brać SHSa. Zębatki wysokiej jakości to +500. Quote Link to post Share on other sites
PhantomHyper Posted December 16, 2021 Author Report Share Posted December 16, 2021 Raczej do lasu, chodź będę jej używał jej rzadziej również do CQB. Obecnie jest sprężyna m110, posiadam również zakupioną sprężynę m140 oraz m90. Czy będzie konieczna wymiana głowicy cylindra na bardziej uszczelnioną oraz gumki hopup? Dziękuje za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 17, 2021 Report Share Posted December 17, 2021 14 godzin temu, PhantomHyper napisał: posiadam również zakupioną sprężynę m140 Mi replika (nie specna) z zębatkami SHS 13:1 i silnikiem SHS HT ciągnie SP140 Guardera, ale 150 już nie. W Specnie posypały by się łożyska. 14 godzin temu, PhantomHyper napisał: Czy będzie konieczna wymiana głowicy cylindra na bardziej uszczelnioną oraz gumki hopup? Konieczne to nigdy nie jest. Ale w Specnie na dzień dobry bym wymienił gumkę. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.