Xantos Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 Jestem początkując i nie mam kasy na dobrego Guna. PO wakacjach kupiłem sobie Walthera p99(HFC) i mundur brytyjski. Zobaczyłem w kiosku coś za 10zł co przypomina kałacha tylko ze jakby w skali 1:2 :PP kupiłem go. sprężyna jest dośc mocna ale rozrzut kulek jest bardzo duzy - jak by ktos rzucił granatem odłamkowym. Postanowiłem sie pobawić i sprubować zrobić coś małym kosztem. Ojciec w pracy mam mi załatwić rurke aluminiową lub miedzianą o średnicy wew. 6,04mm, miałem jeszcze zamiar zamontowac hop-up ale nie wiem jak sie za to zabrać więc prosze o pomoc. Zdjęc sprzętu niestety niemoge zamieścić bo nie mam aparatu cyfrowego, ale jak tylko zrobie ten sprzęt to napewno zamieszcze jego zdjęcia, i kupie drugiego żeby pokazać wam jak wyglądały części stockowe. Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Medi Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 http://www.wmasg.pl/artykuly.php?artykul=47 Link to post Share on other sites
Xantos Posted November 24, 2005 Author Report Share Posted November 24, 2005 ma ktos moze pomysł jak by polepszyć jego wygląd?? ja myślalem żeby zrobić kolbe z "wystruganego" kawałka deski:P ., tylko nie wiem czy jest to warte zachodu. myślalem żeby go jeszcze jakoś pomalować ale nie wiem czy zwykły spray niebedzie odchodził? Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 można zrobić z deski ale nie wiadomo jak to bedzie wyglądać . Moim zdaniem .... let it be. Pewnie po tuningu postrzela to z tydzień więc raczej nie warto grzebać. Link to post Share on other sites