Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Scenariusze


Recommended Posts

Tutaj proszę zamieszczac scenariusze, których nie było na wmasg. Proszę to robic razem s tym schematem.

1. Ogólny zarys sytuacji, czyli co i jak

2. Rekwizyty

3. Strony konfliktu, ich liczebnośc, uzbrojenie, wyszkolenie, stan pogotowia, itp. ewentualny podział stron na mniejsze grupy

4. Dokładniejsze informacje na temat misji, rozmieszczenie sił

5. Odprawy dla grup, cele poszczególnych stron

6. Kiedy jest zaliczane zwycięstwo, kiedy porażka, a kiedy remis

7. Dodatkowe uwagi

 

Tutaj zamieszczam przykładową misję:

 

1. Sytuacja: Członek amerykańskiej jednostki specjalnej został złapany i jest obecnie w niewielkiej rosyjskiej bazie (otoczonej ogrodzeniem z jedną bramą wyjściową). Został tam wysłany oficer, żeby przeprowadzi przesłuchanie, jednak jak to na Deltę przystało został on zabity przez jeńca, który przebrał się za niego.

 

2.Rekwizyty: Dwa radia, jedno rosyjskie, pilnowane przez radiooperatora, drugie amerykańskie, pilnowane przez... kogokolwiek!Radiami mogą by jakiekolwiek torby lub reklamówki. Tylko muszą troche ważyc:)

 

3. Strony:

Amerykanie to jeniec: dobrze wyszkolony, znający rosyjski (dlatego rosjanie mówią po Polsku :D) uzbrojony w pistolet (jakiś słaby, zależne od dostępnego uzbrojenia).

Rosjanie: min. 6 znudzonych ciągłą służbą w bazie żołnierzy, twarz oficera widziało tylko 2 ludzi: kontroler przy bramie i operator ciężkiej broni, również przy bramie, zatem tylko oni mogą włączyc alarm, gdy go zobaczą (oczywiście gdzy zobaczą jego twarz)

 

4. Jeniec zaczyna w jakimś zamkniętym pomieszczeniu w głębi bazy. Rosjanie chodzą jak chcą, ze względu na spokój mogą odłożyc broń na bok. Jeden musi pilnowac sprzętu jeńca. Dwóch wartowników przy bramie. Jeden z ciężkim sprzętem (czyli jakimś dobrym elektrykiem) jest w umocnionej pozycji. Drugi jest poza w/w "okopem" i wypatruje wroga. Nie zapomnijmy o powszechnej nudzie, więc może również rozmawiac z kaemistą. Kaem ma pole ostrzału 180 stopni przed bramę, nie można go nosic

 

5. Odprawa amerykanina: "No i mnie w końcu złapali! Muszę teraz zdobyc radio, żeby wezwac transport. Nie wiem ilu rosjan widziało tego ruska, co go zabiłem, więc muszę uważac. Z mapy pamiętam, że jakieś 100- 200 metrów stąd (zależne od możliwego terenu) jest polana, która może robic za punkt ewakuacyjny. Po wezwaniu śmigłowca muszę się tam dostac.

Odprawa dla rosjan: Żadna

 

6. Zwycięstwo amerykanina jest wtedy, gdy uda mu się wezwac pomoc i przejśc na w/w polanę w czasie, np. 5 min (czas do regulacji) Rosjanie wygrywają wtedy, gdy złapią lub "zabiją" jeńca. Remis jest gdy Amerykanin wezwie transport i dopiero wtedy go zabiją

 

7. Uwagi: Amerykanin może zabijac po cichu, np. poprzez złapanie ruska za szyję. Nie może on wtedy krzyczec. Niech jeniec nie zapomina, że ma na sobie "mundur" ruskiego OFICERA! Może z tego zkorzystac.

Jeścli rosjan jest więcej, dobrze wyznaczyc dowódcę bazy. Teren bazy powinien byc duży, z wieloma zakamarkami i z przynajmniej jednym budynkiem, w którym zaczyna jeniec. Podejżane zachowanie Amerykanina może wywołac alarm. Sprzęt amerykanina powinien byc bardzo dobry (w końcu to Delta)

 

Wszelkie uwagi proszę zamieszczac w tym temacie.

PS: Jeśli jest już taki temat, proszę o link do niego

Link to post
Share on other sites

1: Oddział rangersów po treningu w terenie poszedł do bunkra aby odpocząć. Po przebudzeniuoriętują sie ze jeden z członków drużyny znikł więc idą go szukać. znajdują martwego z karabinem w ręku i poderżniętym gardłem.wiedzą że są obserwowani...

 

2:Nieśmiertelnik martwego członka drużyny(może to też być zdjęcie albo naszyjnik cokolwiek)

 

3:Rangersi:zdezorientowani, dobrze wyszkoleni, dobrze uzbrojeni(broń długa i przyboczna, mozna tez zabrać broń i amunicje martwego członka drużyny), 6-8 osób(razem z martwym członkiem)

 

Tajemniczy przeciwnik: gotowi do akcji, dobrze wyszkoleni, dobrze uzbrojeni, z przewagą liczebną podzieleni na 2-3 osobowe grupy(najlepiej jakby byli w maskach gazowyh by dodać tajemniczości)

 

4:(najlepiej jesli scenariusz będzie odgrywany rano kiedy nie będzie jeszcze zbyt jsno) Rangersi zaczynają w bunkrze może to być mały bugyneczek, szałas albo bunkier z worków z piaskem ale z zadaszeniem. rangersi nie znają terenu którym jest gęsty las , są niewyspani i lekko przestraszeni, ale przeczesują teren by znaleźć sprawców

 

Tajemniczy przeciwnik :bardzo dobrze zna teren, jest wypoczęty i gotowy do akcji, zaczyna 200-250m od miejsca w którym leży martwy rangers. Grupki na które jest podzielony mają już upatrzone kryjówki, jedna z grupek misi być w pobliżu meijsca w którym leży martwy rangers.jeden z znich musi mieć przy sobie nieśmiertelnik

 

5:Rangersi: Jeden z naszyh nieżyje musimy znaleźć sprawców wyeliminować ich i wziąść nieśmiertelnik martwego

CELE: wyeliminować tajemniczego przeciwnika,dostarczyć nieśmiertelnik do punktu ewakuacyjnego

 

Tajemniczy przeciwnik: Zabiliśmy juz jednego z nich teraz czas zgładzić reszte

CELE: Zabić rangersów

 

6:Rangersi WYGRAJĄ: kiedy wyeliminują tajemniczego przeciwnika lub kiedy osoba która bedzie miała nieśmiertelnik dojdzie do punktu ewakuacyjnego z innym członkiem drużyny

PRZEGRAJĄ: kiedy wszyscy zginą

 

TAJEMNICZY PRZECIWNIK WYGRA: kiedy zabije wszystkih rangersów

PRZEGRA: kiedy rangersi dostarczą niesmiertelnik do punktu ewakuacyjnego lub kiedy wszyscy zginą

 

7: Tajemniczy przeciwnik może robić zasadzki

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...