Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[SPREZYNA] H&K Mk23 Socom Tokyo Marui Tuning


Recommended Posts

Witam

Mam pistolet H&K Mk23 Socom High-Grade Hop-Up Tokyo Marui.

Chcailbym sie dowiedziec jak go mozna bezpiecznie stuningowac tzn. wymienic sprezyna, uszczelnic tlok i inne, tak aby wytrzymaly seryjne "bebechy". Ostatnio strzelalem sie w pomieszczeniu zamknietym i strzlilem koledze w twarz (pod okulary ochronne) i ma straszna rane oraz "bombla" chce go tak stuningowac aby nie zrobic komus krzywdy.

Ps.W temacie tuningu jestem zielony prosze o wytlumaczenie mi co to jest lufa wewnetrzna i zewnetrzna oraz inne pojecia, albo podac jakis link z gory dziekuje :wink:

Pozdrawiam

Skorek

Link to post
Share on other sites

Guny produkcji TM są bardzo precyzyjne. Soccom TM ma bardzo duży zasięg z tego co wiem. Kumpel nim strzelał przez jakiś czas i naprawde zadziwiał zasięgiem. 45 metrów dla tego pistoletu to nie problem. Moim zdaniem powinieneś odpuścić sobie ten tuning z kilku powodów:

- zwiększysz siłe to napewno zrobisz kumplowi krzywde

- pistolet jest trudny do złożenia po uprzednim rozłożeniu. U nas był z tym duży problem ;)

- dlatego że są bardzo precyzyjne , te pistolety są tak wytrzymałe, zmieniając w nich cokolwiek poprostu narazisz je na uszkodzenie.

- nawet jeżeli uda ci się zwiększyć zasięg, skupienie to i tak moim zdaniem trafienie kogoś z pistoletu na odległość 40 metrów jest nie lada wyczynem. Mówie tutaj o 40 metrach bo najwyraźniej chcesz uzyskac możliwość prowadzenia skutecznego ognia na tą odległość , a na bliższe odległości spokojnie starczy ci wersja stockowa.

- nie wiem skąd można dostać sprężyne do pistoletu :).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.