wolczas Posted March 19, 2006 Report Share Posted March 19, 2006 jestem laikiem w sprawach ASG/AEG , zakupiłem niedawno używany z 1msc AEGa Xm177 b2 Colt Commando .. otóż po próbie uszczelniania tłoku, silniczek w gearboxie ,nie działa już na sprężynę ,tylko świszczy ... męczyłem się z tym 3 godziny ... błagam niech ktoś mi pomoże ... Link to post Share on other sites
fiedotow Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Może zbytnio go uszczelniłeś i tłok się blokuje. Poza tym poczytaj niżej. Link to post Share on other sites
Jamie Posted May 1, 2006 Report Share Posted May 1, 2006 eee...sry kupiles (i to jeszcze uzywany) najgorszego elektryka jakiego w zyciu widzialem, moj kolega go ma, kulki opadaj po przeleceniu 5 m zalamka ok wiec trzecia zebatka GB powinna przekladac moc silniczka na sprezyne, jesli nie napina (sprexyny) to wien tej zebatki, moze zleciala, popatrz uwaznie Link to post Share on other sites
vincenzo Posted May 1, 2006 Report Share Posted May 1, 2006 albo zębatka Ci sie już rozje**a albo pokombinuj coś z tłokiem... :wink: Raczej zabardzo chciałeś uszczelnić tłok. :lol: Link to post Share on other sites
Braddock Posted August 11, 2006 Report Share Posted August 11, 2006 Według twojego opisu stawiam na to że: 1. Starła ci się zębatka 2. Gearbox jest źle skręcony i zębatka silniczka nie jest dobrze dociśnięta do pierwszego koła zębatego. 3. Za bardzo uszczelniłeś tłok przez co zęby koła przeskakują. Napraw to czym prędzej zanim trwale coś uszkodzisz :F Link to post Share on other sites
Recommended Posts