Frugo Posted June 11, 2006 Report Posted June 11, 2006 no ale mowimy czy replika bedzie dzialala? czy bedzie dzialala i dalej celna :-) hehe, TM, fakt jakos wykonania i solidnosc zdecydowanie goruje nad innymi markami. Mialem G3 po lekkim tuningu (sprezyna 120 lufa i cos tam jeszcze) na stockowych czesciach, i nigdy nie bylo problemu przez 3 lata z nia. no chyba ze wsypalem piasek do lufy, wtedy kulki sie zacinaly. mhh ciekawe czemu?? Quote
Poland Posted June 11, 2006 Author Report Posted June 11, 2006 ciekawe czemuTo pewnie za sprawą piasku w lufie! Quote
zydelek1990 Posted June 11, 2006 Report Posted June 11, 2006 Kilka pytań do użytkowników: 1)Czy ktoś z was wymieniał samą sprężynę na M140 ew. M130 bez wymiany pozostałych części. Jeśli tak to jak z uzytkowaniem. Są jakieś pęknięcia lub uszkodzenia? Wcześniej doczytałem ze niekiedy posiadacze SOC 16 tak robili tj. wymieniali samą sprężyne. 2)Gdzie można dostać do niego lufę prec??? Dziękuje Quote
Frugo Posted August 19, 2006 Report Posted August 19, 2006 1. Jesli chcesz wymienic sprezyne na 120 i wiecej to od razu musisz wymienic lozyska (fabrycznie plastykowe) na kulkowe najlepiej (moga byc CA) - inaczej grozi ci to urwaniem zebatki SPUR :-) Potem mozesz sobie wymienic tlok, koncowke tloka, i przy 130sprezynie dac baterie 10,8V (baterie mozna od razu wymienic) 2. Lufy nie musisz wymieniac, fabrycznie daje G&G precyzyjna [ Dodano: Sob Sie 19, 2006 8:37 pm ] nie podzielam opinii na temat "kozackiego przeladowywania" :-) tam nie ma sie co urwac, zamek i prowadnica jest metalowa, wiec ... mam ja juz troche :-) jak na razie po wymianie lozysk na toczne (zapomnieli wymienic w sklepie przy upgradzie, mrok) i jednej zebatki (spur - zlamala sie po zaklinowaniu seryjnych lozysk (plastikowych) i pekla) wszystko chodzi cacy. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.