LameBoy Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 bataria zawsze da radę, problem w tym ze ci sie szybko będzie wyczerpywała plus że szybkostrzelność ci spadnie silniki CA są wbrew pozorom bardzo dobre, wiec montowałbym to na silniku stockowym, ewentualnie mając w zanadrzu kase na mocniejszy silnik. przemyśl kwestie czy gb na łożyskach 6mm czy 7mm, wiadomo ze 7mm daje lepiej rade przy upgrade'ach. na samą żywotność szkieletu GB powinno znacznie wpłynąć zakupienie zestawu wyciszonej głowicy cylindra i tłoka. części są drogie żeby się mogły psuć i żebyś kupował kolejne napełniając tym samym kieszeń małym żółtym ludzikom za oceanem ;) pewnie jak burżuj rozsypujesz je na lewo i prawo przy ładowaniu do magów :D Quote Link to post Share on other sites
QBS Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 Baterie na KR1700AU napewno nie pociągnie. 10,8V na tych ogniwach ciągnie PDI 150, choć przy niższych temp. zdarzają się zacięcia. Przy 12V powinno być ok, ale nie ryzykował bym wkładania niczego więcej niż PDI 150. (mówię o konfiguracji na stockowych zębatkach. Quote Link to post Share on other sites
LameBoy Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 pociagnie pociągnie :) kwestia tylko jak szybko padnie, widziałem 210PDI hulającą na 8,4, tyle ze ROF był z dupy i generalnie szybko sie wszystko grzało, ale faktycznie, do dłuższej eksploatacji zainwestowałbym w 12V :) co do zebatek to na tych które podał kolega to co tam chce zamontować powinno dać radę, choć w 100% nie jestem pewien więc wiadomo, lepiej zapytać w serwisie czy już widzieli ze na tych konkretnie zebatkach tyle hulało i czy były jakieś problemy :) Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 W moim M15A2 Rifle (stock 330 fps) zamontowałem Zestaw Bore Up CA Zębatki Torque Up CA Tłok aluminiowy Systema Sprężyna PDI190% Łożyskowana prowadnica spreżyny Systema Lufa precyzyjna KM Head 509mm chronometr wskazuje 465-470 fps. (0,2 gr.) Co ciekawe, karabin strzela dość dobrze (ROF ok. 600) na starej baterii 8.4V1300 mAh Panasonic. Tłok nie zacina się w tylnej pozycji. Najważniejsze wg. mnie to dobre spasowanie zębatek (podkładki), odpowiednie wyregulowanie silnika i uszczelnienie cylindra. Quote Link to post Share on other sites
Wukasz Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 Jako, ze topik o cylindrach to przestroga. Materiał z jakiego wykonano cylinder ma znaczenie!! Widzieliście kiedyś pęknięty?? (częśc widziała na pewno :) ) Cylinder typ 0 G&G. Wyglądał bardzo solidnie.... ale już nie wygląda. Teraz mam Hurri wyglądające 10 razy gorzej i aż się boję :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.