Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Wymiana na chromowany cylinder w M15 przy 430fp, opłaca sie?


Recommended Posts

bataria zawsze da radę, problem w tym ze ci sie szybko będzie wyczerpywała plus że szybkostrzelność ci spadnie

 

silniki CA są wbrew pozorom bardzo dobre, wiec montowałbym to na silniku stockowym, ewentualnie mając w zanadrzu kase na mocniejszy silnik.

 

przemyśl kwestie czy gb na łożyskach 6mm czy 7mm, wiadomo ze 7mm daje lepiej rade przy upgrade'ach.

 

na samą żywotność szkieletu GB powinno znacznie wpłynąć zakupienie zestawu wyciszonej głowicy cylindra i tłoka.

 

części są drogie żeby się mogły psuć i żebyś kupował kolejne napełniając tym samym kieszeń małym żółtym ludzikom za oceanem ;)

 

pewnie jak burżuj rozsypujesz je na lewo i prawo przy ładowaniu do magów :D

Link to post
Share on other sites

Baterie na KR1700AU napewno nie pociągnie. 10,8V na tych ogniwach ciągnie PDI 150, choć przy niższych temp. zdarzają się zacięcia. Przy 12V powinno być ok, ale nie ryzykował bym wkładania niczego więcej niż PDI 150.

(mówię o konfiguracji na stockowych zębatkach.

Link to post
Share on other sites

pociagnie pociągnie :) kwestia tylko jak szybko padnie, widziałem 210PDI hulającą na 8,4, tyle ze ROF był z dupy i generalnie szybko sie wszystko grzało, ale faktycznie, do dłuższej eksploatacji zainwestowałbym w 12V :)

 

co do zebatek to na tych które podał kolega to co tam chce zamontować powinno dać radę, choć w 100% nie jestem pewien więc wiadomo, lepiej zapytać w serwisie czy już widzieli ze na tych konkretnie zebatkach tyle hulało i czy były jakieś problemy :)

Link to post
Share on other sites

W moim M15A2 Rifle (stock 330 fps) zamontowałem

Zestaw Bore Up CA

Zębatki Torque Up CA

Tłok aluminiowy Systema

Sprężyna PDI190%

Łożyskowana prowadnica spreżyny Systema

Lufa precyzyjna KM Head 509mm

 

chronometr wskazuje 465-470 fps. (0,2 gr.)

 

Co ciekawe, karabin strzela dość dobrze (ROF ok. 600) na starej baterii 8.4V1300 mAh Panasonic. Tłok nie zacina się w tylnej pozycji. Najważniejsze wg. mnie to dobre spasowanie zębatek (podkładki), odpowiednie wyregulowanie silnika i uszczelnienie cylindra.

Link to post
Share on other sites

Jako, ze topik o cylindrach to przestroga. Materiał z jakiego wykonano cylinder ma znaczenie!! Widzieliście kiedyś pęknięty?? (częśc widziała na pewno :) ) Cylinder typ 0 G&G. Wyglądał bardzo solidnie.... ale już nie wygląda. Teraz mam Hurri wyglądające 10 razy gorzej i aż się boję :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...