Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Strzelanie - Beretta 92 TM - HOP UP


Recommended Posts

Witam. jestem nowy i zielony. Nabyłem Berettę M92F HOP UP Mode - Tokio Marui. Zaczynam dopiero ASG więc nie krzyczcie proszę :D . Wystrzelałem z niego kilka(może i naście ) magazynków. Zauważyłem pewną rzecz. Mianowicie kulki lecą strasznie do góry i znosi je w lewo. Czy to zależy od ustawień hop upa czy od złego strzelania? pistolecik nowy świerzutki . Strzelałem y kulek Tokio które były w pudełku + 0,25 g i kupionymi 0.2 g - obydwie chodzą strasznie do góry, trzeba celować zdecydowanie niżej :( to jest normalne?

 

Trochę o samym pistulicie - wykonany ładnie, troszkę plastikowo i w niektótych miejach nadlewki (łatwe do usunięcia papierkiem ściernym na mokro gradacji ok 1000), wszystkie "ruchome" elementy mogły by być zrobione jako oddzielne od "budy" ale cóż i tak jest śliczna :))

 

Pozdrawiam

p.s

a poowie mi ktoś do czego jest druga lufa bo po japońskiemu ja nie paniemaje ;)

Link to post
Share on other sites

Proponuje byś zwyczajnie zaczekał(tj strzelając oczywiście regularnie) z czasem zbynie podkręcanie kulek zniknie. Co do skręcania w bok niestety nie mam pojęcia co może być przyczyną. Jeśli strzelasz z okna lub na dworze, to może to być wiatr ;)

 

Ja też mam te berette. Kulki z początku też zakręcały w góre, co przy strzelaniu tarczowym wkórzało, jednak dawało(takmi sie zdaje) dalszy zasięg w terenie. Po przestrzelaniu i przesadnym przesmarowaniu(kumpel mi spsikał wszystko, nawet HU(mysłałem że zabije) poza tłokiem i cylindrem) zasięg spadł, ale zniknęło zbytnie podkręcanie. Teraz pistolet kaprysi, i strzela na ok 25 metrów(czasami jak coś mu nie pasuje to tylko na 20) ale za to prosto w miejsce gdzie celuje(mam nadzieje, zę jak przesmaruje jak nalezy tłok, to zasięg wróci do normy 30m).