theripper Posted June 4, 2006 Report Share Posted June 4, 2006 Witam! Mam P8 od KJW i od niedawnaulatuje z niego gaz - zaczęło się od tego że po 2 magach musiałem chwytać za butlę, lecz teraz wszystko ualtuje z tyłu maga - pistolet jest jeszcze na gwarancji, jednak czytałem że uszczelki w tych spluwach najlepiej samemu uszczelnić, bo fabryczne puszczają. Czy stracę gwarancję jeżeli sam go uszczelnię? Mogę też prosić o jakiś opis How-To, bo nie czuję się zbyt mocny :) Z góry dziękuję. Quote Link to post Share on other sites
comando44 Posted June 4, 2006 Report Share Posted June 4, 2006 Co do gwarancji, to pewnie ją stracisz jak znajdą ślade Twojego grzebania przy gunie wcelach innych niż konserwcja silikonem. Co do maga, to poszukaj po forum tematów o magach do USP lub Socoma KJW. Są te same(na pewno od USP, od Socoma na 90% jestem pewien). Quote Link to post Share on other sites
Westie Posted June 4, 2006 Report Share Posted June 4, 2006 Cała seria USP Kujota ma marne magazynki, które bardzo szybko siadają. Wpadłem na pomysł, żeby wkręcić górny zawór na Loctite, ale nie wiem, czy da to jakikolwiek efekt. Quote Link to post Share on other sites
comando44 Posted June 4, 2006 Report Share Posted June 4, 2006 A może lepiej kupić maga od czegokolwiek innego i zamieć zawór? :roll: Ktoś próbował taki patent? Quote Link to post Share on other sites
Grey Fox Posted June 5, 2006 Report Share Posted June 5, 2006 Wydawać 80zł (magazynek) żeby wymienić zawór (5zł). No genialna opcja. Gratuluje. Jak nie wiesz o czym piszesz to nie pisz. Raz, że syfu nie będziesz robił, a dwa że kolega nie dostanie głupiej/niedorzecznej rady. Pozdrawiam PS: USP i SOCOM by KJW mają za dużo różnic. Chociażby USP ma blow-back a SOCOM już nie... Z czego już można wywnioskować różnice w budowie. Magazynki oczywiście też się sporo różnią. Quote Link to post Share on other sites
comando44 Posted June 5, 2006 Report Share Posted June 5, 2006 Widzisz, czytałem posty ludzi co kupowali po 3 magi(wiec mieli kase) tylko po to by sie okazały nieszczelne i je wyrzucić. Na samych zaworach sie nie znam wiec jakbym miał coś podmieniać, to na taki który by pasował, a takiego bym szukał najpierw w magu od innego guna(najlepiej z rozwalonego guna kumpla). Mój pomysł zakłada ogólnie wymiane zaworu, bo na razie widziałem 50 sposobó na naprawe tego wadliwego silikonem, gumkami recepturkami itp. Nikt nie wspominał,że po prostu zerór zamienił. Co do USP i Socoma, to magi obydwu pistoletów mają te same problemy z nieszczelnością i tak samo są wyklinane. Broń w oryginale ma to samo pochodzenie wiec nie wiem czemu magi w ASG miały by sie rónić, ale skoro miałeś oba w ręce to zapewne masz racje. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted June 5, 2006 Report Share Posted June 5, 2006 Broń w oryginale ma to samo pochodzenie wiec nie wiem czemu magi w ASG miały by sie rónić Chociażby USP ma blow-back a SOCOM już nie... Z czego już można wywnioskować różnice w budowie. To się nazywa logiczne myślenie. :roll: Quote Link to post Share on other sites
gas-can Posted June 7, 2006 Report Share Posted June 7, 2006 ...ja podkleiłem uszczelkę taśmą izolacyjną i trzyma gaz jak trza... Quote Link to post Share on other sites
comando44 Posted June 8, 2006 Report Share Posted June 8, 2006 OK mój błąd. Przyznaje, żę było to spowodowane tym, żę oba guny pochodzą z tej samej firmy,i z w przypadku ostrych odpowiedników również są bardzo zbliżone konstrukcyjnie. Nie wiedziałem,żę BB wymaga stosowania innego rodzaju zamka. Jedkaże w pierwszym poście chciałem wskazać gdzie szukać informacji o podobnych problemach. Bo właśnie o P8(USP) i Socomie było dużo. Quote Link to post Share on other sites
Bullzeye Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 a mógłby ktoś zrobić fotki zespołu kurkowego? jeżeli ma ktoś już takie to prosiłbym na priv. Quote Link to post Share on other sites
theripper Posted June 17, 2006 Author Report Share Posted June 17, 2006 Dziś rozkręciłem kluczema ampulowym częsć maga, jednak po dwóch metalowych płytkach natrafiłem na nierozkładalną normalnymi narzędziami konstrukcję - czy wie ktoś jak to rozłożyć celem wymiany uszczelki? Proszę TYLKO o wypowiedzi ludzi którzy mieli tą spluwę w ręku i wiedzą o czym mówię :) Mile widziana jest też pomoc na privie :) Z góry dziękuję. Quote Link to post Share on other sites
gas-can Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 ...gdzieś chyba o tym było. ja to zrobiłem tak- po zjechaniu tych rowków przez kombinerki poprosiłem kolegę o urzyczenie szczypiec do opasek (takie z okrągłymi ramionami, zeszlifowane na końcach) troche siły i poszło- problem to jest z ściągnięciem zawleczki na zaworze, żeby sie dostać do uszczelki- nóż o ostrzu jak kartka papieru może być za gruby, mi sie udało dłutem Quote Link to post Share on other sites
raziel-raziel Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 Dobra, ja z kolei nawet nie postrzelałem bo od razu była rozpieprzona uszczelka przy zaworze zwalniającym (tym na mosiężnym przycisku w H&K P8) dopiero ją dostałem i nie wiem czy nie szkoda czasu na reklamacje jeżeli byłbym sam w stanie to zrobić, ale gdzie dostać taką uszczelke i pod jaką nazwą szukać bo w sklepach internetowych ich nie mają a jak wyszukuje o uszczelkach do magazynka to w wylatuje mi o hop-siupie opis... Quote Link to post Share on other sites
Bobstein Posted July 15, 2006 Report Share Posted July 15, 2006 Mi CZ 75 KSC-KWA wywala 20 kulek na jednym ładowaniu gazem :| 3x mniej niz tydzień temu... Jakaś rada poza zaworem? Przed chwilą odkręciłem i dałem silikon ale z wczesniejszych ogledzin zdaje sie za zawór byl szczelny... Blow back działa, zasięg normalny itp itd... Strasznie jestem zdołowany szkoda strzelac bo gazu żre jak porabana... [ Dodano: 15 Lip 2006 18:08 ] Pistolet na pełnym naładowaniu gazem oddaje 7 strzałów jak to wyjaśnić? Mam go miesiąc. Quote Link to post Share on other sites
Piotersky Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Poszukajcie w swoich miastach zakładzików, gdzie uszczelniają np. zapalniczki, palniki gazowe etc. Na gdańskiej starówce ma swój grajdołek starszy Pan, wielki pasjonat zapalniczek, stąd jego usługi, który (przykładowo) za 4 złote wymienił mi górną uszczelkę w magazynku do rugerka kjw. Post zachacza o offtopic, jednak jeśli samo nie umiecie/nie chcecie tego robić, lub macie kupować cały magazynek (poroniony pomysł) w celu wymiany zaworu, pora sięgnąć po środki zaradcze. Dolną uszczelkę można załatwić samemu z powodzeniem, używając tylko kleju silikonowego (takiego, jakimi klei się np. akwaria). Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Borax Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 Uszczelki w KJW, siadaja bardzo szybko jesli przechowuje sie magazynek bez gazu. Uszczelnianie samego zaworu klejami itp , nie ma za bardzo sensu.Lepiej wymienic uszczelki. Takie uszczelki kosztuja doslownie grosze, a mozna je kupic w lepiej wyposazonych sklepach motoryzacyjnych. Ostatnio znalazlem bardzo duzy wybor takich uszczelek w sklepie z czesciami hydraulicznymi do sztaplarek, samochodowych ramp zaladowczych(tzw. winda) itp. Mniemam, ze uszczelki zakupione w takim sklepie, sa o niebo lepszej jakosc od tych z KJW. Quote Link to post Share on other sites
raziel-raziel Posted September 2, 2006 Report Share Posted September 2, 2006 hmm, a możecie mi powiedzieć czym najlepiej odkręcić ten zaworek zwalniający w H&K p 8 bo nie chciałbym go porysować (ten u góry maga, nie ten którym, się ładuje gaz), mam dosyć odsyłania na gwarancje - to kosztuje... proszę o odpowiedź jak najszybciej chcialbym sie postrzelac jeszcze przed wyjazdem do roboty. Quote Link to post Share on other sites
Westie Posted September 2, 2006 Report Share Posted September 2, 2006 czym najlepiej odkręcić ten zaworek zwalniający w H&K p 8 bo nie chciałbym go porysowaćAlbo kupić klucz do zaworów (na tym zewnętrznym "pierścieniu" powinny być dwa rowki), albo coś wymacgyverować. Dobrze by było, gdyby następną serię USP Kujoty ściągnęły z KSC, a nie z Tanaki... Quote Link to post Share on other sites
Gwiazda1010 Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 Witam! Odświeżę temat magazynka do P8 KJW. Miałem problem ze szczelnością ale już temat ogarnąłem nowymi oringami. Natomiast pojawił się nowy problem, którego nie potrafię ja na razie rozwiązać. Może ktoś miał taki sam przypadek: z maga ulatnia się cały gaz przy pierwszym strzale. W tylnej części maga jest taka ruchoma część opierająca się na dwóch sprężynkach i zachodząca na przycisk zaworu. Po wyjęciu maga po pierwszym strzale jak wyleci gaz widzę że ta ruchoma część (suwak) nie schodzi całkowicie z przycisku górnego zaworu i dlatego przy pierwszym strzale zmyka cały gaz. Próbowałem już wszystkiego łącznie z usunięciem tego suwaka - wtedy P8 strzela jak z nut ale nie podaje kulek. Może ktoś wie co boli mój magazynek lub pistolet? Z góry dzięki za wszelką pomoc. Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 Problem leży w pistolecie. Strzał powinien wyglądać tak: ciągniesz za spust>zbijak uderza w zawór>blokada blokuje zawór[otwarty]>zamek cofa się> blokada zaworu zostaje zwolniona[zawór się zamyka]>zamek wraca> pistolet gotowy do następnego. Rozbierz go i złóż ponownie. Quote Link to post Share on other sites
Gwiazda1010 Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 Dzięki za podpowiedź :-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.