Tomek W Posted October 25 Report Share Posted October 25 Rok 1945, Rosjanie już rozgościli się na utworzonych w październiku i listopadzie 1944r przyczółkach na linii rzek Wisły i Narwi. Po półtora miesiąca przerwy wojska niemieckie, przeczuwając nadchodzący radziecki atak podejmują ostatnią desperacką próbę ich likwidacji. Rosjanie natomiast szykują się do decydującego uderzenia na III Rzeszę. Czy Niemcom uda się zlikwidować przyczółek na Narwi? Kiedy uderzą Rosjanie? Czy Niemcy utrzymają linię frontu? DATA: 25 stycznia 2025 r. Miejsce : las koło Olszewnicy Nowej, okolice Modlina https://www.google.com/maps/place/05-135+Kępa+Kikolska/@52.4687405,20.8055522,2127m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x471ebb9f87ad862f:0xe116127d435a2dd9!8m2!3d52.4735851!4d20.8189283!16s%2Fg%2F11c2wtb9rs?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MTAyMC4xIKXMDSoASAFQAw%3D%3D Teren: pola i zagajniki z niewielkimi zagłębieniami i wzniesieniami Strony konfliktu: Niemcy - 25 dywizja pancerno-rowerowa WH i niedobitki z SS Westland Rosjanie - 70 Armia ogólnowojskowa RKKA. Możliwy również udział jednostek LWP Organizator: ASH "Kampfgruppe Kampf" Zapisy: antoni5szynalik@gmail.com Dokładniejsze informacje dotyczące gry wkrótce. Quote Link to post Share on other sites
Mickiewicz_ Posted November 25 Report Share Posted November 25 Będę z wami szczery po tym co pokazała bitwa warszawska nie liczył bym na obecność ludzi na obecnym pomyśle na imprezę. Quote Link to post Share on other sites
Zuczers Posted November 25 Report Share Posted November 25 1 godzinę temu, Mickiewicz_ napisał: Będę z wami szczery po tym co pokazała bitwa warszawska nie liczył bym na obecność ludzi na obecnym pomyśle na imprezę. Nie wiem jak inni ''weekendowi wojownicy'' ale ja na pewno bym się pojawił. Quote Link to post Share on other sites
Mati86 Posted December 1 Report Share Posted December 1 Opublikujcie listę, kawałek drogi mamy a nie chcemy lecieć w ciemno :) Quote Link to post Share on other sites
Zee Posted December 1 Report Share Posted December 1 Co najmniej jeden z Poznania chętny. Quote Link to post Share on other sites
Anatol Posted December 13 Report Share Posted December 13 Panowie na dzień dzisiejszy wygląda to tak. mamy 9 żołnierzy lwp większość jedzie z dolnego śląska. Problem jest natomiast z strona niemiecka ponieważ mamy 4 żołnierzy. Zapisy trwają do 4 stycznia. By gra się odbyła potrzebujemy minimalnie 5 Niemców. Zapisujcie się jeśli myślicie o przyjeździe. Jeśli lista się nie wypełni to odwołamy rozgrywkę na 3 tygodnie przed. Z względu na duża reprezentacje z śląska nie chcemy żadnych nie porozumień i będziemy musieli odwołać rozgrywke w razie jakich kolwiek problemów (przede wszytskim braku ludzi) . Bez odbioru Quote Link to post Share on other sites
Mickiewicz_ Posted December 14 Report Share Posted December 14 Jak zdąrze oganąć rzeczy to przyjade jako szfabol Quote Link to post Share on other sites
adrock91 Posted December 18 Report Share Posted December 18 (edited) Cześć, włącznie ze mną byłoby 4 Niemców dodatkowo, jesteśmy ze świętokrzyskiego. Mogę namówić jeszcze dwóch Sowietów Edited December 18 by adrock91 Quote Link to post Share on other sites
Zuczers Posted December 18 Report Share Posted December 18 Panowie, historycznie podczas bitwy na lini Wisły i Narwi (poza WH i SS) występowały również wojska Volkssturm. Czy jest możliwość wystąpienia jako jeden z nich? Jeśli tak to mogę za brać ze sobą jeszcze dwie osoby. Quote Link to post Share on other sites
Domin007 Posted December 19 Report Share Posted December 19 A ja bym poprosił o zasady rozgrywki. Bo póki co wiemy kiedy, gdzie i kto, ale nie wiemy jak. Jakieś limity FPS, system logistyczny, jakie repliki dopuszczone, system powrotu do gry, pirotechnika, funkcje, łączność? Coś, ktoś? Quote Link to post Share on other sites
Anatol44 Posted December 21 Report Share Posted December 21 Tak volkstrum uznajemy. Zapisz się na mail Quote Link to post Share on other sites
Anatol44 Posted December 21 Report Share Posted December 21 OPIS Etap 1 – Niemiecki atak na rosyjskie umocnienia Strona rosyjska: Rosyjskie linie okopów składają się z trzech sektorów, połączonych transzejami, wyposażonych w ziemianki oraz magazyny amunicji. Zadania strony LWP: Priorytet: Utrzymanie linii okopów. Respawn: W linii okopów lub w ziemiance. Wycofanie: Po zdobyciu okopów przez Niemców, rosyjscy gracze cofają się, z wyjątkiem ostatniego sektora za linią okopów, który jest wyłączony z możliwości zdobycia przez siły niemieckie. Czas respawnu: Od 3 do 5 minut, w zależności od liczby graczy. Strona niemiecka: Niemcy mają za zadanie przejąć i utrzymać rosyjskie okopy. Warunkiem zdobycia jest pełna dominacja – wyeliminowanie wszystkich wrogich sił w okopie. Zasady niemieckiego respawnu: Ze względu na trudności w uzupełnieniu strat, niemieccy żołnierze czekają na respawn do momentu, gdy można zorganizować nową grupę szturmową lub połowa oddziału powróci na pole walki. Oddziały: Rosjanie: 2 drużyny po 7 osób, każda z jednym karabinem maszynowym. Niemcy: 3 drużyny po 4 żołnierzy: Drużyna 1 (Fizylierzy): Może posiadać więcej niż jeden pistolet maszynowy na drużynę, plus karabin maszynowy. Drużyna 2: Oficer z pistoletem maszynowym, reszta żołnierzy uzbrojona w karabinki Mauser lub STG 44 oraz karabin maszynowy. Drużyna 3: Mieszana, uzbrojona w dowolną broń. --- Etap 2 – Sowiecki kontratak Rosyjska strona rusza do ofensywy z zadaniem przełamania niemieckich umocnień. Celem jest zdobycie kluczowego skrzyżowania. Zadania strony rosyjskiej: 1. Przełamanie niemieckiej linii umocnień. 2. Dotarcie do głównej drogi prowadzącej do miejscowości. 3. Zdobycie miasta, co oznacza opanowanie skrzyżowania. --- Uwagi dotyczące zadań i przerwy: Planowane są trzy przerwy: 1. 15-minutowy odpoczynek w trakcie pierwszego etapu. 2. Przerwa między etapami na przygotowanie niemieckich umocnień. 3. Po dotarciu do drogi przerwa na budowę umocnień lub, w razie potrzeby, przygotowania do dalszej ofensywy. Dostosowania do gry mogą być wprowadzane w zależności od sytuacji na polu walki. Quote Link to post Share on other sites
Anatol44 Posted December 21 Report Share Posted December 21 Stronę komunistyczną podzielimy na oddziału na podstawie układu zarządzania grupy z dolnego Śląska. Albowiem są oni jedna zorganizowana jednostką Quote Link to post Share on other sites
Tomek W Posted Tuesday at 11:17 AM Author Report Share Posted Tuesday at 11:17 AM Szczegółowe zasady gry: HARMONOGRAM: 10.00 - Odprawa dla dowódców stron. 11.00 - start gry 16.00 - koniec gry i jej podsumowanie FUNKCJE: - Dowódca strony - Dowódca oddziału - Medyk (jeden na oddział) - Saper (jeden na oddział) - RTO (jeden na oddział) WYPOSARZENIE: W każdym oddziale może być: 1xKM 2xpm/STG Reszta to czterotakty REPLIKI: 360fps - pistolety, pistolety maszynowe i strzelby 450fps - karabiny powtarzalne, samopowtarzalne 500fps - karabiny wsparcia i snajperskie. Ze współczesnych replik dopuszczamy tylko 4-takty ZAPAS AMUNICJI PRZY GRACZU 100 - kulek dla 4taktów , 200-300 - kulek dla pm i samopowtarzalnych, 2x500 - kulek dla km ( 500 w magazynku i 500 w zasobniku Dowódca wyznacza kwatermistrza. Będzie on odpowiadał za zaopatrzenie żołnierzy w amunicję, przenoszenie amunicji, umiejscowienie pkt amunicyjnego i gospodarowanie amunicją. Gracze ładują magazynki przed wejściem do gry według ustalonych limitów. Ilość amunicji, jaką gracze mogą przy sobie posiadać zależy od posiadanej broni głównej i jest opisana powyżej. STYLIZACJA: Wymagana stylizacja to minimum odpowiednia kurtka i nakrycie głowy dla Rosjan, Polaków i Niemców. Członkowie volksturmu mogą mieć ubrania cywilne. SAPERZY: 1. Pola minowe - przejście jest dozwolone tylko po wyznaczonej ścieżce wyznaczonej przez saperów 2. Zasieki - nie można przez nie przeskakiwać, rzucać się na nie, odchylać kijem, etc. Muszą zostać przecięte przez saperów. RESP I RANY: Po KAŻDYM trafieniu gracz krzyczy DOSTAŁEM! oznacza się czerwoną szmatką (jej posiadanie będzie sprawdzane przed grą) i czeka na sanitariusza (mile widziani ochotnicy, w razie ich braku oddział nie ma medyka, medyn musi posiadać zegarek). Ranny może się odczołgać za najbliższą zasłonę, nie mówi, może jedynie wzywać pomocy. Może zostać dobity przez przeciwnika jedynie na zasadzie "cichej śmierci". Sanitariusz ma 5 minut na udzielenie rannemu pomocy. Sanitariusze udzielają pomocy rannym poprzez losowanie rodzaju rany kostką. Kryterium ran 1-4 rana lekka, sanitariusz bandażuje ranę 5 rana ciężka czas leczenia rany wynosi 2 minuty oczekiwania i po odliczeniu czasu następuje założenie bandaża. 6 gracz nie żyje i wraca do Respa. Wyjścia z Respa: Dane o sposobie respowania zostaną podane po obliczeniu ilości graczy i zbalansowaniu stron. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.