Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Domin007

Moderator I
  • Content Count

    1561
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

8690 profile views
  1. Można - im więcej rąk do kopania okopów, napełniania worów piachem i montowania scenografii tym lepiej. ;) Komunikat HQ nr 3 1. Pogoda w sobotę będzie upalna, weźcie to pod uwagę planując ekwipunek. Będzie woda, nakupimy jej, ale nie zapomnijcie manierek i/lub małych butelek z wodą. 2. Z uwagi na spodziewaną pogodę luzuję też wymogi mundurowe - spokojnie po obu stronach przejdą tylko koszule, np. szare i błękitne u Niemców a piaskowe lub oliwkowe u Aliantów. Właściwie to przejdzie każdy stonowany kolor (ale nie czerwony). 3. Jeżeli ktoś się poczuje słabo, że jest mu za gorą
  2. Nie napisałem? O kurczaki... Resp jest osobowy/minutowy - wychodzimy w min. 3 osoby lub po 10 minutach.
  3. Dziękuję. To dobry pomysł, by dygresje nt. "listy ogólnej" prowadzić w wątku "Sprawy bieżące ASH - dyskusja, uwagi, wątpliwości, komentarze". Jeżeli chodzi o listę na "PWO" to będę się martwił kiedy dojdę do siebie po "Krecie 1941". Z doświadczenia wiem, że łatwiej jednak o osoby w niemieckim szpeju niż WP.
  4. Komunikat HQ nr 2 Odpowiedzi na kolejne palące pytania. 1. Parking. Namiary GPS na 51.54859213552881, 18.82446116247252, pinezka na mapie: https://www.google.pl/maps/dir//51.5486862,18.8244318/@51.5488469,18.8235004,277m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0 Miejsca jest raczej mało więc parkujemy w sposób uporządkowany. Żeby nie zwiększać niepotrzebnie liczby samochodów zaszczepionym przeciw COVID-19 zalecam carpooling. Jeżeli Organizacja uzna, że samochodów na miejscu jest już za dużo będą przekierowywane na parking rezerwowy: https://www.google.pl/maps/dir//51.5480306,18.8342
  5. Komunikat HQ nr 1. Wypłynęło parę pytań, więc śpieszę z wyjaśnieniami dla wszystkich. 1. Strzelby grają. Te, które mają pojedynczą lufę - mają limit amunicji 100 sztuk. Strzelby z trzema lufami mają limit 150 szt. 2. Jeżeli gracz ma broń główną i boczną, limit amunicji jest wspólny dla obu zabawek. E.g. ktoś ma Lee Enfielda i Webleya. Może zatem pobrać ze skrzyni 100 szt. amunicji i wtedy będzie mieć 6 szt. w rewolwerze i 94 w magazynkach do karabinu. 3. Granaty hukowe odpadają bo nie chcemy nastawić przeciwko sobie miejscowego chłopstwa. Stroboskopy za dnia to parodia, wię
  6. "PWO" to pierwsza gra z cyklu "Bitwy Polskiego Września", więc na "Bzurę 1939" pewnie się załapiesz.
  7. Szanowni, w związku z tym, że na ten rok planujemy pierwszą od dawna "poważną" grę w klimatach września 1939 r. pytanie do Was o preferowany termin rozgrywki. Wrzesień to dość gorący miesiąc więc nie chcemy kolizji z "Misją Afganistan", "9 Rotą" czy innymi "Stalkerami". Część nocna będzie typowo larpowa (bo dziać się będzie w ostatnią noc pokoju w Europie - 31 sierpnia 1939 r.), część dzienna - to już strzelanka. Dajcie znać co myślicie.
  8. Graliśmy już ze "zwłokami". Na "Orzeł wylądował" agent "Igła" po tym jak dowiedział się, że agentka "Nitka" została przewerbowana przez MI-5 z zimną krwią dźgnął ją nożem i pozostawił pod drzewem. Szczęśliwie niedługo wracał tamtędy agent John Steed, dostrzegł "zwłoki" i wezwał pomoc. Dzięki szybkiej interwencji chirurgicznej dr. Reismana agentka "Nitka" przeżyła i po dojściu do siebie przekazała Brytyjczykom informacje nt. tożsamości agenta "Igła". Trzeba było widzieć minę Klaussa kiedy zobaczył, że opatrzona Magda rozmawia z oficerami w Porton Down. ;) Mękar, pomysł z dołączeniem k
  9. No ja myślę, że Włosi i Chorwaci to jednak wciąż Oś, pomimo wydarzeń z "PNWO". ;)
  10. Tomku, był debriefing i sprawy, które są omawiane tutaj były tam poruszone. Liczyłem, że nie będziemy do nich wracać tutaj, ale cóż, stało się inaczej. Słusznie napisał Cortes, że konstruktywna krytyka polega na wskazaniu co organizacja mogła zrobić lepiej (np. za mało wody - kupcie więcej, rozkazy nieczytelne - formułujcie je jaśniej, zbyt łatwe/trudne zasady doładowania amunicji, słońce za mocne - załatwcie chmury, etc.). Nie jest jednak konstruktywną krytyką żalenie się o to, że w ramach gry fabularnej, z "żyjącymi" postaciami dwie postaci z jednej ekipy zagrały według swojego uz
  11. Przemyślę sprawę. W dzień może być jednak problem z określeniem zasięgu rażenia takiego granatu...
  12. Powodzenia, próbujcie. Na grach w klimatach I wojny światowej były dwie proco-haubice i pojedynki artyleryjskie doprawdy robiły niesamowitą robotę.
×
×
  • Create New...