Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem czysto elektryczny ;)


Recommended Posts

Witam, tym razem borykam sie z problemem w AK CYMY. Typowy problem, naciskam spust i nie strzela. Teraz pare faktów :

 

:arrow: silnik sprawny, po bezpośrednim podłączeniu bateri śmiga

:arrow: wcześniej strzelał, wiec problem mechaniczny w GB odpada ( nie licze styków )

:arrow: obwód jest zamknięty, po naciśnieciu spustu moj miernik piszczy wiec nie ma przerwy

:arrow: opór sprawdzany na wtyku baterii wacha sie od 2 do nawet kilku kiloomów co wydaje mi sie głupotą miernika ;p ale osiąga normalnie koło 40 omów ( w mojej M4ce CA oprór jest stały i wynosi 0.6 oma, a w MP5 WELL oscyluje minimalnie w okół 1.2 om )

:arrow: po bezpośrednim podłączeniu bateri do silnika bez wyjmowania go z tej 'klatki' mocowanej go GB replika radośnie strzela, potwierdza to iż sam GB jest sprawny

 

Prosiłbym o wasze przemyślenia i wnioski, jutro chyba rozbiore chama i zobacze co mu w stykach 'piszczy'

Link to post
Share on other sites

Mialem idealnie to samo w tym samym modelu.

Opierdzielilem gwarancje i rozkrecilem sobie GB. Styk od spustu ktory zamyka obwod po jego nacisnieciu byl tak upaprany smarem ze prad plynal kiedy chcial. Pozniej wogole silnik przestal sie krecic a slyszalem ze iskrzy. Wyczyscilem te styki i smiga jak zloto :D

 

Pozdrawiam

Guma

Link to post
Share on other sites

Na zlocie u kolesia w nowym M4A1 SRC było to samo, styki na silniku moga się odginać po skręceniu, szczęście jego ze na większe imprezy zabieram cały swój warsztat :P Musisz popróbować, co go GB to syf musiał by być niezły żeby nie strzelało, a i jeszcze jedno, co słyszysz gdy naciskasz spust?? Co do kabli to racja, jeżeli wstawiałeś nowe własnej roboty to musisz uważać na ich oporność, sama bateria po zwarciu może wywołać płomień zwłaszcza large, bądź przy strzelaniu kable nagżewają się i topią, miałem tak więc przestrzegam przed bezmyślnym ładowaniem byle jakich kabli do replik.

Link to post
Share on other sites

A śruba silnikowa jest dobrze wyregulowana ?? Może po prostu silnik jest za mocno dokręcony i sie nie rusza. A i to może być banalne pytanie ale .. Czy polaryzacja jest odpowiednia tzn. - do - + do + ??

A tak na marginesie najlepsze kable to kable z miedzi beztlenowej fi= 1.5 mm w osłonce silikonowej.

Link to post
Share on other sites

Ten AEG jest niegrzebany, jeszcze ma plomby na GB, wiec kable ma stokowe.

 

Po nacisnieciu spustu słychać czasem jakieś iskierki, a czasem nic.

 

Jeśli silnik by był zbyt dokręcony to po wyjęciu go by sie kręcił, a tu sie tak nie dzieje.

 

Problem wiec wydadaje sie identyczny z tym co miał kolega Gumski. Jutro otworze GB, bo dziś jednak nie mam czasu.

Link to post
Share on other sites

Mialem taki sam problem, po rozlorzeniu GB dopiero okazalo sie co jest....

 

Problem tkwil w tym:

ca_lacznik_styku.jpg

Kawalek blaszki ulamal sie jakims cuden i nie bylo styku przy naciskaniu spustu. Wystarczy scisnac mocniej 2 blaszki z ktorymi sie to laczy przy naciskaniu spustu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...