SouthMan Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Witam, tym razem borykam sie z problemem w AK CYMY. Typowy problem, naciskam spust i nie strzela. Teraz pare faktów : :arrow: silnik sprawny, po bezpośrednim podłączeniu bateri śmiga :arrow: wcześniej strzelał, wiec problem mechaniczny w GB odpada ( nie licze styków ) :arrow: obwód jest zamknięty, po naciśnieciu spustu moj miernik piszczy wiec nie ma przerwy :arrow: opór sprawdzany na wtyku baterii wacha sie od 2 do nawet kilku kiloomów co wydaje mi sie głupotą miernika ;p ale osiąga normalnie koło 40 omów ( w mojej M4ce CA oprór jest stały i wynosi 0.6 oma, a w MP5 WELL oscyluje minimalnie w okół 1.2 om ) :arrow: po bezpośrednim podłączeniu bateri do silnika bez wyjmowania go z tej 'klatki' mocowanej go GB replika radośnie strzela, potwierdza to iż sam GB jest sprawny Prosiłbym o wasze przemyślenia i wnioski, jutro chyba rozbiore chama i zobacze co mu w stykach 'piszczy' Quote Link to post Share on other sites
SHARKY_FST Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Moim zdaniem skoro działa po podłączeniu na krótko a normalnie nie i opór sięga 40 omów to masz brudne styki. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
anek Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 albo styki albo bezpiecznik? albo to i to. przyjrzyj sie temu ustrojstwu bleh ... Quote Link to post Share on other sites
wonski_wr Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Tylko i wyłącznie bezpiecznik. Wymień bezpiecznik i będzie śmigał na nowo. Quote Link to post Share on other sites
Ciru00222 Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Witam...! Panowie to samo Było w M16 TM Strzelala i nie strzela a Silnik Śmiga jak Śmigał ! Problem Rozwiazało odpowiednie poluzowanie śruby w rękojeści dociskającej Silnik (nie wiem jak to sie nazywa IMbus czy cos w tym stylu ! ) PoZdrO ! Quote Link to post Share on other sites
Gumski Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Mialem idealnie to samo w tym samym modelu. Opierdzielilem gwarancje i rozkrecilem sobie GB. Styk od spustu ktory zamyka obwod po jego nacisnieciu byl tak upaprany smarem ze prad plynal kiedy chcial. Pozniej wogole silnik przestal sie krecic a slyszalem ze iskrzy. Wyczyscilem te styki i smiga jak zloto :D Pozdrawiam Guma Quote Link to post Share on other sites
SouthMan Posted June 17, 2006 Author Report Share Posted June 17, 2006 Bezpiecznik jest cały, pozostaje więc ten syf w GB :) Quote Link to post Share on other sites
Violento Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Na zlocie u kolesia w nowym M4A1 SRC było to samo, styki na silniku moga się odginać po skręceniu, szczęście jego ze na większe imprezy zabieram cały swój warsztat :P Musisz popróbować, co go GB to syf musiał by być niezły żeby nie strzelało, a i jeszcze jedno, co słyszysz gdy naciskasz spust?? Co do kabli to racja, jeżeli wstawiałeś nowe własnej roboty to musisz uważać na ich oporność, sama bateria po zwarciu może wywołać płomień zwłaszcza large, bądź przy strzelaniu kable nagżewają się i topią, miałem tak więc przestrzegam przed bezmyślnym ładowaniem byle jakich kabli do replik. Quote Link to post Share on other sites
orzech Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 A śruba silnikowa jest dobrze wyregulowana ?? Może po prostu silnik jest za mocno dokręcony i sie nie rusza. A i to może być banalne pytanie ale .. Czy polaryzacja jest odpowiednia tzn. - do - + do + ?? A tak na marginesie najlepsze kable to kable z miedzi beztlenowej fi= 1.5 mm w osłonce silikonowej. Quote Link to post Share on other sites
SouthMan Posted June 17, 2006 Author Report Share Posted June 17, 2006 Ten AEG jest niegrzebany, jeszcze ma plomby na GB, wiec kable ma stokowe. Po nacisnieciu spustu słychać czasem jakieś iskierki, a czasem nic. Jeśli silnik by był zbyt dokręcony to po wyjęciu go by sie kręcił, a tu sie tak nie dzieje. Problem wiec wydadaje sie identyczny z tym co miał kolega Gumski. Jutro otworze GB, bo dziś jednak nie mam czasu. Quote Link to post Share on other sites
orzech Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Skoro tak mówisz to na 100% styki w GB jeszcze tylko powiedz ile kulek na nim wystrzeliłeś Quote Link to post Share on other sites
SouthMan Posted June 17, 2006 Author Report Share Posted June 17, 2006 Nie powiem Ci dokładnie bo to nie moj AEG, ale wydaje mi sie że z 1k to maksimum. Quote Link to post Share on other sites
myceK Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 Mialem taki sam problem, po rozlorzeniu GB dopiero okazalo sie co jest.... Problem tkwil w tym: Kawalek blaszki ulamal sie jakims cuden i nie bylo styku przy naciskaniu spustu. Wystarczy scisnac mocniej 2 blaszki z ktorymi sie to laczy przy naciskaniu spustu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.