Przemolino Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 A wiesz co to znaki interpunkcyjne? Tego nawet sie nie da odczytac... nikt ci niekarze tego czytac baranie skoro nic nic niewnosisz do postu to sie nieudzielaj Quote Link to post Share on other sites
mod Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 Czy ktos z was moze tuningowal emke?? Jak tak to prosze czy moglibyscie mi napisac co warto wymienic?? Quote Link to post Share on other sites
sirrafael Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 jestem uzytkownikiem forum, pisze poprawnie, uzywajac znakow interpunkcyjnych, a zatem sam wymagam od innych, aby ich uzywali. W jakim cecelu uzyles slowa baran? Czy czujesz sie na tyle slaby w gebie zeby w kulturalny sposob inaczej napisac? Szkoda mi Cie bardzo. Naprawde. :ściana: Quote Link to post Share on other sites
Przemolino Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 uzylem słowa baran bo nazywam rzeczy po imieniu jak ci sie niepodoba moj tekst to nieczytaj baranie i mam gdzies co ty wymagasz.. Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 Prosisz się o banana kolego... Mod-poczytaj dział upgrade i tuning. Było. Quote Link to post Share on other sites
sirrafael Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 Kolejne dziecko niemajacec pojecia jak powinno sie dawkowac internet... Ja zainstalowalem u siebie silikonowa gumke HU, 0.2 jak i 0.25 lataja bardzo ladnie, dzisiaj sprawdzone :] Quote Link to post Share on other sites
Julas Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 sirrafael...nie karm trolla, sam uschnie z głodu. Quote Link to post Share on other sites
awful Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 heh dalesze wiesci z placu boju- chciałem wstawic z m4 CA: cylinder, głowice tłoka i cylindra ,dyszę,sprezynę i prowadnice spręzyny. głównie dlatego,ze miałem,a wiadomo,ze CA nawet jesli nie poprawi osiągów -to zawsze wyzsza jakość części.... a tu... dysza CA jest krótsza,więc odpadła dysza. dysza src nie wchodzi na pypeć głowicy CA, więc odpadła głowica CA, głowica z dyszą src ma za duze luzy w cylindrze CA :D więc cylinder tez poszedł w krzaki... jak się jeszcze okaże teraz,ze głowica tłoka odpadnie bo będzie za ciasno.... ;] żeby nie nabijać postów: Southman: to się zapodkładkuje ;). wysokość głowicy src- 11mm, ca gdzieś posiałem - nie mam czasu ani szukać ani robić tego w najblizszym czasie- okaze się na dniach... btw mocowanie spręzyny SRC mi się nie podoba- jest tam taki badziew obciązający dodatkowo tłok... wydaje mi się,ze tłok powinien byc jak najlzejszy :) Quote Link to post Share on other sites
SouthMan Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Hehehe, i chyba tak bedzie, jak ja wstawiałem głowice tłoka CA do SRC to była ona zbyt krótka, i przez to tłok za bardzo chował sie do cylindra i zębatka nie mogła się o niego zaczepić :P Quote Link to post Share on other sites
awful Posted October 13, 2006 Report Share Posted October 13, 2006 Hehehe, i chyba tak bedzie, jak ja wstawiałem głowice tłoka CA do SRC to była ona zbyt krótka, i przez to tłok za bardzo chował sie do cylindra i zębatka nie mogła się o niego zaczepić :P nie ma problema- weszła, wysokość się zgadza- wszystko bangla.czyli prowadnica, sprezyna,głowica tłoka CA- wchodzą. w tygodniu skoczę na chrono. przy okazji wymieniłem kable na takie o ciut większym przekroju wiązki. również przy okazji przejrzałem komorę HU... gumka na lufie a komora na gumce maja straszne luzy- nie zdziwię się jak wieje tamtędy cisnienie. no i dystanser nie bardzo chce się przyczepić doduszacza :P,lata sobie pewnie luzem ... jak wymienię sobie gumkę w mp5 mojej na silikon to gumkę CA wrzucę do src. ajak bedzie trzeba- to i tasmą teflonową pociągnę... mhmm na baterii 8,4 tej od src, sprezyna CA 130% nie bangla. sprawdzę na baterii 8,4 innej firmy. a potem wymienie silnik na inny- zobaczymy gdzie lezy problem. ale to nie dzis,nie chce mi się juz :P ani jutro,ani pewnie w nidziele :P - jutro 24h startuje. przetestują eserkę. ciekawe tylko do czego przypiąc pas 3punktowy :D dodano: kopa ma- w puszkę wchodzi. ale komora HU nie działa- albo nie kreci wcale,albo blokuje kulki i robi shotguna... trzeba będzie wymienić gumkę,ale to przy okazji wymiany lufy napreckę pewnie...mam jeszcze jedną komorę SRC - ja tez przetestuję... Quote Link to post Share on other sites
kamciocz Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Ja mam drobny problem (tak mi się zdaje) z elektryką. A dokładnie o to cho, że jak podłącze baterie (naładowaną na full'a) to słychać reakcje (drobny ruch) silnika, ale karabin nie strzela. Co z tym mankamentem zrobić?? POMOCY (gg.7865697) :( :( :( Quote Link to post Share on other sites
Luiz Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 no ja mam to samo i dodatkowo okablowanie i batka sie grzeje, wiara pisała na forum że to tłok się blokuje a to nie prawda bo sprawdzałem, bateria jest dobra, nawet u kumpla na innej sprawdzalem 9.6. Jakaś osoba mi napisała że to podkładki pod zębatki, otworzyłem gb i nawet ich nie było (pozdro). Kolega wysłał mi podkładki i zobaczymy czy będzie chodził, niektórzy pisali ze to coś z denkiem od rączki , że niby silnika nie dociska czy kable są żle poukładane -bynajmniej coś w tym stylu. Quote Link to post Share on other sites
kamciocz Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 mi też sie grzej :( Mógł byś dać mi jakiś opis rozkładu tej emki (żeby przy rozkładaniu nic nie odskoczyło) :) Quote Link to post Share on other sites
Luiz Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 nie ma sprawy pisz na gg;p Quote Link to post Share on other sites
awful Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 u mnie były podkładki,ale jakoś tak maławo:) . zmieniłem łozyska na stalowe CA, wypodkładkowałem ładnie, usunałem niedokładności odlewu GB z prowadnicy tłoka...i wszelkie inne podejrzane pypcie... jak wspomniałem wymieniłem tez kable w GB,stockowy bezpiecznik(kiepski bezpiecznik moze działac jak opornik)... nadal na baterii 8,4 nie bangla,mimo ze próbowałem też na wellowskiej. w wolnej chwili podmienię silnik - zobaczymy- moze inny pójdzie na 8,4. nadal wydaje mi się,ze na takiej spręzynie- powinno to wszystko śmigac na 8,4.(chociaz teraz mam wstawioną spręzynę CA stock :D na podwójnej podkładce :D )... Quote Link to post Share on other sites
Luiz Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 jak kupiłem swoją używaną to wogóle bezpiecznika nie było, czy jest on niezbędny?? Aha i jak mam 3 zębatki to te podkładki jak się montuje, bo ich jest 6 ponoć?? Quote Link to post Share on other sites
awful Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 jak kupiłem swoją używaną to wogóle bezpiecznika nie było, czy jest on niezbędny?? Aha i jak mam 3 zębatki to te podkładki jak się montuje, bo ich jest 6 ponoć?? jeśli masz 100% pewności,ze kable wszędzie sa dobrze zaizolowane, a w samej batce nie ma szans na zwarcie- to i tak jest potrzebny tak na wszelki wypadek...gdyby się coś stopilo/zuzyło ;) po co masz stracić coś za conajmniej 50zł skoro mozna stracic bezpiecznik za 60gr ? :) podkładki się montuje tak: na łozyskach slizgowych musi być conajmniej 1 na łożysko. ale moze być więcej- zalezy to od luzów w gearboxie. za pomocą podkładek pozycjonujesz zębatki tak,zeby stykały się ze sobą tylko zębami(a nie np zębami i powierzchniami płaskimi) jednoczesnie nie latając na boki :) pzdr dodano: są 2 rodzaje łożysk: kulkowe i ślizgowe. kulkowe to takie z kulkami ;) slizgowe mają kształt grzybka. oba typy sie wkłada od srodka i widzi od zewnątrz ;) Quote Link to post Share on other sites
Luiz Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 patrzałem na necie jak te łożyska wyglądają, u siebie w gb nie mogłem ich znaleść, były takie o takim kształcie ale z gumy jakieś twardej, czy to to?? Je się wkłada od środka i widac je od zewnątrz tak?? Quote Link to post Share on other sites
BlackSun Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 moje SRC (M16) miało kilka problemów, ale po kolei. Kupiłem je od kumpla, który postanowił ozywić swoje G3 SG-1 Było tak: 1: Bateria, którą dostałemod niego razem z repliką, to 9,6V 1400mAh - żadnych z nią problemów nie było. Emilka (bo tak ma na imie) wali na niej aż miło 2: Te osławione zębatki - nie wiem o co chodzi, bo Emilka była kupiona jeszcze zanim Krakman zebatki zaczął wymieniać i po dziś dzień śmigają elegancko. 3: Chwiejna lufa. No niestety przy lufie wewnętrznej 510mm był to spory problem - wyeliminowany został metalowym body. 4: Grzanie się kabli i ogniw. Problem też się pojawił i został wyeliminowany. Zjawisko to wystąpiło po wymianie body. Gdezieś coś zwierało do tego stopnia, ze bateria nie miała siły uciągnąć tłoka. Po rozebraniu GB i wymianie pękniętej sprężynki blokady spustu (dziękuję %) wszystko śmiga aż miło. Ta pęknięta sprężynka nie była najprawdopodobniej przyczyną takiego stanu rzeczy, ale pomogło 5: Puste/suche strzały. Te z kolei były pośrednim powodem wymiany body - nie pytajcie. Hopsiup mimo, że był mocowany do plastikowego body nieco się ruszał i to utrudniało podawanie kulek z maga. W metalowym body hopup jest także metalowy i nieco inaczej mocowany - nie ma teraz tego problemu. Poza tym ten hicap, który dostałem był najwyraźniej po przejściach... teraz wogóle nie działa. 6: Jeśli chodzi o real capy stara - trzeba je bardzo dobrze nasmarować silikonem - naprawde - to działa :mrgreen: 7: selektor ognia: no i faktycznie - padł. Teraz mam tylko auto - choć czasem zdarza się, że na semi jest semi :ściana: nie wiem od czego to zależy. 8: kolejny problem, tkwi w miejscach wskazanych na zdjęciu poniżej mianowicie brakuje tam tych małych śrubek, które trzymają wszystko w kupie - jakoś tak wyszło, że dokręcając je któregoś razu zdałem sobie sprawe, że coś chyba jest nie tak - udało mi sie je wyciągnąć palcami razem z gwintem, ktory później z nich zeskrobałem - chwilowo mam kilka pomysłów na rozwiązanie tej sytuacji, ale jeszcze nia miałem czasu wcielić żadnego z nich w życie. 9: Wracając jeszcze do kwestii hopsiupa. Myślę, że warto go zmienić na silikonowy - w końcu zima idzie. Ponadto silikon w odróźnieniu od gumy nie odkształca się I chyba to wszystko - jkieś pytania - piszcie. Aha i nie bójcie się używać oleju silikonowego - to naprawde nie szkodzi repliokom 8) EDIT: Bezpiecznik - ja go wywaliłem - W końcu to opornik, po operacji jego usunięcia wzrosła szybkostrzelność. Procent, który jest moim personalnym bogiem, stwierdził, że zanim spalisz cokolwiek zjedziesz najpierw zębatke. .. i tym pozytywnym akcentem zakończę :twisted: Quote Link to post Share on other sites
Luiz Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 a więc co mam zrobić w moim SR żeby działał, kolega z forum co miał identyko co ja mówił mi że włożył 10.8 batke i ładnie śmiga, czy jest konieczne kupowanie tej batki?? Quote Link to post Share on other sites
awful Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 a więc co mam zrobić w moim SR żeby działał' date=' kolega z forum co miał identyko co ja mówił mi że włożył 10.8 batke i ładnie śmiga, czy jest konieczne kupowanie tej batki??[/quote'] hehe to mi przypomniało ,ze miałem podzielić się wrazeniami z wymiany silnika na wella. wellowski silnik ciągnie dalej(tj dłuzej) tłok - ale nadal za słabo zeby strzelać... winna więc metodą eliminacji pozostaje: bateria...rzucę je jeszcze kumplowi do sformatowania- zobaczymy - a nuz a widelec coś się zmieni... aktualnie jestem w fazie podklejania uszu aluminium, bo coś mi mówi,ze ten plastik nie wytrzyma długo... i próbuję dowiedziec się czyjest sens wymieniac lufe scr na CA...:) Quote Link to post Share on other sites
BlackSun Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 to zależy czy to jest sr16 czy sr4 - przy tym pierwszym tak, bo skupienie jest nieprawdopodobnie większe. Lufa w sr4 jest krótka z założenia, więc czy ja wiem czy wyczujesz różnice przy wstawionej precce chyba, że poprostu chcesz wymienić lufe stckową src na stockową ca, ale w tym większego sensu nie widzę... Quote Link to post Share on other sites
SouthMan Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 ad.8 Ja bym to po prostu skleił :P Kumplowi tak zrobiłem spoiwem CX-80 w jego M16 SRC, w tym miejscu na fotce, oraz w tym drugim łączeniu lufy. Rozkrcać tego w przyszłości i tak nie bedziesz, a jak coś jest na stałe to sie nie bedzie ruszać, ajt ? :) Quote Link to post Share on other sites
awful Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 a tak btw- wygrzebałem skądinąd zębatkę SRC tłokową aluminiową :) wsadzilem sobie do jednego rozebranego gearboxa(notabene wellowskiego) - podczas podkładkowania okazało się,ze ten dolny pypeć haczy o zębatkę srodkową :).po kilku siłowych przepchnięciach na pypciu ładnie się odcisnęła zębatka... porównałem to z zębatką xyt (wella) - pypeć wella jest zauwazalnie krótszy :). pilnik w garść i sruu. niestety nie zmontuję tego dziś bo posiałem zapasową płtykę selektora (tę metalową -wewnętrzną). na dniach będę ją miał i się okaze ,czy nie przesadziłem w piłowaniu ;)(mimo,ze piłowałem tak,zeby po prostu wchodziło między zęby srodkowej). to moze byc kolejna potencjalna(jedna z wielu) przyczyna 'zacinek tłoka w tylnej pozycji'-ktoś juz sprawdzał tę teorię? hihi sorki ze tak porównuje wszystko do wella- po prostu mam stertę części tej firmy i takie porównania sa dla mnie najdostępniejsze... jesli ktos ma inne- niech potestuje z innymi- wymienimy doświadczenia :). pozdro dodano:element dostałem- wszystko bangla pięknie na spręzynie wella i zębatkach SRC,silniku SRC i baterii SRC :). zero zacinek. :) Quote Link to post Share on other sites
PrzemekC Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 cześć ile tego spiłowałeś? Faktycznie u siebie tez widze ślady zębatki ale nie chciałbym spowodować u siebie braku semi bo tym nadmierne spiłowanie moze się skończyć. zmniejszałeś wysokości tego "wichajstra" - patrząc i trzymając zębatke pionowo - czy też zmniejszyłeś jakby wysokość tej "gruszki" - patrząc od dołu zębatki? Pozdrawiam Przemek Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.