SoH Jasio Posted August 10, 2006 Report Share Posted August 10, 2006 Normalnie , zdejmujesz tylni pin, łapiesz prawą reką za raczke transporowa a druga gdzies ponizej i silnym zgrabnych ruchem łamiesz guna na połowe i nastapnie otwierasz jak najbardziej i wkladasz palucha od dołu gornego body lapiesz za hopka i powoli wyciagasz. PS. Ten tamat jest jakbys nie widział pare tematów ponizej :wink: Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted August 10, 2006 Report Share Posted August 10, 2006 dzieki zobacze. temat nizej przeszukalem ale nie znalazlem - edit nic z tego, mimo dokrecenia raczki transportowej pojawia sie tylko tak 2-3mm przerwa i tyle - siedzi i nie otwiera sie - zaznaczam ponownie metaowe body Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted August 10, 2006 Report Share Posted August 10, 2006 spróbuj patentu z CA - nie łamać tylko rozsuwać body. Trzymaj dolną część nieruchomo a górną przesuń w stronę lufy. powinno się udać. Pozdrawiam Kakaroth Quote Link to post Share on other sites
scorpio Posted August 11, 2006 Report Share Posted August 11, 2006 Gremlin !!! Pokonbinuj z podkładkami pod zębatkki. Ja miałem podobnie. Wymienilem zębatki na stalowe plus pare rzeczy, i sie zacinał. Wiec wruciłem do stokowych oprucz zębatek i tak samo sie cioł. Wyszło na to ze musiałem podkładki na nowo dobierac. Bo jak dobrałem to na stoku hula jeszcze lepiej nisz od nowości. Mam male pytanko, mianowicie okablowanie w M4 z STTI (SR4 SRC) są jakieś cieniutkie. a chce wsadzic sprężyne m110. I niewiem czy nie bede ich musiał wymienic na gruprze. Bo brat ma mp5sd3 CA i jak zamontował sprężyne m110 i baterie 9,6v 1500 mAh NiCd Sanyo i ledwo co ciągnoł. Po paru strszałach bateria nie miała siły naciągnąć sprężyny i grzały sie kable wraz z bateria. Wymienił brat okablowanie na gruprze i smiga gun bez problemu. Więć piście czy ktoś wymieniał sprężyne na 110 i czy miał jakieś problemy? Quote Link to post Share on other sites
Shreader Posted August 11, 2006 Report Share Posted August 11, 2006 kiedys tu byl taki duzy temat i wydaje mi sie ze tam byla ta informacja ktora szukam ale ktos robil porzadki...szukam jak zdjac metalowe body w SRC. zdjalem przedni pin, tylni pin, lufe zewn a tu body nie chce zejsc i nie moge sie dostac do hop-upa - jest jakis patent? bo w g&g wyszlo wszystko wzorcowo - przedni pin i tralalal Znalazłem dużo fotek http://www.combat2000info.com/Article_Show...p?ArticleID=537 Tak wyglada jak by trzeba było sciągać dół nie gurę 8O Znalazłem jeszcze cuś takiego - przełączasz na 'safe'- zdejmujesz kolbe, odkrecasz imbus który trzyma zaślepke teleskopu, zdejmujesz zaślepke, w środku widzisz śrube krzyżakową no i ją odkrecasz - wybijasz taki mały pin tuż nad spustem - odkrecasz zatrzask magazynka - odkrecasz pokrywe silnika - zapamietujesz ułozenie silnika i kabli - okrecasz śrubki w środku chwytu i zdejmujesz go - teraz GB lata w body, przesuwasz go do przodu i tył do góry podnosisz i wyjdzie Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted August 11, 2006 Report Share Posted August 11, 2006 ee dwa piny zdjete, pcham do przodu i nic - robie sie przerwa 2-3mm i ciagle nic chyba ze uzyc wiekszej i zdecydowanej sily? Quote Link to post Share on other sites
osek Posted August 11, 2006 Report Share Posted August 11, 2006 Tak! Musisz zdecydowanie trzymając za chwyt pistoletowy i rączkę transpoprtową pociągnąć. Nie bój się, nic nie powinno przy tym pójść. Quote Link to post Share on other sites
ciapq Posted August 14, 2006 Report Share Posted August 14, 2006 Mam pytanko odnośnie baterii czy ta ze specshopu http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...9eaa1906426d34c będzie pasować do sr ze składaną kolbą,specshop napisał,że nie są pewni bo nigdy nie trzymali Sr'a w ręce. Chyba że proponujecie inną baterię 9,6 V ? PS.Siadł mi selektor ognia czyli na Semi wali Auto,miał ktoś podobny problem ?Jakieś sposoby na rozwiązanie ?? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
SoH Jasio Posted August 14, 2006 Report Share Posted August 14, 2006 Batka powinna pasować ... PS.Siadł mi selektor ognia czyli na Semi wali Auto,miał ktoś podobny problem ?Jakieś sposoby na rozwiązanie ?? Mam to samo, nie przejmuję się tym, ale żeby to zlikwidować należy wymienić płytke selekora :wink: Quote Link to post Share on other sites
augustox Posted August 14, 2006 Author Report Share Posted August 14, 2006 bedzie pasowac ta batka z specshopu :) a napisali ci tak bo lubią wtopy :wink: :P ile razy sie spotkalem z takimi smiesznymi mailami od nich...no ale ogolnie to jest dobry sklep :P Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Witam, Mam ta replike od dni kilku i... tlok zatrzymal sie w "tylnim" polozeniu, tak ze nie widac po rozlozeniu repliki sprezyny i standardowa bateria nie moze sobie z nim poradzic, by go przepchnac do pozycji wyjsciowej. Rozebralem akumulator od laptopa, na wyjsciu prawie 15V, wszystko poszlo w ruch tak ze juz w polowie widoczna byla sprezynka i zamiast podmienic akumualator SRC i sprobowac rozbujac maszyne nacisnalem spust. Z akumulatorkow ulotnil sie duch walki i pozostawily tlok w pozycji jak na poczatku tematu. Tragedia :? Nie mam dojscia do baterii 9,6V, ktora to zapewne dalaby sobie z tym problemem rade, gearbox'a nie rozbiore, wszystko na gwarancji... czy jest jakas mozliwosc zwolnienia tloka bez uzycia wiekszego napiecia? Pozdrawiam Thief ------- OSOK - One Shot One Kill Quote Link to post Share on other sites
ciapq Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Mi tez tlok sie blokowal nie wiem czy poradzi sobie z tym cos innego ale mi z bateria 9.6v wszystko juz dobrze dziala. Jasio selektorem sie nie przejmuje :) auto wada nie jest :P pytalem tylko z ciekawosci szkoda mi narazie kasy aby to naprawiac ;] ale dzieki za info Quote Link to post Share on other sites
dx Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 a nie lepiej oddac to na gware zamiast kupowac nowa plytke? Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Sprawe z tlokiem rozwiazalem, sposobem chalupniczym tj otworzylem sprzet, przelaczylem na SEMI, srubokret w dlon i w momencie nacisniecia spustu lekko pomoglem owym srubokretem tlokowi dojsc do konca. I zaczelo wszystko smigac. Wyskoczylismy na mala strzelanke z kumplami i pod sam koniec manewr z zacieciem sie powtorzyl - musze pamietac, by nosic przy sobie klucz imbusowy :) Ale jesli bateria nie potrafi pociagnac tloka.. hmm.. no coz, w niedalekiej przyszlosci w 9,6v trzeba bedzie sie zaopatrzyc. Na razie tylko lekko olejem silikonowym potraktowam niektore ruchome czesci. Zobaczymy jak na dluzsza mete bedzie dzialalo. Thief ------- OSOK - One Shot One Kill Quote Link to post Share on other sites
Bishop Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Niestety nie będzie dzialać... Ta batka 8.4 1050 Dodawana do src jest niestety za słaba.... Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 U kumpla bateria Sanyo 8,4V jest jakby mocniejsza od Krakmańskiej 8,4V SRC... Inny woltaż? :? Taki OT. Chyba kupię SR4, tylko powidzcie mi- z kolbą Tactical (składana, profilowana z aku w środku), czy zwykłą (kolba składana, batka w foregripie)??? Quote Link to post Share on other sites
dx Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 raczej indywidualna sprawa, co sie bardziej podoba Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Chodzi mi raczej o funkcjonalność i ergonomię. Quote Link to post Share on other sites
boron Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Kolba stała i jak wolisz albo krotka lufa albo dluga Quote Link to post Share on other sites
Bishop Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 I tu sie zacznie.... Bo moim zdaniem kolba składana jest wygodniejsza... Po rozlorzeniu masz wszystkie zalety kolby stałej a jeszcze możesz ją mieć krotszą. Do foregripa zmieści się spora bateria wiec w czym problem?? (U mnie jest 9.6 v1700 mAh) Quote Link to post Share on other sites
osek Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 Mam to samo, nie przejmuję się tym, ale żeby to zlikwidować należy wymienić płytke selekora Wink Nie płytkę selektora tylko dźwignię rozdzielacza. Przynajmniej u mnie pomogło. Ja nie wyobrażam sobie braku semi :wink: . a nie lepiej oddac to na gware zamiast kupowac nowa plytke? Jak oddasz na gwarancję, to pewnie wymienią Ci części na podobne i problem się znowu pojawi. Quote Link to post Share on other sites
dx Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Jak oddasz na gwarancję, to pewnie wymienią Ci części na podobne i problem się znowu pojawi. nie szkodzi spróbować w końcu nic sie nie traci a można zadarmo skorygować wade :) Quote Link to post Share on other sites
osek Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 A kasa na przesyłkę? Quote Link to post Share on other sites
boron Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Mi wymienili za friko lacznie z przesyłką, a nie wymienili na tą samą tylko na bank na inna, bo spust znacznie inaczej "chodzi". Quote Link to post Share on other sites
gonzor Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Mam, mam, doszło mam. I od razu mam pytanie. Co to za podkładka/obejma za tłumikiem płomienia? Taka jasna i robi przerwe między lufą a tłumikiem płomienia. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.