ciuho Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 Przeprowadzam właśnie tuning M16A2 TM. Wymianie ulega: - Metalowe łożyska ślizgowe - Łożyskowana prowadnica sprężyny - Sprężyna o niejednakowym skoku M120 - Łożyskowana głowica tłoka - Utwardzony, polerowany cylinder - Mosiężna głowica cylindra - Uszczelniona dysza Po zamontowaniu tych elementów i podłączeniu baterii 9,6V, słychać tylko naciągnięcie sprężyny. I tyle. Broń nie oddaje strzału. Przełącznie na semi lub auto nić nie daje. Sprężyna jest naciągnięta i broń niema ochoty strzelać. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, i co zrobisz, żeby wszystko było dobrze?? Pozdrawiam i proszę o pomoc[/b] Quote Link to post Share on other sites
Rudy102 Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 A tłok i zębatki masz stockowe? Jeśli tak to wymień zębatki na super torqe up CA i ten żółty tłok CA. I napewno będzie dobrze. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 Upewnij się, że po wymianie łożysk nie zaistniała potrzeba poprawienia podkładkowania osi zębatek. Aby to wszystko działało na sprężynie M120 musisz wymienić koniecznie to co Rudy napisał, ale nie koniecznie NA TO co napisał ;) + szkielet gearboxa (one pękają nawet na M100, więc na M120 nie pobawisz się zbyt długo :roll: ). Quote Link to post Share on other sites
Furion3 Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 A co jest ze gdy trzymam silnik reka i go dopycham to strzela a gdy włoże dekielek to przestaje-oczywiscie regulacja itp sie odbywa Mam podejrzenia o spiecie bo pali bezpiecznik i nagrzewa baterie ale gdzie? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 Po 1 - nie naciskaj spustu gdy silnik nie jest dociśnięty "deklem". Po 2 - sprawdź czy izolacja na stykach silnikowych nie jest uszkodzona. Quote Link to post Share on other sites
che Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 Mogla to byc niezalezna sprawa. Mogly ci sie spalic takie dwa styki w gearboxie. Tak samo mialem, silnik normalnie dzialal a po docisnieciu dekielkiem juz nie. Ale ze wada ta wystepuje w Classicach [innych niz M'ki], to to raczej nie mialo miejsca w TM. Wiec to raczej stac sie nie moglo, ale tylko tak mowie z wlasnego doswiadczenia. Czyzby to tuning Guardera? Quote Link to post Share on other sites
Furion3 Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 Hmmmm izolka zdaje sie byc git a teraz po wymianie tego co napisał Ciuho zaczyna zwiechy robic-postrzela na ciagłym a jak przestane to juz zaciach i ani rusz-dodam ze tm tłok był zlany razem ze sprezynka i uległ przerobce by dało sie dokrecic glowice i sprezynke nowa i tak naprawde to tylko zebatki i tlok zostaly stare!!! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.