ŁysyzBrodą Posted 4 hours ago Report Share Posted 4 hours ago Siema już strzelam się jakiś czas i przyszedł czas na upgrade repliki, mam sentyment do body od mojej repliki ea więc postanowiłem że wymienię w niej chyba wszystko co się da bez problemów się nie obeszło bo trzeba było parę miejsc spiłować aby zmieścić poniższą konfigurację. Dodam że dużo jeśli chodzi o serwis repliki nadal się uczę i stąd moje pytania i wątpliwości liczę że znajdzie się ktoś podpowie żebym mógł skończyć ten projekt A więc body zostało całe Evolution airsoft Recon UX4 10" Amplified Tan [EC14AR-T] Do środka wleciały: 1. Komora hop-up Gate EON 2. Lufa precyzyjna PDI 6,01 mm - 469 mm 3. Gumka Flat-Hop Modify 4. Kompletny Gearbox GATE EON V2 (FSG) z wbudowanym układem TITAN II dane podane na sklepie to: Cechy: - wersja z pełnym cyklem - 450 FPS / J (mierzone na kulkach 0,25g oraz lufie 300mm), - Konfiguracja o najlepszej wydajności zapewnia niesamowitą reakcję spustu i niezawodność, - Zainstalowane ETU - TITAN II Bluetooth® V2, - Wysokiej klasy części tuningowe, takie jak szkielet Gearboxa CNC GATE EON, zestaw pneumatyki EON, - Bezpłatny dostęp do aplikacji GCS pozwala edytować ustawienia repliki na żywo, - W pełni kompatybilny z silnikami bezszczotkowymi T238. Maksymalne nominalne napięcie akumulatora w przypadku innych silników wynosi 7,4 V (akumulatory dwucelowe), - Plug & Play prosto po wyjęciu z pudełka - łatwa instalacja Lista części: - Szkielet Gearboxa GATE EON V2 (kolor Titanium) - TITAN II Bluetooth® V2 gearbox drop-in ETU FCU mosfet AEG HPA - Regulowany spust Nova Trigger - Zestaw szybkich zębatek o przełożeniu 13:1 i pełnym cyklu - Zastosowana sprężyna M120 - Wzmocniony tłok CNC z pełną stalową listwą zębatą - Głowica cylindra EON Protector - Głowica tłoka EON High Speed - Uszczelniona dysza CNC POM - 21,25 mm - Polerowany cylinder ze stali nierdzewnej - Listwa dosyłacza EON - Wzmocniona zapadka anti-reversal - Wzmocnione łożyska 8mm type J-caged o niskim współczynniku tarcia Nie wymieniłem jeszcze silnik bo tu mam dylemat, bo na stokowym przy lipo 11.1 silnik się grzeje, i po kilku strzałach potrafi go układ elektroniczny odłączyć. Wiem że producent zaleca silnik T238, ale zastanawiałem się nad innymi silnikami tylko tego nie rozumiem jak działa i dobierać Moje pytanie przy szybkich zębatkach 13:1 i pełnym cyklu, sprężynie m120 jaki najlepiej dobrać silnik i baterię jeśli nie będzie to ten polecany przez producenta, bo nie podaje on prędkości jaką ma mieć. Może trzeba wymienić sprężynę na mocniejszą lub słabszą, chodzi mi żeby replika strzelała i nie wystąpił efekt pme. Z góry dzięki za wszelką pomoc i podpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.