Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

LARP drwalny


Guest Kret

Recommended Posts

"W lesie nikt nie uslyszy twojego krzyku..."

(bezpalcy drwal, okolo 2013 roku)

 

Wyobrazcie sobie polozoona w glebi jakichs ogromnych lasow niewielka

placowke przemyslu drzewnego, z jedna droga i niewielkim placem budowy.

Wyobrazcie sobie ludzi, ktorzy tam pracuja.

Wyobrazcie sobie, co moze sie tam stac, jesli zazwyczaj nic sie tam nie

dzieje... i nikogo sie tam nie spodziewacie.

 

Dnia 18 i 19 lipca 2003 zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane LARPem na

dwudniowa gre fabularna na zywo. Repliki airsoft beda w uzyciu dopiero 19 w

sobote, zas caly piatek i noc zpiatku na sobote pragniemy poswiecic na

odgrywanie postaci. Zapraszamy takze chcacych strzelac na gre piatkowa,

dostana oni dodatkowe postacie. Jednakze, LARP w piatek nie bedzie mial

wiele wspolnego z typowa rozgrywka ASG. Wiecej nic nie mowie, bo i tak

troche spalam scenariusz jednak mile widziani sa tez gracze ASG ktorzy lubia

LARPy, i beda mogli odgrywac zolnierzy.

 

 

Gracze wcielaja sie w postacie drwali i pracownikow budowlanych. Potrzebne

jest tez kilka rol niezaleznych, do otrzymania u Kreta.

 

1. Rys fabularny

Gildia Najemnikow poszukuje pracownikow najemnych do budowy Fortu Buttercup.

Jest to najdalej wysunieta w nieznane pustkowia jednostka terytorialna,

ktora poprosila o protekcje Gildie Najemnikow. Wydelegowane sily porzadkowe

dotra na miejsce w niedziele - z uwagi na pilny charakter zadania, ekipa

pracownikow konsorcjum Buttercup Construction/ MAulwurf Immobilien ma jednak

za zadanie dotrzec na miejsce wczesniej - w sobote po poludniu.

Przeciwnik i przeszkody na tym terytorium nie sa znane.

 

2. Reguly gry.

Obowiazuje Prawo Gildii Najemnikow.

1. Gra polega na osiagnieciu zadanych celów. W mniejszych spotkaniach, gra

jest równowazna z "walka". W spotkaniach ze scenariuszem, gracze otrzymuja

scenariusz i wówczas "walka" nie jest jedynym pozadanym zachowaniem.

2. W czasie "walki" dozwolone jest uzywanie broni typu "airsoft", miekkich

plastykowych lub gumowych nozy, mieczy i palek, luków strzelajacych

odpowiednio zabezpieczonymi strzalami (z odpowiednia sila) a takze

stosowanie gry "Paski-do".

3. Trafienie w czasie "walki" nie pozostawia sladów. Jesli osoba trafiona

poczuje lub uslyszy trafienie, powinna je odegrac zgodnie z wykazem trafien.

Jesli gracz spotka sie z notorycznymi oskarzeniami o oszustwo (bedzie

udawal, ze nie poczul lub nie uslyszal trafienia), zostanie poproszony o

opuszczenie gry.

4. Wszelkie trafienie w "walce" z uzyciem narzedzi oznacza trafienie

krytyczne dla sekcji ciala. Sa 4 sekcje ciala: nogi, rece, korpus i glowa.

Trafienie w noge eliminuje z gry noge - nie wolno jej uzywac. Nalezy upasc.

Trafienie w reke eliminuje z gry reke - nie wolno jej uzywac. Mozne jednak

przeladowywac nia te sprezynowe repliki broni, które w rzeczywistosci sa

automatyczne.

Trafienie w korpus powoduje "smierc" po okolo 30 sekundach (wedlug uznania

miejsca trafienia). Nalezy upasc, lezec dopóki akcja sie nie przeniesie w

inne miejsce i zejsc z pola gry.

Trafienie w glowe eliminuje grajacego z gry. Nalezy upasc i poczekac, az gra

przeniesie sie w inne miejsce, po czym zejsc z pola gry.

5. W przypadku "walki wrecz", stosuje sie "paski-do". System ten polega na

próbach zerwana pasków folii samoprzylepnej umocowanych na klatce piersiowej

przeciwnika. Zerwanie obu jest równoznaczne z utrata "zycia". Wolno atakowac

jedynie paski, nie wolno kopac ani uderzac. Dozwolone sa przechwyty, bloki i

trzymania.

6. W czasie trwania gry, niedopuszczalne jest przebywanie na jej terenie bez

okularów lub masek ochronnych. Rowniez w przypadku snu uczestnik musi miec

na sobie okulary.

 

 

Dodatkowo:

 

Namioty drwali uznawane sa za "strefe niestrzelana". Nie mozna strzelac do

uczestnikow w namiotach - mozna jednak do nich swobodnie wkraczac. Nie mozna

takze z wnetrza namiotow prowadzic ognia.

 

Drwale moga uzywac broni, lecz nie powiinni miec jej w obozie za wyjatkiem

kilku sztuk dla celow odstraszenia zwierzat lub polowania (czyli Super 9 i

bron krotka).

 

3. Teren i czas gry.

Teren gry to prywatny teren w Gdansku Osowej. Mapa dojazdu do miejsca

spotkania zostanie opublikowana wraz z lista wymaganych rekwizytow.

Gra toczyc sie bedzie od piatku (godziny popoludniowe, po pracy) do soboty,

rowniez godzin popoludniowych. Pracownicy nadlesnictwa Tricity Osova spac

beda pod namiotami w budowanym przez siebie Forcie Buttercup. Fort i budowa

beda prawdziwe, tak wiec nie ma mowy o nudzie. Lista potrzebnych narzedzi,

ktore nalezy przywiezc (m.in. mlotek i namiot) oraz rekwizyty (kask

budowlany) zostanie sporzadzona w terminie pozniejszym.

Spimy pod namiotami, mozny przywiezc dowolne namioty. Teren jest prywatny,

pozwolenie wlasciciela jest zapewnione. Teren jest lesisty. Niedaleko

miejsca noclegu mozna zaparkowac samochody. Ze wzgledu na klimat rozgrywki

organizator zastrzega sobie dwolnosc w zakresie aranzowania przestrzeni gry,

wlaczajac parkowane samochody.

Gra trwa do soboty, dokladny czas zakonczenia gry nie jest ustalony.

 

4. Kontakt:

W sprawie postaci, scenariusza i rol: Kret ( kret69@hotmail.com )

W sprawach logistycznych: Giersik (giersik@hot.pl) i sily porzadkowe i

ochronne budowy MP: http://www.mp.4me.pl

 

 

Wez ten kontrakt, zanim wezmie go ktos inny. Poznasz piekno przyrody,

ciezkiej pracy fizycznej i prostego zycia drwala... jesli zdolasz o tym

opowiedziec.

 

 

Pozdrawiam i zapraszam

 

Kret

 

EDIT: poniewaz zamieszalem, wyjasniam: gramy w piatek i sobote.

Link to post
Share on other sites

Lista niezbednych rzeczy:

 

namiot i cos do spania pod golym niebem

zarcie i picie (alkohol tylko w ilosci sladowej, gramy przez cala noc w koncu)

 

Mlotki

gwozdzie, im wieksze tym lepsze i duuuuzo!

lopaty lub saperki

obcegi

pila, jak ktos ma

kask budowlany, jak ktos ma

 

Toporow i siekier NIE PRZYNOSIC!

 

Buzi

 

Kret

Link to post
Share on other sites

Wolimy określenie "południowa Skandynawia", jeśli można...

 

I pamiętaj, imperializm Trójmiejski nie zna granic, i ani się obejrzysz jak Gorzów na przykład będzie miał połączenie z Gdańskiem SKMką... ;)

 

Pozdrawiam

 

Kret

Link to post
Share on other sites

No i już po...

 

No działo się trochę, działo mimo niewielkiej frekwencji relatywnie (może pogoda wystraszyła?). Dziękuję wszystkim obecnym za świetną zabawę, fajny klimat który sobie wkręcaliśmy, popołudniowe tudzież poranne rżnięcie i walenie oraz za kawę rano (taki ze mnie survivalowiec, no zapomniałem o kawie - choć przynajmniej dobre ciasteczka kupiłem w promocji).

 

Dzięki za nocne patrole, regularne ostrzały obozu z broni ciężkiej (ile wyście mieli tych petard???), "męskie rozmowy, takie o życiu i w ogóle*", i rozpaczliwe wołania o transport Krasnala. I za kapralowe serie z wieżyczki strażniczej (średnio po 45 sekund ognia ciągłego, przerwa na papierosa). I w ogóle za fajny klimat.

 

Dziękuję Wilkowi, że wpadł i narobił zamieszania i klimatu. I że pracował najpierw z nami, no i za jego wejście a la "Commando".

 

Relacje będą niedługo. Zdjęć nie ma - najpierw pracowaliśmy a potem było ciemno.

 

Jak powtórzymy, będzie jeszcze lepiej.

 

Pozdrawiam

 

Kret

 

*" a rano... zrobię jajecznicę!".

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...