Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Atak na bazę



Recommended Posts

To taki mÓj 1 scenariusz

 

 

Atak na bazę

Informacje wstępne

Baza wojskowa.

W sejfie przechowywane są tajne wiadomość co do drogi przejazdu kandydata na prezydenta przez miasto.

Terroryści chcą przejąć te wiadomości żeby przygotować atak na prezydenta. Kandydat jest liderem wśród wyborców i chce się z nimi spotkać. Do budynku wysyłana jest jednostka stacjonująca niedaleko (nie wie co jest celem ataku). W budynku jest ważny generał który zdradził miejsce przechowywania sejfu(wojskowi tego nie wiedzą). Teraz jest niewygodnym świadkiem dla terrorystów i może być celem ataku.

Uczestnicy

- Jednostka wojskowa (o 1-2 więcej od terrorystów)

- TerroryśCI

-1 generał (uzbrojony w broń krÓtkĄ)

 

Rekwizyty

- 20 kluczy i kłódka (tylko 1 klucz pasuje do kłódki)

- sejf albo inne pudełko

Przebieg gry

TerroryśCI z wyznaczonego punktu wchodzą do budynku. Wojsko rusza po 4-6 min

 

Cele

Terroryści mogą wygrać na 2 sposoby

1 muszą przeczytać dokumenty w środku lub zrobić ich kopie i schować je do sejfu/pudełka bez podejrzeń wojska .

2 Przesłuchać generała i wyciągnąć od niego informacje dotyczące przejazdu kandydata na prezydenta. Po przesłuchaniu mogą zabić generała (wskazane)

Wojskowi muszą powstrzymać terrorystów. Cel poboczny uratować generała

 

Wersja max (ciąg dalszy)

Informacje wstępne

 

W przypadku wygrania terrorystów przez przeczytanie dokumentów i zabiCIE generała

Po ataku nikt w bazie nie wie czemu nastąpił i w jakim celu. ZginąŁ się odbyć. Terroryści mają dokładny plan przejazdu i mapkę trasy. Atak nastąpi lada moment

 

Uczestnicy

-terroryśCI

-ochrona prezydenta 3-4 osoby (uzbrojona w broń krótką)

-wsparcie (uzbrojone dowolnie)

-kandydat na prezydenta (nieuzbrojony)

-wyborcy 2-4 osoby (wśród nich może być 1 terrorysta)

 

Przebieg gry

Kandydat na prezydenta muSI spotkać się z wyborcami i ma do nich przemawiać lub pozdrawiać. Ochrona prezydenta nie wie kiedy ma nastąpić atak. Po ataku ochrona może wezwać wsparcie (wskazane)

 

Rekwizyty

-Samochód (jeżeli jesteście niepełnoletni lub nie macie pod ręką samochodu to może być rekwizyt z kartonu)

 

Cele

-TerroryśCI muszą zabić kandydata na prezydenta

-Ochrona ma uratować prezydenta

 

W przypadku gdy terroryśCI

Po ataku nikt nie wie czemu nastąpił. Generał wstrząśnięty próbĄ że ktoś zagłusza sygnał. Zostaje wysłane wsparcie. Ochrona prezydenta nic nie wie o zamachu. Atak może rozpocząć się w każdej chwili.

 

Uczestnicy

-terroryśCI

-ochrona prezydenta 3-4 osoby (uzbrojona w broń krótką)

-wsparcie (uzbrojone dowolnie)

-kandydat na prezydenta (nieuzbrojony)

-wyborcy 2-4 osoby (wśród nich może być 1 terrorysta)

 

Rekwizyty

-Samochód (jeżeli jesteście niepełnoletni lub nie macie pod ręką samochodu to może być rekwizyt z kartonu)

 

Cele

-TerroryśCI muszą zabić kandydata na prezydenta

-Ochrona ma uratować prezydenta

 

W przypadku nie przeczytania dokumentów przez terrorystów lub odkrycia przez wojsko próbY

Po ataku nikt nie wie czemu nastąpił. Generał wstrząśnięty próbĄ i jest ich 2 razy więcej

 

Uczestnicy

-TerroryśCI

-ochrona prezydenta (uzbrojona dowolnie)

-kandydat na prezydenta (nieuzbrojony)

-wyborcy 2-4 osoby

 

Przebieg gry

Należy ustalić 3 trasy i 3 miejsca przemówień dla prezydenta, sporządzić mapki (niedokładne) dla terrorystów. Ochrona jest ostrożna i może zmienić dowolnie trasy przejazdu w wypadku podejrzenia ataku

 

Cele

-TerroryśCI muszą zabić kandydata na prezydenta

-Ochrona ma uratować prezydenta

 

W przypadku nie przeczytania dokumentów przez terrorystów lub odkrycia przez wojsko próbY go nie przesłuchali)

Po ataku nikt w bazie nie wie czemu nastąpił i w jakim celu. ZginąŁ dobry żołnierz (generał).

Wojsko dzwoni do ochrony i powiadamia, że przejazd nie może się odbyć. Ochrona zmienia trasę przejazdu. Terroryści rozgoryczeni brakiem informacji nie wiedzą co zrobić. W dniu ataku jeden z terrorystów włącza wiadomość i dowiaduje się o trasie przejazdu. Nie ma czasu terroryści ruszają w pośpiechu niektórzy zapominają wziąć broni długiej. Ochrona prezydenta podejrzewa możliwość ataku.

 

Uczestnicy

-TerroryśCI (połowa z bronią krótką)

-ochrona prezydenta (uzbrojona dowolnie)

-kandydat na prezydenta (nieuzbrojony)

-wyborcy 2-4 osoby

 

Przebieg gry

Terroryści muszą zaAtAkować podczas przemówienia kandydata na prezydenta. Ochrona podejrzewa atak właśnie w tym miejscu więc są bardzo ostrożni (mogą schować kandydata za ,,Kuloodporną szybą”) Ochrona jest uzbrojona w karabiny szturmowe i jest ich więcej o 2-3 od terrorystów/

 

Rekwizyty

-,,Kuloodporna szyba” (może być ale nie muSI którą kandydat widzi wyborców zrobić z niższej sklejki tak że głowa jest odsłonięta. (może być też inaczej)

 

Cele

-TerroryśCI muszą zabić kandydata na prezydenta

-Ochrona ma uratować prezydenta

 

P.S

Sam go wymyśliłem i nie ściągałem od nikogo

 

 

poZDro

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...