Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning PJ4 S-SYSTEM - wewnętrzny.


Recommended Posts

NO ok, przecież w tym zestawie wymieniasz wszystko (prawie). Jedyne co może się posypać to szkielet, ale to chyba niemożliwe przy takim zestawie. NO silnik też nie jesta aż taki super w systemach, ale da rade.

Piękny wybór, bardzo elegancki zestaw, jednak sądzę iż da radę podciągnąć replikę do 400 fps bez aż tak diametralnych (i kosztownych) zmian.

Ale jak sobie zamontujesz ten zestaw to masz gwarancje jakości i powodzenia. Miłych robótek ręcznych :P .

Edited by berliners
Link to post
Share on other sites
  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mam pytanie co do zestawi ftk hurricane dałem kumplowi źeby mi go założyl. Oddał mi już założony tyle że nie wstawil głowicy tłoka z zestawu bo podobno nie ma jak zamontowac (tylko dziurka jest) czy naprawde się nie da czy trzeba jakims sposobem to zrobić proszę o szybką odpowiedź.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

A u mnie tuning wew. wyglda nastepujaco:

1. spring M110 G&P,

2. aluminiowa glowica cylindra Systemy,

3. uszczelniona dysza Systemy,

4. lozyska stalowe CA,

5. mosiezna prowadnica springa CA,

6. gumka HU stockowa CA,

7. lufa 469 mm stock CA schowana w tlumiku.

8. batka Intellecta 9,4V 1200 mAh,

9. czyszczenie, smarowanie i dopasowanie podkladek, made by myself ;)

 

Wszystko prucz lozysk kupowane z 2 reki przez co bylo zdecydowanie taniej niz w sklepie;)

 

Aha no i jeszcze batka. Tu zrobie reklame bo warto - http://www.cyber-fly.pl/index.php?products...f9768bd491fa26e . Pakietuja gratis, wystarczy tylko napisac jak i dokupic samemu koncowke. Za 64 zl mamy zajefajna batke.

 

Na przyszlosc szykuje sie jeszcze zmiana glowicy tloka ale obecna jest ponoc dobra wiec narazie styknie :)

 

Efekt?

Na moje oko bedzie te 370-380 fps (nie mierzylem na chrono), a dzieki dlugiej lufie skupienie jest bardzo ladne. Roof swietny, zeklbym nawet ze za duzy jak dla mnie:D Do znudzenia bede jednak powtarzal, ze w tym gunie trzeba wszystko wyczyscic, nasmarowac i wyregulowac podkladki wtedy stocowe batki tez dobrze ciagna. Co do zebatek i tloka to wydaje mi sie, ze moja sprezynka jest optymalna by ich nie przeciazyc. M120 to juz za duzo.

Edited by ketyow
Link to post
Share on other sites

Jaka jest różnica pomiędzy baterią mini a large? Large mają lepszą wydajność prądową? Pytam bo mój intellect 1400 po 2 magach coraz ciężej "targa" silnik a kumpla large 3000mAh po 5 idzie jak przecinak :/. Nie wiem czy to idzie pojemnością czy czym. Dużych ogniw nie wcisne do eSki więc myślałem nad kupnem drugiej baterii, ale jeśli large jest pod jakimś względem lepsza to taką kupie i wsadze ją na kolbe

Edited by TheProsiak
Link to post
Share on other sites

Dziś zakończyłem mutacje mojego S-systema. Całe body z GB jest od SRC (330 fps) + kolba taktyczna. Szyna SIR + cała lufa z przednią puszką z P&J. muszę powiedzieć że mimo zasłyszanych opinii body od SRC pasuje idealnie.

 

Dokonałem tej mieszanki "rasowej" ze względu na sławne już łamiące się uszy w P&J-tach, a także obawom odnośnie całej wytrzymałości body.

 

W SRC miałem włożoną już m100 i kilka unowocześnień jak i wzmocnień. Obecnie P&J robi jako zwykła m4. Sprawuje się dzielnie. :) Jednak największą dumom jest "system" od SRC/P&J. :P

Link to post
Share on other sites

Górny sir jest przykręcony na 4 śrubach imbusowych i jednej na śrubokręt. Można go (sir'a) podnieść na przednim zawiasie do góry pod spodem znajduje się metalowa szyna która jest przykręcona jak zwykły RIS do zwykłej emki. Czytaj: odkręć imbus i przesuń ją do tyłu, powinna bez problemu odejść.

 

Tak oto pozbywamy się całego przedniego SIR'a. Jednak to nie jest najciekawsza część, najciekawszą częścią jest przedni pierścień, to właśnie on jest częścią wyjątkową która jest całkowicie inna. Górne body to 2 połówki plastiku przykręcone do tego pierścienia.

Link to post
Share on other sites

"Wszyscy wiedza, ze czegos sie nie da zrbic, az wreszcie przyjdzie taki co nie wie i to zrobi" - Einstein ;) Kolejny przypadek jak to zwykle bywa - wszyscy mowili, ze zewykle metal body nie podejdzie, a jak sie zapytalem (nie wiem czy w tym temacie czy w ogolnym) czy ktos prubowal, to oczywiscie 0 odzewu :] Rozmiem, ze to co napisales oznacza, ze zwtkle metal body bedzie pasowac? Tylko czy trzeba robic jakies poprawki?

Link to post
Share on other sites

pozatym przeznaczone do wątku o tuningu...

 

hmm, w sumie to napisałem to w temacie o tytule :"Tuning PJ4 S-SYSTEM - wewnętrzny.", w dziale "Upgrade i Tuning"

 

 

No więc należy zmienić prowadnice sprężyny?

A może wsadzić Bore-up, albo jakiś inny zorganizowany zestaw w rozsądnej cenie?

Edited by madjong
Link to post
Share on other sites
Rozmiem, ze to co napisales oznacza, ze zwtkle metal body bedzie pasowac? Tylko czy trzeba robic jakies poprawki?

 

Wiesz nie próbowałem jeszcze z metal body, ale nie powinno być problemów. Ostatecznie to tosamo co ABS-Style tylko z innego materiału. U mnie jedyny problem wynikł z faktu iż poprzedni właściciel SRC przykleił body do metalowego pierścienia (debil jakiś) :P .

 

W razie pytań piszcie, postaram się obrazowo odpowiadać. :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...