berliners Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 (edited) NO ok, przecież w tym zestawie wymieniasz wszystko (prawie). Jedyne co może się posypać to szkielet, ale to chyba niemożliwe przy takim zestawie. NO silnik też nie jesta aż taki super w systemach, ale da rade. Piękny wybór, bardzo elegancki zestaw, jednak sądzę iż da radę podciągnąć replikę do 400 fps bez aż tak diametralnych (i kosztownych) zmian. Ale jak sobie zamontujesz ten zestaw to masz gwarancje jakości i powodzenia. Miłych robótek ręcznych :P . Edited March 24, 2007 by berliners Quote Link to post Share on other sites
faragon Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 Mam pytanie co do zestawi ftk hurricane dałem kumplowi źeby mi go założyl. Oddał mi już założony tyle że nie wstawil głowicy tłoka z zestawu bo podobno nie ma jak zamontowac (tylko dziurka jest) czy naprawde się nie da czy trzeba jakims sposobem to zrobić proszę o szybką odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
TheProsiak Posted March 25, 2007 Report Share Posted March 25, 2007 ja nie założyłem łożyska do głowicy bo chyba ten tłok sie nie nadaje do jej założenia, w każdym razie nie miałem pomysłu jak to założyć. Ale samą głowice oczywiście wymieniłem na nową Quote Link to post Share on other sites
ketyow Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 (edited) A u mnie tuning wew. wyglda nastepujaco: 1. spring M110 G&P, 2. aluminiowa glowica cylindra Systemy, 3. uszczelniona dysza Systemy, 4. lozyska stalowe CA, 5. mosiezna prowadnica springa CA, 6. gumka HU stockowa CA, 7. lufa 469 mm stock CA schowana w tlumiku. 8. batka Intellecta 9,4V 1200 mAh, 9. czyszczenie, smarowanie i dopasowanie podkladek, made by myself ;) Wszystko prucz lozysk kupowane z 2 reki przez co bylo zdecydowanie taniej niz w sklepie;) Aha no i jeszcze batka. Tu zrobie reklame bo warto - http://www.cyber-fly.pl/index.php?products...f9768bd491fa26e . Pakietuja gratis, wystarczy tylko napisac jak i dokupic samemu koncowke. Za 64 zl mamy zajefajna batke. Na przyszlosc szykuje sie jeszcze zmiana glowicy tloka ale obecna jest ponoc dobra wiec narazie styknie :) Efekt? Na moje oko bedzie te 370-380 fps (nie mierzylem na chrono), a dzieki dlugiej lufie skupienie jest bardzo ladne. Roof swietny, zeklbym nawet ze za duzy jak dla mnie:D Do znudzenia bede jednak powtarzal, ze w tym gunie trzeba wszystko wyczyscic, nasmarowac i wyregulowac podkladki wtedy stocowe batki tez dobrze ciagna. Co do zebatek i tloka to wydaje mi sie, ze moja sprezynka jest optymalna by ich nie przeciazyc. M120 to juz za duzo. Edited April 5, 2007 by ketyow Quote Link to post Share on other sites
TheProsiak Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 (edited) Jaka jest różnica pomiędzy baterią mini a large? Large mają lepszą wydajność prądową? Pytam bo mój intellect 1400 po 2 magach coraz ciężej "targa" silnik a kumpla large 3000mAh po 5 idzie jak przecinak :/. Nie wiem czy to idzie pojemnością czy czym. Dużych ogniw nie wcisne do eSki więc myślałem nad kupnem drugiej baterii, ale jeśli large jest pod jakimś względem lepsza to taką kupie i wsadze ją na kolbe Edited April 10, 2007 by TheProsiak Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Miałem mini, mam large...Mam large 1700SCR Sanyo, potrafię przemielić 3000 kulek bez zająknięcia się silnika :) baterię trzymam w stałej kolbie. Cudo, nie wróciłbym do mini za żadne skarby świata Quote Link to post Share on other sites
TheProsiak Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 możesz podać link do tej Twojej baterii? albo do innej, dobrej w cenie ~160zł Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 Z uwagi że nie jestem pewien co do mocowania lufy zewnętrznej mam pytanie, czy ta będzie pasować?? Chce troszkę ją przerobić i nie jestem pewien czy to będzie pasować. Quote Link to post Share on other sites
TheProsiak Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 ta? chyba nie podałeś żadnego linku Quote Link to post Share on other sites
Mateusz666 Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Co należy zrobić żeby w jak najtańszy sposób stuningować tą replikę (słyszałem, ze układ jest nieszczelny) oczywiście nie moze to być tuning op którym coś sie sypnie..Z góry dziękuję i pozdrawiam!!! Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Przyłączam się do pytania, tylko co zrobić do 700 zł wraz z repliką ? Quote Link to post Share on other sites
Yuber Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Ja polecam precke, gumke oraz taśmę teflonową... do tego dobrą batkę :) na początek starczy... bo kupić tanie bebechy to kiepski pomysł... Pozdrawiam! :P Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 A tak, aby znacząco poprawić osiągi ? Czyli wymiana sprężyny, prowadnicy sprężyny itd., ale do 700 zł wraz z repliką ? Quote Link to post Share on other sites
berliners Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Dziś zakończyłem mutacje mojego S-systema. Całe body z GB jest od SRC (330 fps) + kolba taktyczna. Szyna SIR + cała lufa z przednią puszką z P&J. muszę powiedzieć że mimo zasłyszanych opinii body od SRC pasuje idealnie. Dokonałem tej mieszanki "rasowej" ze względu na sławne już łamiące się uszy w P&J-tach, a także obawom odnośnie całej wytrzymałości body. W SRC miałem włożoną już m100 i kilka unowocześnień jak i wzmocnień. Obecnie P&J robi jako zwykła m4. Sprawuje się dzielnie. :) Jednak największą dumom jest "system" od SRC/P&J. :P Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Jak poradziłeś sobie z mocowaniem górnego SIRa do szyny w górnym body SRC? I jak możesz wrzuć jakieś fotki tego cuda :) Pozdrawiam Kakaroth Quote Link to post Share on other sites
mojopl Posted April 22, 2007 Report Share Posted April 22, 2007 Ot co! Daj znać jak ci poszedł ogolny montaż metal body w s-systemce :) bo nie widzi się sprowadzac tego specjalnego :P Quote Link to post Share on other sites
berliners Posted April 23, 2007 Report Share Posted April 23, 2007 Górny sir jest przykręcony na 4 śrubach imbusowych i jednej na śrubokręt. Można go (sir'a) podnieść na przednim zawiasie do góry pod spodem znajduje się metalowa szyna która jest przykręcona jak zwykły RIS do zwykłej emki. Czytaj: odkręć imbus i przesuń ją do tyłu, powinna bez problemu odejść. Tak oto pozbywamy się całego przedniego SIR'a. Jednak to nie jest najciekawsza część, najciekawszą częścią jest przedni pierścień, to właśnie on jest częścią wyjątkową która jest całkowicie inna. Górne body to 2 połówki plastiku przykręcone do tego pierścienia. Quote Link to post Share on other sites
ketyow Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 "Wszyscy wiedza, ze czegos sie nie da zrbic, az wreszcie przyjdzie taki co nie wie i to zrobi" - Einstein ;) Kolejny przypadek jak to zwykle bywa - wszyscy mowili, ze zewykle metal body nie podejdzie, a jak sie zapytalem (nie wiem czy w tym temacie czy w ogolnym) czy ktos prubowal, to oczywiscie 0 odzewu :] Rozmiem, ze to co napisales oznacza, ze zwtkle metal body bedzie pasowac? Tylko czy trzeba robic jakies poprawki? Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 wiedza czegos zrbic az zewykle zapytalem ogolnym ktos prubowal, Rozmiem ze napisales ze zwtkle bedzie pasowac? robic jakies Kup sobie lepiej słownik, a z asg poczekaj troszkę. Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Ja chciałem zapytać , co myślicie o włożeniu do stocka, mocniejszej sprężyny? Batka uciągnie, nie ma obawy (intellect 9,6V 1400)? Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Wiesz, tylko jak na to prowadnica sprężyny ? Oraz inne części. Quote Link to post Share on other sites
HIREDGUN Posted April 26, 2007 Author Report Share Posted April 26, 2007 Nie pojawiam sie tu często... najwyżej czytam. Ale mnie dół bierze jak patrze że zadajcie już dosłownie kolejny raz to samop pytanie pozatym przeznaczone do wątku o tuningu... ale co ja będe pociskał ! Sory za OT ! Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 (edited) pozatym przeznaczone do wątku o tuningu... hmm, w sumie to napisałem to w temacie o tytule :"Tuning PJ4 S-SYSTEM - wewnętrzny.", w dziale "Upgrade i Tuning" No więc należy zmienić prowadnice sprężyny? A może wsadzić Bore-up, albo jakiś inny zorganizowany zestaw w rozsądnej cenie? Edited April 26, 2007 by madjong Quote Link to post Share on other sites
HIREDGUN Posted April 26, 2007 Author Report Share Posted April 26, 2007 Ops... sory Quote Link to post Share on other sites
berliners Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Rozmiem, ze to co napisales oznacza, ze zwtkle metal body bedzie pasowac? Tylko czy trzeba robic jakies poprawki? Wiesz nie próbowałem jeszcze z metal body, ale nie powinno być problemów. Ostatecznie to tosamo co ABS-Style tylko z innego materiału. U mnie jedyny problem wynikł z faktu iż poprzedni właściciel SRC przykleił body do metalowego pierścienia (debil jakiś) :P . W razie pytań piszcie, postaram się obrazowo odpowiadać. :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.