kali Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Ostatnio miałem problem z moim karabinem. Otóż na akcji podczas strzelania nagle jakby śruba silnikowa się obluzowała i zębatki nie dochodziły, aczkolwiek o siebie ocierały i jak chciałem oddac strzał to dźwięk był, jakbym coś piłował. Dokręciłem śrubę, wszystko ładnie pięknie. Po kilku dniach znowu miałem ten sam problem, przy czym jak dokręciłem śrubę silnikową, to już replika nie strzelała 8O Naładowałem baterię, podłączyłem i dalej nic. Dałem karabin mojemu koledze, lokalnemu serwisantowi, on najpierw podłączył baterię 9,6. I nic! włożył nowy silnik. Najpierw znowu dźwięk jakby zębatki się piłowały na wzajem, dokręcił śrubę silnikową i nic! Rozkręcił GB, każdą zębatkę obejżał starannie (przynajmniej tak mówił) i wszystkie są dobrze. Anti Reversal też wygląda na sprawny. Możecie mi powiedziec co się stało z moim biednym karabinem? Quote Link to post Share on other sites
dark_griph Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Extpertem, ani znawcą nie jestem, ale coś mi się nasuneło: Za pierwszym razem kiedy twój karabin zaczął szwankować, dokręciłęś śrubę - pomogło. Po ponownej awarii już nic nie dało - części gearboxa wyglądają ok, silnik też odpada... Może "to coś" (nieznam nazwy) co popycha silnik i jest regulowane przez imbus, jest uszkodzone i nie dopycha silnika w taki sposób, jak powinno. Jeśli masz możliwość, to spróbuj wymienić owy element (w mojej replice jest to blaszka wkrecona w chwyt pistoletowy) na inny, np. pożyczony od kumpla. Od siebie bym radził wysłać replikę do serwisu, bo skoro lokalna złota rączka Ci nie pomogła, sam raczej nic nie wyczarujesz. Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 miałem tak kiedyś w MP5 ICSa objawy identyczne, dokręciłem silnik, działał, potm znów "wiercił jak wiertareczka", dokręciłem, albo nie chciał się ruszyc albo dalej wiercił... otworzyłem geara i zauwazyłem, ze dosłownie dwa-trzy zabki na pierwszej zębatce są zjechane. Gdy silnik na nie trafiał, nie mógł jej poruszyć, wiec tylko się na niej obracał.... Wymiana części pomogła, to kwota tego co pamiętam 50 zł za pierwszą zębatkę. A imbusem i podkładką nie ma co kręcic, bo można sobie totalnie rozstroić stawienie silnika, a jego nieumiejętne ustawiania na nowo moze uszkodzić nową zębatkę. pzodrawiam Quote Link to post Share on other sites
kali Posted October 30, 2006 Author Report Share Posted October 30, 2006 A czy możliwe jest, aby było to spowodowane złym zdystansowaniem zębatek podkładkami pod nie? Quote Link to post Share on other sites
hoous Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 jasne że może. jeśli pierwsza zębatka będzie miała luz poprzecznie względem gearboxa, czasami "zatrybi" , a czasami nie... tylko że wtedy powinny pojawić się ślady na zębatce silnika :roll: Quote Link to post Share on other sites
kali Posted October 30, 2006 Author Report Share Posted October 30, 2006 Ślady na zębatce tej na silniku? To tak się składa, ze mam ją ostro zjechaną :roll: chyba już znalazłem powód. Dzwonię do mojego serwisanta i mu mówię. Na szczęście mam jeszcze trochę podkładek. Jednak temat jeszcze jest otwarty. Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 wiec silnik...ale to Ca, więc spoko, nową zębatkę to jeszcze przebolejesz... ja w swoim starym ICSie musiałem cały silnik wymienić, bo tam się nie dało zdejmować silnikowej zębatki...:D Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
kali Posted October 31, 2006 Author Report Share Posted October 31, 2006 http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=67 A ja chciałem sobie dwójnóg kupic... :cry: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.