Oman Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Witam. Mam ogromna prosbe do uzytkownikow bardziej zaawansowanych ode mnie. Otoz chodzi ze chcialbym wymienic w moim M4A1 lufe wewnetrzna.Prosze abyscie szanowni uzytkownicy napisali mi jak to zrobic dokladnie, tak abym nic nie zepsul:P bardzo z gory dziekuje pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Wyciągnij tylny pin z body, "złam" karabinek. Wyciągnij z górnej części body komorę hop-up wraz z lufą. W przedniej części komory jest taka plastikowa blokada w kształcie litery C - zdejmij ją i wyciągnij lufę z komory. Oczywiście przed wyciągnięciem wyzeruj hop-up. Uważaj żeby nie zgubić dystansera który pewnie wypadnie z komory po wyjęciu lufy (taki mały gumowy wałeczek). Jeśli dystanser wypadnie bedziesz go musiał włożyć na miejsce. Potem załóż gumkę HU na nową lufę i powtórz wszystkie czynności w kolejności odwrotnej :) Quote Link to post Share on other sites
Oman Posted December 27, 2006 Author Report Share Posted December 27, 2006 tylni pin to jest ten blizej kolby taktycznej? a z przednim pinem nic nie trzeba robic? dzieki za odpowiedz Quote Link to post Share on other sites
NAT_Mastah Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Wyciągnij tylny pin z body, "złam" karabinek. Lub wyciągnij przedni pin i ściągnij upper reciever, komora hu powinna zostać w lufie zewnętrznej wtedy ją sobie wysuniesz, najlepiej przed tym ściągnij osłonę która imituje zamek (ta blaszka z tłoczeniami), wysuń lufę i komorę hu w stronę gdzie po złożeniu jest kolba. Od spodu lufy ściągnij zatrzask, wysuń lufę do przodu (po wyzerowaniu hu) i voila, jak spadnie Ci dystanser to napisz na PW to udzielę ci dalszych wyjaśnień. Edit: Zapomniałem: ściągając upper reciever naciągnij zamek (dźwignie zamka) bo na szkielecie Gb jest taki pin który się o nią blokuje. Quote Link to post Share on other sites
lukasz Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Prawie tak samo jak TU Mam nadzieje ze pomoze, pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Lub wyciągnij przedni pin i ściągnij upper reciever, komora hu powinna zostać w lufie zewnętrznej wtedy ją sobie wysuniesz, najlepiej przed tym ściągnij osłonę która imituje zamek (ta blaszka z tłoczeniami), wysuń lufę i komorę hu w stronę gdzie po złożeniu jest kolba. Od spodu lufy ściągnij zatrzask, wysuń lufę do przodu (po wyzerowaniu hu) i voila, jak spadnie Ci dystanser to napisz na PW to udzielę ci dalszych wyjaśnień. Edit: Zapomniałem: ściągając upper reciever naciągnij zamek (dźwignie zamka) bo na szkielecie Gb jest taki pin który się o nią blokuje. Przy zsuwaniu uppera robotę może utrudnić okablowanie (jeśli ma baterię w chwycie przednim/puszce). Nie ma co odkręcać dwóch pinów, skoro wystarczy odkręcić jeden - niepotrzebna strata kalorii :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Oman Posted December 27, 2006 Author Report Share Posted December 27, 2006 Wyciągnij tylny pin z body, "złam" karabinek. Wyciągnij z górnej części body komorę hop-up wraz z lufą. W przedniej części komory jest taka plastikowa blokada w kształcie litery C - zdejmij ją i wyciągnij lufę z komory. Oczywiście przed wyciągnięciem wyzeruj hop-up. Uważaj żeby nie zgubić dystansera który pewnie wypadnie z komory po wyjęciu lufy (taki mały gumowy wałeczek). Jeśli dystanser wypadnie bedziesz go musiał włożyć na miejsce. Potem załóż gumkę HU na nową lufę i powtórz wszystkie czynności w kolejności odwrotnej :) no ale nie trzeba nic rozsowac ani nic? ta komora nie jest jakos przytwierdzona do gearboxa? tzn nie wylamie mi sie nic jak tylko odkrece tylny pin i "zlamie"karabinek? pozdro Quote Link to post Share on other sites
NAT_Mastah Posted December 28, 2006 Report Share Posted December 28, 2006 A baterie masz w gripie? Jak dysza jest na maxa wysunięta to odradzałbym łamanie. A tylnego pinu nie ruszasz. Komora HU nie jest do niczego w ogóle przytwierdzona, Z jednej strony naciska na nią GB a z drugiej sprężynka pcha ją w stronę GB. Mimo wszystko polecam rozłączyć fuse cord (to ten kabelek z bezpiecznikiem) i zdjąć upper reciever, będziesz spokojniejszy, głowicy cylindra na pewno nie popsujesz, ale rób jak chcesz, jednak dla świętego spokoju lepiej spalić trochę więcej tych kalorii. Quote Link to post Share on other sites
Oman Posted December 28, 2006 Author Report Share Posted December 28, 2006 dzieki wszystkim za odpowiedz, dzisiaj rano udalo mi sie to zrobic, bez zadnej straty zarowno dla mnie jak i dla karabinka(mam taka nadzieje:) ) dzieki jeszcze raz pozdro Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.