Ripek Posted August 22, 2003 Report Share Posted August 22, 2003 Scenariusz gry airsoftowej " Birds of Armageddon " Autor Ripek ver. 2.0 1. TŁO POLITYCZNE KONFLIKTU. Przedstawiciele nieznanej dotąd organizacji terrorystycznej określającej się mianem „Wojowników nowej armii Allaha” dokonali ataku na centrum kontroli (obiekt A) rakiet balistycznych w lasach na południu Chińskiej Republiki Ludowej. Nie żądając niczego ustawili start 10 pocisków o godzinie 17:30 lokalnego czasu. Celem jest nasza stolica. Jedyną osobą która zna kody anulujące do wyrzutni jest jeden z chińskich generałów. Jest on chroniony przez twoich sojuszników z ChRL w bunkrze (obiekt B). Władze Chińskiej Republiki Ludowej zwróciły się z prośbą o wsparcie ich w zneutralizowaniu terrorystów zanim odpalą rakiety i doprowadzą do 3 wojny światowej. 2. ZASADY ROZGRYWKI - Scenariusz najlepiej sprawuje się z elementami LARP’u - Każdy operator oraz terrorysta posiada 5 punktów życia - Trafienie w kończyny to odebranie jednego paska życia - Trafienie w korpus to 2 odebranie 2 pasków życia - Trafienie w głowe to 1 pasek życia (można podnieść do 3,4 jeśli uczestnicy mają dobrze zakryte twarze – 3,4 punkty zawsze spowodują ze ludzie będą starali się trafiać w głowę). - Drużyny AT i TERRORYŚCI mają 2ch medyków, żołnierze ChRL – 1 medyk (bo biedni są ;) ). Każdy z nich posiada 5 dodatkowych pasków życia w celu uleczania pozostałych kolegów. - Ranny, który potrzebuje pomocy medycznej powiadamia o tym fakcie lekarza poprzez okrzyk „MEDIC!!!” - Lekarz może podbiec do rannego i udzielić mu pomocy. Uleczanie trwa 10 sekund. - Ranny w kończynę dolną może doczołgać się do bezpiecznego miejsca symulując niedowład trafionej kończyny. - Każdy ma prawo do ostrzeliwania trafionego przeciwnika jeśli sam nie jest ranny. - Trafiony serią przez całe ciało, gracz odejmuje sobie punkty jak za trafienie w korpus. - Ranny medyk nie może uleczyć samego siebie jeśli został trafiony w głowę lub korpus. - Unieszkodliwienie 2 medyków (zabicie) oznacza, że nie mogą oni już uleczać. - Generał ma 7 pasków życia. - Terroryści min. 3 osoby - Antyterroryści min. 6 osób - Żołnierze ChRL min. 2 osoby (1 medyk) - Generał posiada wyłącznie broń krótką. - Wejście do bazy rakietowej zostało zaspawane. Należy wysadzić drzwi. Trwa to 3 minuty. - Terroryści mają swobodę poruszania się po terenie. Mogą atakować w dowolnym momencie. Tak więc AT muszą jak najszybciej dostać się do generała, aby nie został zabity. 2 żołnierzy to słaba ochrona. - Rekwizyty i. Petardy symulujące wybuchy ii. Samoprzylepne paski jako punkty życia. Ilość pasków odzwierciedla ilość punktów. iii. Bandaże iv. Atrapa ładunków wybuchowych v. Wersja full wypas : Radziecka czapka generalska dla generała :) 3. STRESZCZENIE ROZGYWKI - ANTYTERRORYŚCI i. Przejście od punktu lądowania na spadochronach do bunkra ii. Spotkanie z Generałem iii. Przetransportowanie ŻYWEGO generała do obiektu A (centrum kontroli). iv. Umożliwienie generałowi wpisanie kodów dezaktywujących rakiety. - ODDZIAŁ WOJSKA ChRL i. Chronić bunkier z generałem aż do czasu przybycia antyterrorystów ii. Po spotkaniu z antyterrorystami wspierać ich działania - TERRORYŚCI - WNAA i. Obrona centrum kontroli. ii. Zgładzenie generała. 4. WARUNKI ZWYCIĘSTWA - TERRORYŚCI - Zabicie generała - Osłanianie bazy rakietowej do momentu odpalenia pocisków - ANTYTERRORYŚCI - Przedostanie się do bazy i wpisanie kodów deaktywujących rakiety. 5. CZAS ROZGRYWKI To około pół godziny w zależności od rozmieszczenia obiektów w terenie. Quote Link to post Share on other sites
Lukzari Posted August 23, 2003 Report Share Posted August 23, 2003 Terroryści mają na celu zgładzenie generała. To jakim cudem uda się go odbić jeśli pierwszą rzeczą którą zrobią terroryści to zastrzelą generała :D Quote Link to post Share on other sites
Ripek Posted August 23, 2003 Author Report Share Posted August 23, 2003 To jeszcze trzeba dopisać. Generał jest przetrzymywany w bunkrze dla okupu. Terroryści musza go zgładzić w czasie drogi bunkier -> centrum kontroli. :) Teraz powinno trzymać się kupy :) Trzeba jeszcze popracować nad scenariuszem :) . . . po chwili zastanowienia mam dobre rozwiązanie - przerobie troche scenariusz ... :D Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted August 23, 2003 Report Share Posted August 23, 2003 Uważam, że pomysł z 'punktami życia' jest lekko chybiony. Gdy ja kogoś eliminuję, to rzadko się zdarza, żeby dostał 1 kulkę, gdyż strzelam seriami. NIe sądzę, żeby ktoś w ognu walki potrafił policzyć, ile w niego "weszło" Quote Link to post Share on other sites
Lukzari Posted August 23, 2003 Report Share Posted August 23, 2003 Uważam, że pomysł z 'punktami życia' jest lekko chybiony. Gdy ja kogoś eliminuję, to rzadko się zdarza, żeby dostał 1 kulkę, gdyż strzelam seriami. NIe sądzę, żeby ktoś w ognu walki potrafił policzyć, ile w niego "weszło" Tak, tak trochę to kibel bo ciągle trzeba by było strzelać ogniem pojedynczym. Quote Link to post Share on other sites
Ripek Posted August 23, 2003 Author Report Share Posted August 23, 2003 Za odebranie punktu zycia traktuje sie "zabicie", czyli czy dostaniesz jedną kulką czy serią odbiera to pasek zycia lub dwa. Jeśli przejdzie serią po całym ciele to uznaje się trafienie w korpus - czyli 2 pkt. Dodałem nową wersje z pewnymi poprawkami. :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.