Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Scenariusz] Operacja "Birds of Armageddon"


Recommended Posts

Scenariusz gry airsoftowej

 

" Birds of Armageddon "

 

Autor Ripek

 

ver. 2.0

 

 

 

1. TŁO POLITYCZNE KONFLIKTU.

 

 

Przedstawiciele nieznanej dotąd organizacji terrorystycznej określającej się mianem „Wojowników nowej armii Allaha” dokonali ataku na centrum kontroli (obiekt A) rakiet balistycznych w lasach na południu Chińskiej Republiki Ludowej. Nie żądając niczego ustawili start 10 pocisków o godzinie 17:30 lokalnego czasu. Celem jest nasza stolica. Jedyną osobą która zna kody anulujące do wyrzutni jest jeden z chińskich generałów. Jest on chroniony przez twoich sojuszników z ChRL w bunkrze (obiekt B).

Władze Chińskiej Republiki Ludowej zwróciły się z prośbą o wsparcie ich w zneutralizowaniu terrorystów zanim odpalą rakiety i doprowadzą do 3 wojny światowej.

 

2. ZASADY ROZGRYWKI

 

- Scenariusz najlepiej sprawuje się z elementami LARP’u

- Każdy operator oraz terrorysta posiada 5 punktów życia

- Trafienie w kończyny to odebranie jednego paska życia

- Trafienie w korpus to 2 odebranie 2 pasków życia

- Trafienie w głowe to 1 pasek życia (można podnieść do 3,4 jeśli uczestnicy mają dobrze zakryte twarze – 3,4 punkty zawsze spowodują ze ludzie będą starali się trafiać w głowę).

- Drużyny AT i TERRORYŚCI mają 2ch medyków, żołnierze ChRL – 1 medyk (bo biedni są ;) ). Każdy z nich posiada 5 dodatkowych pasków życia w celu uleczania pozostałych kolegów.

- Ranny, który potrzebuje pomocy medycznej powiadamia o tym fakcie lekarza poprzez okrzyk „MEDIC!!!”

- Lekarz może podbiec do rannego i udzielić mu pomocy. Uleczanie trwa 10 sekund.

- Ranny w kończynę dolną może doczołgać się do bezpiecznego miejsca symulując niedowład trafionej kończyny.

- Każdy ma prawo do ostrzeliwania trafionego przeciwnika jeśli sam nie jest ranny.

- Trafiony serią przez całe ciało, gracz odejmuje sobie punkty jak za trafienie w korpus.

- Ranny medyk nie może uleczyć samego siebie jeśli został trafiony w głowę lub korpus.

- Unieszkodliwienie 2 medyków (zabicie) oznacza, że nie mogą oni już uleczać.

- Generał ma 7 pasków życia.

- Terroryści min. 3 osoby

- Antyterroryści min. 6 osób

- Żołnierze ChRL min. 2 osoby (1 medyk)

- Generał posiada wyłącznie broń krótką.

- Wejście do bazy rakietowej zostało zaspawane. Należy wysadzić drzwi. Trwa to 3 minuty.

- Terroryści mają swobodę poruszania się po terenie. Mogą atakować w dowolnym momencie. Tak więc AT muszą jak najszybciej dostać się do generała, aby nie został zabity. 2 żołnierzy to słaba ochrona.

 

- Rekwizyty

i. Petardy symulujące wybuchy

ii. Samoprzylepne paski jako punkty życia. Ilość pasków odzwierciedla ilość punktów.

iii. Bandaże

iv. Atrapa ładunków wybuchowych

v. Wersja full wypas : Radziecka czapka generalska dla generała :)

 

 

 

3. STRESZCZENIE ROZGYWKI

 

- ANTYTERRORYŚCI

 

i. Przejście od punktu lądowania na spadochronach do bunkra

ii. Spotkanie z Generałem

iii. Przetransportowanie ŻYWEGO generała do obiektu A (centrum kontroli).

iv. Umożliwienie generałowi wpisanie kodów dezaktywujących rakiety.

 

- ODDZIAŁ WOJSKA ChRL

 

i. Chronić bunkier z generałem aż do czasu przybycia antyterrorystów

ii. Po spotkaniu z antyterrorystami wspierać ich działania

 

- TERRORYŚCI - WNAA

 

i. Obrona centrum kontroli.

ii. Zgładzenie generała.

 

4. WARUNKI ZWYCIĘSTWA

- TERRORYŚCI

- Zabicie generała

- Osłanianie bazy rakietowej do momentu odpalenia pocisków

- ANTYTERRORYŚCI

- Przedostanie się do bazy i wpisanie kodów deaktywujących rakiety.

 

5. CZAS ROZGRYWKI

To około pół godziny w zależności od rozmieszczenia obiektów w terenie.

Link to post
Share on other sites

To jeszcze trzeba dopisać. Generał jest przetrzymywany w bunkrze dla okupu. Terroryści musza go zgładzić w czasie drogi bunkier -> centrum kontroli. :)

 

Teraz powinno trzymać się kupy :) Trzeba jeszcze popracować nad scenariuszem :)

 

.

.

.

po chwili zastanowienia mam dobre rozwiązanie - przerobie troche scenariusz ...

:D

Link to post
Share on other sites
Uważam, że pomysł z 'punktami życia' jest lekko chybiony. Gdy ja kogoś eliminuję, to rzadko się zdarza, żeby dostał 1 kulkę, gdyż strzelam seriami. NIe sądzę, żeby ktoś w ognu walki potrafił policzyć, ile w niego "weszło"

Tak, tak trochę to kibel bo ciągle trzeba by było strzelać ogniem pojedynczym.

Link to post
Share on other sites

Za odebranie punktu zycia traktuje sie "zabicie", czyli czy dostaniesz jedną kulką czy serią odbiera to pasek zycia lub dwa. Jeśli przejdzie serią po całym ciele to uznaje się trafienie w korpus - czyli 2 pkt.

 

Dodałem nową wersje z pewnymi poprawkami. :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...