czuperek Posted February 4, 2007 Report Share Posted February 4, 2007 Witam! Mam pytanie czy oplaca sie kupowac szkielet deepfire z lozyskami 7mm, czy lepiej darowac sobie te kilka dych i kupic zwyczajny 6mm i wstawic slizgowe?Sprezynke jaka uzywam to max 190% CA Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted February 4, 2007 Report Share Posted February 4, 2007 Nie ma takiej sprężyny. 130% CA - stock 170% CA nie wiem ile podejrzewam że koło 120pdi. Quote Link to post Share on other sites
RoNiN691 Posted February 4, 2007 Report Share Posted February 4, 2007 Przepraszam za off topic! 170%CA (stare nazewnictwo sprężyn CA) to odpowiednik 150PDI. Quote Link to post Share on other sites
orzech Posted February 4, 2007 Report Share Posted February 4, 2007 Zależy jakich łożysk chcesz użyć. Jeśli stalowych to wystarczy ten na 6mm. Jeśli łożyska kulkowe to 7mm i łożyska DF (wytrzymają do M150) Quote Link to post Share on other sites
czuperek Posted February 5, 2007 Author Report Share Posted February 5, 2007 no wlasnie zastanawiam sie pomiedzy szkieletem 6mm bez lozysk(pozostana stockowe ca,slizgowe) albo doplace te 60zl i wezme 7mm z lozyskami DF,co proponujecie? Quote Link to post Share on other sites
orzech Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 Ja bym wziął z łożyskami. Gwarantują płynniejsza i cichsza prace oraz zmniejszają naprężenia na zębatkach. Quote Link to post Share on other sites
czuperek Posted February 5, 2007 Author Report Share Posted February 5, 2007 no i tak zrobilem :) pzdro Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 Napisz do jakiej giwery wstawiłeś ten gearbox Deepfire i czy pracuje głośniej/ciszej niż stockowy. Quote Link to post Share on other sites
NAT_Mastah Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Nie ma takiej sprężyny. 130% CA - stock 170% CA nie wiem ile podejrzewam że koło 120pdi. http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=85 LOL 170% CA to jakieś m115 :P albo 150PDI. @thread Możesz śmiało kupowac DF bo jest pro, jeżeli masz dobre i nie podziurawione kable bo DF przewodzi prąd. Poza tym łożyska kulkowe zawsze zmniejszają naprężenia i energię wzbudzenia układu = dłużej pociągnie bateria, mniej sie kable grzeją itp. Na tym szkielecie i tych łożyskach przemielili 20 K kulek na M190 (przy takiej sprężynie nie masz auto więc 20 K to dużo) Ja widziałem w M15A4 CA i sam wstawiam do M15A2 z CA, czy pracuje głosno czy cicho ci nie powiem bo zębatki AH STU z CA zagłuszają wszystko :P (choć mi się to akurat podoba). Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
czuperek Posted February 9, 2007 Author Report Share Posted February 9, 2007 No i juz zalozony jest sziekecik. Napisze mala recenzje dla tych co zastanawiaja sie nad tym szkieletem.A wiec tak,gdy tylko otworzylem paczke ukazal mi sie bardzo silidny,dobrze wykonany szkielet z lozyskami DF 7mm,bo taki wybralem.Z wygladu odrazu widac ze jest mocniejszy od CA.Przy skladaniu mozna spodziewac sie problemu z plytka selektora ognia.Jest ona za gruba i ciezko chodzi.Musialem prowadnice lekko podpilowac.Nie ma co sie odrazu martwic ze cos jest nie tak...poprostu szkielet jest mocniejszy i ma grubsze scianki.Przyszla kolej na wlozenie go do body,znowu troche trzeba sie nameczyc,ale jak sie wlozy wszystko idealnie pasuje.Poki co jestem bardzo zadowolony,bo szkielecik jest naprawde solidny i dobrze wykonany.Zobaczymy w boju jak sie bedzie sprawdzal.Mam nadzieje ze szybko nie peknie...wszystko wyjdzie w praniu:) pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Jaka sprężyna do tego GB? Quote Link to post Share on other sites
czuperek Posted February 9, 2007 Author Report Share Posted February 9, 2007 aktualnie 140pdi...zobacze w niedziele jak sie na zimnie sprawoje, bo nie chce odrazu stracic szkielet;) Moge jeszcze powiedziec ze slychac roznice w glosnosci...pracuje glosniej... Quote Link to post Share on other sites
NAT_Mastah Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 Potwierdze słowa Czuperka - płytke trzeba piłować i nie za bardzo szkielet chce wejść do body (zahacza łożysko o selektor od wew.) A ode mnie w kategorii napotkanie problemy: - Trzyletni spust CA jest za krótki (trochę inny niż w teraz produkowane ponadto wytarty przez te 3 lata) - Są problemy jeżeli kable są dziurawe (większe niż w szkielecie CA) - Stanowczo odradzam instalowanie tego GB w replikach bez śruby trzymającej prowadnice sprężyny (N.P.MP5SD2 z ICS). Recenzje napiszę za pół roku. Na razie nie pękł. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
DrZeRT Posted June 9, 2007 Report Share Posted June 9, 2007 Czy wymagane będzie modyfikowanie tego gbv2 żeby wstawić Infinity torque-up gears od guardera? (chodzi o lekkie spiłowanie takiego bloca, który nie pozwala na wyskoczenie styku spustu) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.