vandermann Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Pisze generalnie, bo myslę, ze moje pytanie ma zastosowanie nie tylko do G36 CA do ktorego dobieram teraz liste zakupów ;-) ale i do innych aegów. Obecnie jest tak stockowy jak tylko moze byc a chce podniesc go do ok 420 FPS Powiedzcie, co Waszym zdaniem mozna odjąc z ponizszej listy a co zdecydowanie zostawic: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1369 dysza deep fire http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1397 glowica cylindra deep fire http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=626 cylinder Guarder http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1410 glowica tloka deep fire http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1395 prowadnica sprezyny deep fire http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1379 sprezyna M120 http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=413 super torque up CA http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1429 prec lufa PS Pomijam baterię. Quote Link to post Share on other sites
hegemon Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Łożyska metalowe!! Najlepiej kulowe Quote Link to post Share on other sites
lukasz Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 W stocku CA są łożyska stalowe!! nie kulkowe ale stalowe są Quote Link to post Share on other sites
Cincin Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Poza tym przy 400fps'ach najlepsze są ślizgowe. Quote Link to post Share on other sites
vandermann Posted March 11, 2007 Author Report Share Posted March 11, 2007 A ta cała lista jest faktycznie potrzebna, czy mozna cos pominąć? Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 Moja propozycja to preclufa Systemy, HU silikon Systemy, Bore - Up High Class Deep Fire oraz M110 Guarder. Calosc bedzie kosztowala Cie okolo 380 zl. Przy dlugosci lufy jaka ma G36 powinno to dac 415-420 fps, przy minimalnie wiekszym zuzyciu czesci (a M120 to juz katorga dla stockowego gearboxa). Wstaw baterie Intellecta 9,6 - ROF bedzie na tych czesciach swietny, a dzieki preclufie bedziesz zadowolony ze skupienia! Quote Link to post Share on other sites
Jabol Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 Moja propozycja: -Cylinder wywal - prowadnice łożyskowana zamień na zwykła , będzie taniej - Sprężynę Mad Onion - Dysze z tworzywa, po co metal i bulić 10 zl? + gumka sylikonowa guarder'a (a M120 to juz katorga dla stockowego gearboxa) Chyba dla stockowego v2 od Clasik armi :lol: Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 Potwierdzam wyrok maxavelli'iego. Quote Link to post Share on other sites
vandermann Posted March 12, 2007 Author Report Share Posted March 12, 2007 G36 ma lufe 496mm, myslicie, ze mozna by wstawic 509? Podobno ciut dluzsza precka niz stockowa daje jeszcze lepsze rezultaty? Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted March 13, 2007 Report Share Posted March 13, 2007 Nie, jeśli różnica wynosi 15mm :) Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted March 13, 2007 Report Share Posted March 13, 2007 (edited) Chyba dla stockowego v2 od Clasik armi :lol: Zauwaz, geniuszu, ze ASGShop do M120 radzi juz wymienic zebatki na Super Torque Upy. Moze lubisz ryzykowac i Twoje M130 chodzi na stockowym szkielecie TM. Ja nie lubie. Albo nie przesadzam, albo montujac M120 montuje czesci ktore wtyrzymaja co najmniej M130 - bezawaryjnosc to dla mnie rzecz swieta. G36 ma lufe 496mm, myslicie, ze mozna by wstawic 509? Podobno ciut dluzsza precka niz stockowa daje jeszcze lepsze rezultaty? Skoro planujesz dluzsza lufe to moze atrapa tlumika i proba pokuszenia sie o 590 mm Systema? Cylinder i tak musisz wstawic typu 0 wiec nie powinno byc problemu, a sadze ze mocy mu wystarczy... Edited March 13, 2007 by maxavelli Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.