Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

210PDI w stocku SAM-R G&P?


Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Aleście sie rozpisali wszyscy dzisiaj.

Mad Jack mówiłeś ze sam masz SAM-R'a - ja swojego bede mial dopiero za tydzien bo z wgc, wiec moze powiesz na jakich bebechach latasz bo ja sie zastanawiam nad wsadzeniem 210PDi bez zmieniania niczego a batke dam NiMh 9.6V 3600mAh

 

Na fotach wygląda zacnie a ja powiem ze po M15 został mi tłumik KN 30cm na 4cm i bedzie wyglądał ostro :D

Link to post
Share on other sites

Aleście sie rozpisali wszyscy dzisiaj.

Mad Jack mówiłeś ze sam masz SAM-R'a - ja swojego bede mial dopiero za tydzien bo z wgc, wiec moze powiesz na jakich bebechach latasz bo ja sie zastanawiam nad wsadzeniem 210PDi bez zmieniania niczego a batke dam NiMh 9.6V 3600mAh

 

Na fotach wygląda zacnie a ja powiem ze po M15 został mi tłumik KN 30cm na 4cm i bedzie wyglądał ostro :D

 

Przy 210 i 8,4 RC 3,600 działa bardzo dobrze :), nie wrzucałbym do swojego 9,6v dopiero przy M140.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

No skoro mam już części to ostatecznie moj tuning wygląda tak: daje Bore-up'a Systemy do M15A4 Rifle CA i sprezyne m130 Systemy. Wszystko inne stock zostawiam.

 

Daje rade? Czy zbeatki nie dadzą/zepsują sie szybko?

Edited by Speaker
Link to post
Share on other sites

No ja używam low-capów, ale żeby tylko semi? ;)

 

Anyway, nawet na auto powinny te zębatki trochę pochodzić.

 

A jak będziesz zmieniał zębatki, to musisz też wymienić popychacz - stockowe mają inny dziubek, który nim steruje, więc standardowe nie pasują.

Do G&P najlepiej wchodzi ten Guardera.

Link to post
Share on other sites

Z moich doświadczeń z G&P to na pierwszy ogień idzie rozregulowywująca się Komora HU i nędzna gumka, jesli ściągasz z HK to kup od razu komore i gumke SYSTEMY.

 

Jeśli chodzi o up to ja pobiegałbym troche czasu na i tak niesłabym stocku i dozbierał na zębatki ... taka moja opinia ...

Ew. możesz spokojnie wsadzić 200% PDI z pewnością ,że gun Ci sie niewysypie w krótkim czasie i oszczędzać AUTO ...

Link to post
Share on other sites

Słuchajcie, czy to nie jedyny temat na forum o SAM-R przypadkiem?

Dołączam się do Was- posiadaczy tej repliki- mam od 2 dni SAMice i już kilka pytań:

-Przy strzelaniu (krótkim, byłem go testować przez max 20 minut, ok 300kulek, tylko semi) zauważyłem że chwyt pistoletowy dosć mocno się rozgrzał :???: A takiego efektu nie miałem na żadnej wcześniejszej replice. Silnik?

- dodatkowo przy naciśnięciu spustu i oddaniu strzału mam wrażenie, jakby silnik "podskakiwał, przesuwał się, kopał lekko w rączkę" nie wiem jak to ująć. Nic sie nie telepie w rączce, dopiero przy strzale mam wrażenie jakby silnik był niezależnym od niczego tworem.

- czy ktoś wie jak wyklepać hi capa CA żeby pasował do gniazda?? Bo mój wchodzi ale opada jakis 1cm od normalnego położenia czyli dupa, nie podaje kulek. Nie mam tego problemu z mid capem G&P, z mid capami MAGa.

To tyle zgrzytów, reszta miód.

Acha- moja konfiguracja:

Silnik stockowy

Bateria Sanyo 9,6/2400 RC

M 140 Guardera

BU Systemy

Tłok tytanowy DF

zębatki STU Systemy

na razie stockowa lufa.

Link to post
Share on other sites

Na takij baterii i takiej sprężynie grzanie się rączki i "zrywanie" silnika jest całkiem normalne.

Miałę u siebie w eMce podobną konfigurację - różnica była w większej batce.

Na silniku EG1000 TM i STU Systemy było tak samo z grzaniem i ruszaniem silnika.

Link to post
Share on other sites

Uff, to dzięki, uspokoiłeś mnie.

Czy może ktoś napisać mi krótką węzłowatą instrukcję rozbierania tej repliki?

Doszedłem już do tego, że trzeba wybić pin od lewej strony body.

A jak się zdejmuje zespół lufy, cały frontgrip?

Pytam, bo za chwile będę wymieniał lufe, gumke HU i może przy okazji zrobię teflon fixa...

Link to post
Share on other sites

Zespół lufy odkręca się pierścieniem pomiędzy RAS-em a body ,kręcisz w lewo aż zejdzie...

 

A jeśli chcesz tylko pogrzebać przy Hu to wystarczy wysunąć Upper receiver czyli:

-wybić pin z przodu body (tuż za w.w. pierścionem)

-wyjąć maga

-wysunąć body

i to wsio...

Edited by chaota
Link to post
Share on other sites

Cholera people, mam problem z SAM-R-em.

Otóz wszystko gra a tu nagle jak naciska spust to taki klik i nic sie nie dzieje, ponawiam pociągniecie spustu i juz w ogole nic nie ma. dokrecam silnik i nagle diziala ale po jednym magazynku juz cisza.

 

A jak uda mu sie zaskoczyc to strzela na auto, wszystko dzial, tlok chodzi ale jest dziwny dziwek i wogole kulki nie lecą a lufa jest czysta bo sprawdzalem.

 

????????????????????????

 

help :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...