Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

CA36 ma stockowo troche bebechów już powzmacnianych ale czy przy:

- bore up'ie high class deep fire

- spręzynie M120 Guardera

- baterii 9,6V

- preclufie MB 509mm

- HU Gurdera

muszę wymieniać coś jeszcze (chodzi mi o zębatki i silnik)?

Czy ktoś z was potrafi oszacować ile będzię FPSów na takim tuningu?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Rozwiejcie moje wątpliwości co do FPSów.

Piszecie, że na takim zestawie będzie miał w granicach 420 fps.

Więc jakim cudem w Asgshopie przy tuningu II wychodzi im 420-430 na sprężynie M120?

Wymieniają bebechy na w zasadzie identyczne jak w bore upie a zachowują przecież standartową srednice.

Więc wierząc im a nie mam podstaw uważać ze kłamią ;-) wychodziłoby że przy bore upie bede miał ok 450fps.

Jak to będzie?

Link to post
Share on other sites

45- 460 fps na lufie 363 więc myśle że 440 - 450 fps wyciągniesz na tym bore upie na lufie 509 :)

 

Jak to? Sugerujesz, że na krótszej lufie bedzię więcej fpsów niz na dłuższej?

Zawsze myślałem,że jest na odwrót?

Nie pomyliłeś się czasem?

Edited by vandermann
Link to post
Share on other sites

Jestem szczęśliwym posiadaczem G36 w ktorym troszke było zmieniane. Mam pare....uwag.

 

PO1. Jeżeli bedziesz chcial wrzucić M120, to ze standardowymi zębatkami i tłokiem jest loteria. Powyzej M130, długo nie pociągnie.

 

PO2. Jeżeli chcesz koniecznie M130, to musisz wymienic zębatki, tłok, prowadnice. Dodatkowo przydałoby sie wymienic głowice tłoka, cylinder i dysze. Masz kolo 450fps.Jeżeli wystarczy Ci 370-400fps polecam po prostu zrobić tunning LVL1 w ASGSHOP na częsciach hurricane/deep fire.

 

PO3. Do baterii 3300mAh potrzebujesz pełnej kolby. Szycie i bawienie się w zakładanie baterii na kolbe stockową wg. mnie mija sie z celem. Powiem tak. Wez swoje G36, obejrzyj miejsce mocowania kolby i pomyśl którędy wyprowadzisz kable do tej baterii. Jeżeli już znajdziesz taką możliwość to pomyśl, czy bedzie to działało zarówno ze złożoną kolbą, jak i rozłożoną. Analizę pozostawiam Tobie.

 

PO4. Zacznij już teraz myśleć o stykach... Po prostu padają. We wtorek wysyłam swoje G36 na regenerację styków. Do tego kupuje właśnie pełną kolbę i baterię 10,8V 3300mAh. Niestety, trzeba troche pieniedzy wydać. Niewiem ile czasu masz replikę G36, ale jak będziesz ją miał cos koło roku, to tak samo jak każdego innego użytkownika, zacznie Ciebie wkurwiać zdejmowanie łoża podczas każdego zaglądnięcia do baterii. To jest drugi powod dla ktorego zmieniam kolbe.

 

 

Jakbyś miał jeszcze jakies pytania, to pisz. Możę będę mógł pomóc.

 

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Nie, nie pisałem, że chce 130, zakładam 110 Guardera i bore up Deep Fire więc zostaje przy stockowych zębatkach i tłoku.

Nie wiem o co Ci chodzi odnosnie specjalnej kolby pod wieksza baterie.

Przecież tak samo do tej kolby jak i stockowej musisz doprowadzić kable z GB a na sposób ich poprowadzenia nie wpływa przecież kolba.

Mam pomysł na pokrowiec na baterię, nie sądze, żeby miało się coś nie udać a kolby i tak nie składam.

Teraz troche pytan:

-styki padają po zrobieniu tuningu i włożeniu mocniejszej baterii, czy tak po prostu w wyniku zuzycia? Tzn, czy na długość życia styków ma wpływ bateria?

-jak to zdejmowanie łoża, żeby sprawdzić baterię?! Chodzi Ci o front gripa? To tylko kwesta nomenklatury, dla mnie łoże to to wszystko co "obudowuje" GB, foregrip to przód, kolba to kolba ;-)

 

Aaa, już kumam o co chodzi z ta kolbą! O to, że kable w stockowej bede musiał prowadzić na zewnątrz z frontgripa. No cóż- trudno, estetyka- etsetyką ale 300zł w kieszeni to już kawałek grosza. Chyba wole za to założyc RIS'a i optyke 2-6x32 bo stockowa rączka z lunetką ma troche niedociągnięć.

Edited by vandermann
Link to post
Share on other sites

Ostatnio zrobiem tuning G36:

- BU Deep Fire HC

- sp. DF M130

- zebatki helical CA

- lozyska k. stalowe 7m DF

- z koniecznosci wymiana silnika(spalony stockowy); systema magnum

- prec lufa CA 495mm

- bateria 9,6v

 

ok 480-490 fpsow, ROF super dzieki silnikowi 8) Z tego co wiem to przy stockowym silniku przy sprezynie M130 zalecaja baterie 10,8v. Na tym zestawie mozesz miec 440-450 fpsow. Wracajac do baterii to polecam NiHM z Intelecta, przy 1400 mAh pozwala wystrzelic ok 3-4 hi-capow. Oczywiscie gorzej znosi niskie temperatury.

Link to post
Share on other sites

Ok, mam kolejne pytanie:

"Jestem" kimś w stylu strzelec wyborowy, wsparcie.

Co powinienem zrobić?

110 i BU czyli ok 410-20 FPS

czy

120 i BU (plus pewne oczywitse zmiany jak tłok, zębatki) 450-460FPS

Tak z głową. Ostatnimi czasy obserwuje się niestety wyscig zbrojeń i przyrosty fpsów, czasem odnosze wrażenie że do budynków poniżej 400fps to wogóle wstyd wchodzić.

Osiągi osiagami ale nasze bezpieczeństwo to jednak priorytet.

Powiedzcie mi zatem co strzelec wyborowy powinien posiadać pod spustem.

Czy z 10 metrów między trafieniem z 410fps czy 460 fps jest spora różnica? Jaka byłaby bezpieczna odległość strzałów dla 410 i 460 waszym zdaniem. Oczywiscie w czasie walki bywa różnie, nie da sie uniknąc czasem trafień z bliskich odległości.

Ale z 460 nie bede wchodził do budynków. Tylko czy to wystarczy dla zapewnienia względnego bezpieczeństwa innym? Czy broń nie zmienia się wtedy i co za tym idzie nasza funkcja w taką parasnajperke a więc tylko dalekie odległości?

Czy może różnica w celności będzie tak duża na konto 460 fps, że warto się o nie pokusić a te obawy o bezpieczeństwo trochę zdemonizowałem?

Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem odleglosc ma mniejsze znaczenie, niz miejsce w ktore sie trafia. Ogolnie z takich replik lepiej strzelac z 10-15 metrow. Ostatnio trafilem z ok 5-7m kolege w paznokiec i nie wygladalo to najlepiej... Sam dostalem kilka razy w policzek z duzo slabszych replik(280-315 fpsow od 5-10m) ale bez rany i krwi sie nie obeszlo. Do budynku lepiej z tym nie wchodz. Kupilem do tego Hi-cape 5.1 WE, ktora jest idealna do pomieszczen, ma dobra celnosc i zasieg. W naszym srodowisku ASG przyjelismy 380fpsow za gorna granice replik, ktore nadaja sie do budynkow.

 

W poprzednim poscie zapomnialem dodac ekstremalnie wzmocnionego tloka z DF. Co do roli strzelca wyborowego ta moc jest idealna. Do taktyki zielonej tez jak nabardziej. Zastanow sie rowniez nad waga kulek, mozesz byc zawiedziony celnoscia o,25 przy tej mocy. Mam zamiar przerzucic sie na 0,3 niestety wybor w tym przedziale jest mizerny :|

Edited by Pivvcio
Link to post
Share on other sites

ODP: Dokładnie kilka elementów:

 

1 - Połąśczenie Cylinder/głowica cyl. - z dwa zwoje taśmy (0,075mm) na upszednio grubo posmarowane elementy smarem teflonowym (bądź innym). Można także do podwójnie uszczelnionej głowicy wsadzić pomiędzy dwie uszczelki kawałek zrolowanej teflonówki (coś na kształt trzeciej uszczelki) oczywiście wysmarowanej smarem teflonowym...

 

 

2 - Wyjąć lufę z komory HU , zdjąć z niej gumkę HU i od początku lufy (tzn od strony otworku na HU) obwinąć teflonówką (0,075mm) oczywiście lufę upszednio posmarować smarem tef. żeby teflonówka się trzymała ;) Myślę że jedna - dwie warstwy wystarczą , z resztą , jak gumka HU nie będzie chciała wejść to odwiń jedną warstwę;). Na ostatnią warstwę należy zaaplikować trochę smaru. PS - nie zapomnij wyciąć w taśmie otworku na HU

 

 

3 - jak już nałożysz gumkę , nasmaruj ją i kawałek lufy smarem tef. i obwiń mniej więcej od połowy gumki do około 4cm lufy. Wystarczy jeden - dwa zwoje. To uszczelni łączenie - gumka/lufa. Wierzchniej warstwy już nie smaruj.

 

 

4 - Posmaruj smarem styk komory do gearboksa (to w co wchodzi dysza) i nawiń jedną warstwę cienkiej teflonówki. Dociśnij komorę do gearboksa i nawińtrochę taśmy pomiędzy złączony gearboks i komorę. Jeśli komora została umieszczona za blisko gearboksa - dysza nie będzie podawała kulek - to musisz dodać trochę taśmy aż uzyskasz optymalny efekt.

 

 

5 - Obsmaruj łączenie komory HU z lufą (od zewnątrz) i obwiń to łączenie teflonówką (od 2cm od łączenia po stronie komory do około 4 cm na lufie). Myślę że nie wejdzie więcej niż 2 warstwy bo wtedy komora nie wejdzie do body.

 

 

6 - GOTOWE - tylko teraz trzeba włożyć wszystko do body.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...