pafcio0 Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 (edited) Witam, Mam w najbliższych planach zakup silniczka do podkręconego już nieco Kałasza Cymy (to będzie już ostatnia stokowa część do wymiany poza szkieletem, który jakoś się trzyma). Będzie ciągnął M120 na batce 9,6. Będę kupował na taiwanganie, bo tylko tam jest komora hopka src, którą też od razu kupię, bo w starej zgubiłem taki "dzynks". Do rzeczy: Silnik SRC "Ultra High Torque" (można jeszcze dodać Super Pro Plus...) - wmasg i google o tym motorku milczą. Koszt 115zł. Za tę samą cenę mam High Torque CA (119zł). Kupić tego SRC, czy jednak sprawdzonego CA? Nie, żebym sugerował się przymiotnikami, ale zastanawiam się, czy jest tu jakiś użytkownik SRC lub ktoś, co conieco o nim wie. Edited April 29, 2007 by pafcio0 Quote Link to post Share on other sites
lukasz Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 (edited) A po co zmieniać silnik jak stockowy cymy ciągnie m120 ?? ;-) Edit. Zmień okablowanie i będzie cacy działać. Edited April 29, 2007 by lukasz Quote Link to post Share on other sites
pafcio0 Posted April 30, 2007 Author Report Share Posted April 30, 2007 A po co zmieniać silnik jak stockowy cymy ciągnie m120 ?? ;-) Edit. Zmień okablowanie i będzie cacy działać. No kabelki mam zmienione na grube modelarskie. Na wstawienie czeka właśnie 120m\s CA i zęby torque up CA. Póki co jadę na ftk m100 no i silnik niby działa, ale coś brzydko rzęzi. Ludzie powiadajo, że z tymi silnikami różnie bywa, więc jeśli po wsadzeniu tych zębatek dźwięk się nie poprawi (bo może to coś z zębatkami, ale wątpię, wyraźnie silnik hałasuje) bądź po prostu nawali - liczę się z kupnem nowego. Krakman odpisał, że ten silnik SRC w niczym nie gorszy od CA. CA niestety dostępny dopiero za 3 tygodnie. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted April 30, 2007 Report Share Posted April 30, 2007 (edited) Poszukaj na allegro, widziałem silniki CA za 50zł nawet... Tylko że z wersją krótką jest trochę trudniej (rzadziej dostępna). Miałem cymę i jechałem na M130 ze stockowym silnikiem, wystarczy dobra bateria i zębatki. Edited April 30, 2007 by pidżefjat Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.