poldeck Posted May 9, 2007 Author Report Share Posted May 9, 2007 Kontynuując temat tuningu psychopatycznego, muszę napisać o chęci wrzucenia springa m120 a w związku z tym: KUPIĘ SILNIK DŁUGI!!! Najlepiej jakiś CA lub TM. Najlepiej używkę. Sorry za offtop, Panowie Modowie ale do komisu chyba nikt nie zagląda.... Przy okazji: Niedługo skrobnę coś o tym jak wydusiliśmy z Cymy AK74 ponad 420 fps :-F ... Quote Link to post Share on other sites
awful Posted May 11, 2007 Report Share Posted May 11, 2007 (edited) Z m120 niby pociągnie ale nawet jak batka da radę to silnik juz nie musi... U mnie silniczek Well`a nie dał rady przy napięciu sporo większym niż 8,4V :-F . Jednak Cyma ma dużo lepsze silniki. U kumpla (Husajna) taka Cymka jedzie m120 na silniku stock i batce stock 8,4 i nie jest wcale źle z ROF`em. Złóż go porządnie-podkładki itp.. U mnie silnik wella ciągał na zwykłym przełozeniu m120, na batce 9,6V 1500mah, i wystarczało jej spokojnie na kilka strzelanek :> Teraz lata na m110 bodajze i jedyne sytuacje kiedy mi batki padały na imprezach zdarzyły się tuż przed tym jak zgłaszałem reklamacje ładowarki bo była zdechla :P Nie zawsze wina silnika lub batki... poczytajcie sobie dział o sr4 :P Edited May 11, 2007 by awful Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 11, 2007 Author Report Share Posted May 11, 2007 (edited) Wiesz... ogólnie to ciągnął ale jak po serii zostawał tłok w tylnym położeniu to silnikowi brakowało "kopa", zeby się ruszyć z miejsca. Z podkładkami już ciut doświadczenia mam więc to raczej nie stąd pochodzi problem... Mam jeszcze jeden pomysł i jutro go przetestuje jak znajde chwilę by po walce na warsztacie posiedzieć. Acha... Czyli kolega Awful sugeruje zmianę ślizgów na łożyska ze względu na zbyt duże opory co może powodować, że silnik nie daje rady? To tez może byc metoda... Więc jutro mój test, potem silnik a potem łożyska :-F ... Edited May 11, 2007 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 12, 2007 Author Report Share Posted May 12, 2007 No i testów nie będzie :-F :-F :-F . Silnik spłynął/spłonął (co kto woli). Więc wniosek: silnik well`a to kupa:-P. Za tydzień będzie silnik CA HT więc potem testy ile wytrzyma GB na m120 :-F Quote Link to post Share on other sites
awful Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 No i testów nie będzie :-F :-F :-F . Silnik spłynął/spłonął (co kto woli). Więc wniosek: silnik well`a to kupa:-P. Za tydzień będzie silnik CA HT więc potem testy ile wytrzyma GB na m120 :-F Nie szalej z tym silnikiem CA ,bo są kłopoty z wpasowaniem go do gripa wella(zanim zapłacisz-zobacz czy pasuje) Silnik CA jest minimalnie większy;). Bez problemów pasuje tylko SRC. (nie twierdzę,ze sie nie da- ale będzie problem i nie wiem czy warto). ps nie szalej też 'kupami' w stosunku do jednego padniętego silnika :P . ja miałem 3 silniki wella(2 mam nadal) i żaden się nie zjarał jak dotąd a ciagały różne rzeczy :P ;) (dla porównania: mam jeden rozwalony szielet GB CA - wywaliło mi piny mocujące głowice cylindra, na sprezynie jakiejś śmiesznej i nie twierdze,ze CA to kupa ;).) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 13, 2007 Author Report Share Posted May 13, 2007 A masz kolego jakieś pojęcie o tym, w jaki sposób się wpasowuje ten silniczek? Konkretnie w jakiej płaszczyźnie, z której strony jest za duży? Quote Link to post Share on other sites
awful Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 mam- w sąsiednim Twoim temacie opisałem ;). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.