Baykos Posted May 27, 2007 Report Share Posted May 27, 2007 Witam, nabyłem niedawno konwersję M4 freefloat i nie bardzo wiem, jak się zabrać do wymiany całego przodu w M16 G&P. Poproszę o instrukcję co i jak powinienem zrobić, tudzież jakiegoś pomocnego linka. :roll: B. Quote Link to post Share on other sites
OSKi-SNITF Posted February 9, 2009 Report Share Posted February 9, 2009 Nikt nie potrafi odpowiedzieć na to pytanie ?? też chce zdemontować front z m16 G&P ale się zaciąłem i nie wiem co dalej.Jestem na etapie kiedy okładziny są zdjęte (czyli sam początek) Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted February 10, 2009 Report Share Posted February 10, 2009 1.Wybijamy piny w muszce 2. Odkręcamy śrubkę umieszczoną od spodu muszki . 3.Wybijamy bolec łączący muszkę z atrapą rury gazowej . 4. Zdejmujemy muszkę , przez lufę . 5.Wyjmujemy atrapę rury gazowej. 6.Zastępujemy atrapę rury gazowej ( jeżeli stockowa była krótsza) 7.Jeżeli chcemy wymienić jeszcze lufę , wtedy odkręcamy jeszcze ten pierścień w,którym była atrapa rury gazowej . (staramy się nie przekręcać jej wnętrza gdyż będziemy mieć problem z włożeniem atrapy rury gazowej. To chyba tyle... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.