Palmz Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 Witam; Mój problem jest dość dziwny. Co wymieniłem: Wrzuciłem do gnata FTKa ze sprężyną M120. Wymieniłem baterię na SANYO 9,6 3300 mAh, kabelki silikonowe (1,5 mm, modelarskie).. Opis problemu: Replika strzela z dość dobrym ROF-em, czuć ok. 400 fy py sy, ale po dłuższej serii broń przestaje strzelać. Trzeba zwolnić sprężynę lub odczekać dłuższą chwilę i dopiero wtedy można łoić dalej. Jaka jest przyczyna tego? Sprawdzałem baterię testowałem na GP i sprawuje się znakomicie. Wydaje mi się, podkładki pod zębatkami są dobrze dobrane, bo mają leciutki luz, a nie „giboczą” się przy przepływie prądu. Podejrzewam kable, chodź jeden ze znajomych używa takich samych i nie ma problemów. Przepraszam, że nie umiałem dobrze sprecyzować nazwy tematu. Quote Link to post Share on other sites
Tomkower Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 Wygląda to na jakiś problem z elektryką. Do końca nie mam koncepcji co może być nie tak. Obstawiałbym albo coś z kostką stykową. Nie wiem w jakim stanie jest silnik. Może za duża ilość mocy go boli lub może jakiś problem z bezpiecznikiem. Sugeruje sprawdzić te trzy rzeczy. Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 U mnie było podobnie już na stock'u. Styki. U kolegi w MP5 podobnie - ale okazało się, że wina uszkodzonego okablowania. Quote Link to post Share on other sites
spiritum Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 @Tomkower: nie, broń nie ma bezpieczników @Promant: tak właśnie nad tym myślałem, końcówki, które nachodzą na silniczek przylutowałem, pewnie to wina styków między baterią, a kablami to AEGa. Czy może to być spowodowane tym, że łączenie kabli AEG/Bateria odbywa się poprzez połączenie miedzianych końcówek (tych od dużych styków), że źle się łączą styki z przewodem? No jeżeli nie to, to już pozostaje sprawa złego przylutowania styków przy kosce. Czy kable mogą być za długie (większy opór)? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 Nie ma bezpiecznika? To ICS ma jakieś oryginalne :roll: repliki bez bezpieczników? Dziwne. To nawet moj JG ma. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 oryginalnie pewnie bezpiecznik był ;) A że nie ma.. to tylko raczy Allah wiedzieć dlaczego ;) Quote Link to post Share on other sites
spiritum Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 Wymieniłem ..., kabelki silikonowe (1,5 mm, modelarskie).. jeszcze jakieś pytania :] Teraz przyszła mi do głowy nowa myśl, mianowicie, może kable mają za dużą przpustowość i plastikowe styki nie wyrabiają, może trzeba zainstalować mosfeta? pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Dudi Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 Nie ma bezpiecznika? To ICS ma jakieś oryginalne :roll: repliki bez bezpieczników? Dziwne. To nawet moj JG ma. Musisz zadawać takie głupie pytania? I pisać gdzie popadnie? Bezpiecznik = opór, więc co niektórzy go usuwają przy zmianie kabli, bo im mniej wtyczek / bezpieczników itd. między GB a baterią tym lepiej. Idealnym rozwiązaniem jest usunięcie wszystkich wtyczek poza tą przy baterii. Quote Link to post Share on other sites
spiritum Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 (edited) @Dudi: Dokładnie tak jest zrobione, nie wiem tylko gdzie są te "przebicia", czy może są to skoki napięć, ech już głupieję przy tym gunie ;). Pozdrawiam Edited June 8, 2007 by spiritum Quote Link to post Share on other sites
Dudi Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 (edited) Ja bym po prostu dokładnie kable pooglądał, czy nie są gdzieś nadłamane, zgniecione itp. Zobacz w GB czy nie przycisnąłeś ich składając wszystko "do kupy". A jeżeli nie kable do baterii, to może na tych idących do silnika? Edited June 8, 2007 by Dudi Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 9, 2007 Report Share Posted June 9, 2007 spiritium - Nie zrozumiałem tekstu o "zbyt dużej przepustowości" kabli i "plastikowych stykach" (przecierz styki nie mogą być z plastiku bo plastik do ch***** nie przewodzi prądu!) Quote Link to post Share on other sites
dejo Posted June 10, 2007 Report Share Posted June 10, 2007 Ja mialem podobny problem w swojim AK i sie okazalo że to bylo coś z silnikiem wymieniłem silnik i wszystko ładnie chodzi. Quote Link to post Share on other sites
spiritum Posted June 12, 2007 Report Share Posted June 12, 2007 spiritium - Nie zrozumiałem tekstu o "zbyt dużej przepustowości" kabli i "plastikowych stykach" (przecierz styki nie mogą być z plastiku bo plastik do ch***** nie przewodzi prądu!) czy ja napisałem, że plastik przewodzi prąd? Chyba już wiem co jest nie tak, kable najprawdopodobniej zbyt mocno przyciskały silniczek w rączce i ten nie mógł pracować dobrze, gdyż znajdował się w jednym miejscu bez możliwości przesuwu pionowego. Sprawdzić to końca tego nie mogę, bo trochę zepsułem sobie silniczek ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.