Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Niezidentyfikowany problem z ICS


Recommended Posts

Witam;

Mój problem jest dość dziwny.

Co wymieniłem:

Wrzuciłem do gnata FTKa ze sprężyną M120. Wymieniłem baterię na SANYO 9,6 3300 mAh, kabelki silikonowe (1,5 mm, modelarskie)..

Opis problemu:

Replika strzela z dość dobrym ROF-em, czuć ok. 400 fy py sy, ale po dłuższej serii broń przestaje strzelać. Trzeba zwolnić sprężynę lub odczekać dłuższą chwilę i dopiero wtedy można łoić dalej.

Jaka jest przyczyna tego?

 

Sprawdzałem baterię testowałem na GP i sprawuje się znakomicie. Wydaje mi się, podkładki pod zębatkami są dobrze dobrane, bo mają leciutki luz, a nie „giboczą” się przy przepływie prądu. Podejrzewam kable, chodź jeden ze znajomych używa takich samych i nie ma problemów.

 

 

Przepraszam, że nie umiałem dobrze sprecyzować nazwy tematu.

Link to post
Share on other sites

Wygląda to na jakiś problem z elektryką. Do końca nie mam koncepcji co może być nie tak. Obstawiałbym albo coś z kostką stykową. Nie wiem w jakim stanie jest silnik. Może za duża ilość mocy go boli lub może jakiś problem z bezpiecznikiem. Sugeruje sprawdzić te trzy rzeczy.

Link to post
Share on other sites

@Tomkower: nie, broń nie ma bezpieczników

 

@Promant: tak właśnie nad tym myślałem, końcówki, które nachodzą na silniczek przylutowałem, pewnie to wina styków między baterią, a kablami to AEGa. Czy może to być spowodowane tym, że łączenie kabli AEG/Bateria odbywa się poprzez połączenie miedzianych końcówek (tych od dużych styków), że źle się łączą styki z przewodem? No jeżeli nie to, to już pozostaje sprawa złego przylutowania styków przy kosce. Czy kable mogą być za długie (większy opór)?

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Wymieniłem ..., kabelki silikonowe (1,5 mm, modelarskie)..

 

 

jeszcze jakieś pytania :]

 

 

Teraz przyszła mi do głowy nowa myśl, mianowicie, może kable mają za dużą przpustowość i plastikowe styki nie wyrabiają, może trzeba zainstalować mosfeta?

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Nie ma bezpiecznika?

 

To ICS ma jakieś oryginalne :roll: repliki bez bezpieczników? Dziwne. To nawet moj JG ma.

 

Musisz zadawać takie głupie pytania? I pisać gdzie popadnie? Bezpiecznik = opór, więc co niektórzy go usuwają przy zmianie kabli, bo im mniej wtyczek / bezpieczników itd. między GB a baterią tym lepiej. Idealnym rozwiązaniem jest usunięcie wszystkich wtyczek poza tą przy baterii.

Link to post
Share on other sites

Ja bym po prostu dokładnie kable pooglądał, czy nie są gdzieś nadłamane, zgniecione itp. Zobacz w GB czy nie przycisnąłeś ich składając wszystko "do kupy". A jeżeli nie kable do baterii, to może na tych idących do silnika?

Edited by Dudi
Link to post
Share on other sites

spiritium - Nie zrozumiałem tekstu o "zbyt dużej przepustowości" kabli i "plastikowych stykach" (przecierz styki nie mogą być z plastiku bo plastik do ch***** nie przewodzi prądu!)

czy ja napisałem, że plastik przewodzi prąd?

 

 

Chyba już wiem co jest nie tak, kable najprawdopodobniej zbyt mocno przyciskały silniczek w rączce i ten nie mógł pracować dobrze, gdyż znajdował się w jednym miejscu bez możliwości przesuwu pionowego. Sprawdzić to końca tego nie mogę, bo trochę zepsułem sobie silniczek ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...