herradi Posted June 11, 2007 Report Share Posted June 11, 2007 Witam. Posiadam HK33 z CA którego ostatnio wyremontowałem ( i to porządnie - prawie wszystkie częsci w gearboxie łącznie ze szkieletem wymienione na wzmocnione i o poszerzonej głowicy) i stuningowałem ( 430 fps ). Bardzo pechowa giwera, co chwile coś się psuje: najpierw poszła zębatka , potem coś nie tak było z silnikiem ,potem styki się przepaliły, pękła gumka HU , magazynek nie podawał kulek ,a na końcu pękł gearbox. Ale nie poddałem się i po kolei wymieniałem/naprawiałem każdą część :mrgreen: No ale do rzeczy, mianowicie mam taki problem( mam nadzieję że to już końcowa faza tych "remontów") : na ciągłym ogniu coś się zacina, blokuje , musiałem przełączyć na pojedyńczy aby wszystko bylo ok znowu. No ale dzisiaj już było gorzej. Przy strzałach giwera wariowała : silnik raz zwalniał, a to znowu chodził płynnie i znowu zwalniał. Słychać było jakieś zgrzyty. NIe pomogła nawet regulacja śruby silnikowej ( dokręcałem i odkręcałem). Jeszcze trochę i spaliłbym baterie. Podłączyłem drugą ( pomyślałem że to wina baterii) i znów to samo. Sprawdziłem okablowanie w kolbie , w chwycie pistoletowym - wszystko ok. Silnik podłączony normalnie - tzn. bez wkładania go do chwytu działa normalnie. Nie chciało mi się rozkręcać Gearboxa , ale tam wszystko nowe i nie ma prawa się coś zacinać(raczej) Czy to wina silnika?? Dziękuje z góry za odpowiedzi i przepraszam że taka ze mnie ględa :mrgreen: Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted June 12, 2007 Report Share Posted June 12, 2007 Sprawdź na innym silniku jak sprawuje się karabin. Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted June 12, 2007 Report Share Posted June 12, 2007 A shimming zrobiłeś od nowa? Wtyczki i kable nie grzeją się przy auto? Nie masz zjaranych styków? Jaką masz sprężynę, zębatki, łożyskowanie, silnik, akumulator? Quote Link to post Share on other sites
herradi Posted June 12, 2007 Author Report Share Posted June 12, 2007 sprawdziłbym ale nikt nie chce pożyczyć bo się boją :) no ale próbuje pożyczyć... okablowanie mam nowe , styki przeczyszczone. Sprężyna 110 , 2 zębatki standartowe a silnikowa nowa wzmocniona ICS , łożyska 6mm metalowe , silnik standartowy CA , bateria 9.6 V 2000 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.