Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pomorskie "48H" MILSIM


Recommended Posts

MILSIM odbędzie się na terenie kompleksu leśnego o powierzchni około 4-5 km2 (to tylko fragment przenaczony na teren gry, cały kompleks pozwala na przejście lasem od okolic jeziora Żarnowiec do jeziora Łebsko mijając po drodze Sarbsko- w skrócie pas lasów nadmorskich od okolic Wejherowa do Łeby)

 

Teren jest soldnie urozmaicony pod względem wysokościowym (różnice wysokości na terenie gry sięgaja dobrze ponad 20-30 metrów), Las jest "nie do końcauregulowany" co znaczy że bywająmiejsca w któych dość łatwo można stracić orientację mając do dyspozycji mapę i kompas.

 

Ogólne założenia MILSIMa:

Pogranicze dwóch państw uwikłanych od lat w bardziej lub mniej intensywne konflikty na tle rasowym i wyznaniowym. Dla "znających temat" gra odbywa sie w realiach "Avestanu".

Po obu stronach granicy zostają założone obozy wojskowe. Zadaniem sił każdej ze stron jest kontrolowanie granicy, uniemożliwienie sąsiadowi wykonywania wszelkich akcji prowokujących incydenty graniczne. Jedno z państw jest oskarżane o akty ludobójstwa i prześladowanie mniejszości etnicznych. ONZ chce dowodów potwierdzajacych lub obalających te oskarżenia.

 

Tyle do czasu pojawienia się oficjalnego "wstępu" fabularnego.

 

Uczestnicy obsadzą dwa wspomniane obozy/bazy, w obu bazach będzie utrzymany "łańcuch" dowodzenia z dowódcą bazy, jego zastępcą/zastępcami, będzie położony duży nacisk na funkcjonowanie w ramach tego "łańcucha" i struktu utworzonych przez dowództwo każdej z baz. Z góry uprzedzam że zgadzając się na udział w grze każdy z uczestników zobowiązuje się niejako do zaakceptowania zasad dowodzenia i deklaruje tym samym gotowość do wykonywania rozkazów swoich przełożonych.

 

W związku z powyższym przede wszystkim oczekujemy na zgłoszenia całych ekip które już z założenia powinny być zgrane i powinny ułatwić kwestię organizacji struktur w każdej z baz. Oczywiście również "pojedyncze" zgłoszenia będa mile widziane.

 

Sprawa kolejna bezpośrednio związana z kwestią zgłoszeń: mianowicie na każde zgłoszenie będziemy odpowiadali i niestety zastrzegamy sobie prawo do "selekcji" ekip i "singli" na zasadzie "tego/tych nie lubimy więc go/ich nie chcemy". Przepraszam z góry za takie postawienie sprawy ale chcemy żeby impreza dla tych którzy będa w niej brali udział była naprawdę PORZĄDNYM MILSIMEM a nie strzelanką trwająca trochę dłużej....

 

Na grze będą obowiązywały ścisłe limity amunicji (odzwierciedlające "przydział" amunicji dla poszczególnych żołnierzy wzorowane na wspólczesnych siłach zbrojnych. Kwestię trafień, ran, wyłączenia z gry będą "obsługiwały" zasady CSS-P co do których szczegły zostaną w najblizszym czasie podane w tym temacie.Niecierpliwi mogą poszukać na "pomorskim".

 

ABOLUTNYM OGRANICZENIEM WIEKOWYM JEST 18 LAT jedynym "ukłonem" jest to że przyjmiemy rocznik jako wyznacznik a nie kwestię konkretnych "urodzin".

 

Co do organizacji "pobytu" w bazie można będzie rozbić swój namiot, ponczo, pałatkę, plandekę czy co kto tam będzie miał. Bazy mają przypominać obóz więc dlatego każdy kto może i ma ochotę niech przytaszczy dla siebie/swojej ekipy amioty czy nne ustrojstwa. Jedyne ograniczenia to "kolorystyka" Dowódca bazy może nie pozwolić na rozbicie namiotu w kolorze różowym czy pomarańczowym z wiadomych przyczyn. Za sprzęt pozostawiony "samopas" każdy odpowiada sam przed sobą. Kwestie zapewnienia sobie wyżerki, wody itd to indywidualne zadanie każdego z uczestników.

 

Dojazd na miejsce gry (na razie jeszcze tajne ;) ) raczej bezproblemowy. Niedaleko jest stacja PKPu, samochody będzie gdzie zostawić. Znaczy w miejscu względnie bezpiecznym i "nadzorowanym".

 

Zgłoszenia proszę przesyłać na PW z informacją jaka ekipa, skąd, ilu ludzi, jakie camo. Na wszelkie pytania postaram się odpowedzieć o ile nie będą "godziły" w "tajemnicę" i "Fog of War".

 

Pozdrawiam w imieniu orgów z pomorskiego SSi.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Maly update:

Latem tego roku Avestan zakonczyl pierwsza ture rokowan w sprawie przystapienia do Unii Europejskiej. Jednym z podstawowych warunkow postawionych przez strone unijna bylo przestrzeganie praw czlowieka i ukaranie winnych zbrodni ludobojstwa w latach 2003 - 2006 na mniejszosciach etnicznych Kashebow. Odpowiedzialni za te zbrodnie do tej pory maja silne poparcie w armii - niektore jednostki specjalne zbuntowaly sie i uciekly do lasow w polnocnym Avestanie, inne pomimo trzymania dyscypliny nie wykazuja entuzjazmu w szukaniu swoich kolegow. Ze wzgledu na prestiz rzadu i negocjacji, potrzebny jest przynajmniej jeden zbrodniarz i przynajmniej jeden dowod masowych zbrodni w najblizszych dniach. W przeciwnym razie oznaczac to bedzie postepujaca kompromitacje obozu rzadzacego.

 

Przy wsparciu pewnej ilosci emigrantow Kashebskich z innych krajow zorganizowano rzadowi pomoc w postaci wynajetych specjalistow (unika sie w kontaktach z prasa nazywania ich najemnikami). Mowi sie tez, ze pewna duza firma z branzy PMC uzyskala w Avestanie bardzo lukratywny kontrakt na odnalezienie i likwidacje najbardziej agresywnych grup puczystow oraz na odnalezienie dowodow.

 

Trailer do gry:

wersja 43 MB

wersja 15 MB

 

 

Bylo troche opoznien, ale juz zamykamy kwesie organizacyjne. Dowodcy stron na dniach otrzymaja rozkazy i zaczna sie kontaktowac ze swoimi podwladnymi. Rowniez niebawem zostana opublikowane dokladne zasady dotyczace gry(tej czesci, ktorej nie wyczerpuje system CCS-P).

 

Wazne!

Zostalo jeszcze troche miejsc, chetnie rozpatrzymy kazde nadeslane nam(w tym wypadku mi) zgloszenie, preferowalnie od ekip. Nalezy przy tym pamietac, ze impreza to klasyczny milsim.

Organizatorzy oczywiscie zastrzegaja sobie pelne prawo do braku kultury i nieodpowiadania na zgloszenia(co bedze rownoznaczne z rozpatrzeniem odmownym) :uśmiech:

 

Pozdrawiam!

Khz

Link to post
Share on other sites

Mysle, ze pod katem osob spoza Pomorskiego ruszymy z caloscia nie szybciej niz 2000 - 2100CET w piatek.

Chociaz jak ktos zaliczy obsuwe nic nie stoi na przeszkodzie by go "doslac" juz w trakcie dzialan, jako posilki.

 

Koniec imprezy jakos w niedziele popoludniu :uśmiech:

Link to post
Share on other sites

Odnosnie zasad, gramy wg przyjetego w Pomorskim CCS-P.

 

Tyle, ze z uwzglednieniem ponizszych modyfikacji i objasnien

(osoby biorace udzial w grze proszone sa o sumienne zapoznanie sie z jednym i z drugim):

Art.1

Zranienia(oraz smierc i czy czeka nas zycie po smierci)

 

 

Karty ran CCS-P zapewniaja sobie uczestnicy, medykom - ich druzyny.

 

Na potrzeby gry '48h' karty "WZW" oraz "KIA" sa rownoznaczne.

 

Po otrzymaniu trafienia w reke i wylosowaniu karty "Rana lekka" gracz nie moze sam sie opatrzyc, za to moze zrobic to kazdy inny gracz(nawet nie bedacy medykiem).

Przy trafieniu w jakakolwiek inna czesc ciala przy "Ranie lekkiej" gracz moze sam sie opatrzyc.

"Rany ciezkie" moze opatrzyc tylko medyk.

 

Po opatrzeniu gracz moze dalej normalnie i w pelni swobodnie dzialac.

 

Po wylosowaniu "WZW", "KIA" lub uplynieciu czasu na opatrzenie "Rany lekkiej" albo "Rany ciezkiej"(odpowiednio 20 i 10 minut) gracz NIE udaje sie na medevac!

 

Niezaleznie od rodzaju i stadium 'zranienia' gracz moze poruszac sie chodzac przy pomocy innego gracza(wymagane przynajmniej "opieranie sie na ramieniu"). Gracze martwi(KIA) moga sie w ten sposob poruszac, ale potrzebuja do tego pomocy dwoch innych graczy.

 

Gracz WZW lub KIA lezy tam gdzie zostal wylaczony z walki/zabity, pamietajac by miec na wyeksponowanym miejscu czerwona szmate.

Czeka tam az zabiora go jego koledzy.

 

Docelowo zabitych/wylaczonych z walki graczy nalezy odtransportowac do bazy.

 

W wypadku pojedynczego gracza, wylaczenia z walki/smierci calego oddzialu lub tez "znudzenia sie smiercia"(moze to nastapic minimum po 30 minutach lezenia) gracz moze zdecydowac sie na samodzielny powrot do bazy.

W tym celu(pamietajac by miec caly czas czerwona szmate/latarke na wyeksponowanym miejscu, oraz trzymac replike w mozliwie niegrozny sposob) gracz powinien udac sie najkrotsza droga do najblizszej drogi/sciezki/szlaku, nastepnie nie zbaczajac z drogi udac sie najszybciej jak sie da(w bezpieczny dla siebie, oraz swych towarzyszy broni) do swojej Bazy.

 

Gracze "WZW" oraz "KIA" po przybyciu do swojej Bazy wracaja normalnie do gry.

Nie moga jednak jej opuscic przed uplynieciem 6 godzin!

Czas ten liczony jest od chwili przybycia gracza do Bazy oraz zgloszenia tego faktu Glownodowodzacemu przez jego dowodce.

 

Gracze, ktorzy zostana wylaczeni z walki/zabici NA TERENIE Bazy padaja tam gdzie zostali trafieni, okrywaja sie czerwona szmata i czekaja 30 minut.

Jezeli po tym czasie w Bazie jest juz bezpiecznie losuja nowa karte i moga zaczac odliczac swoje 6 godzin.

Jezeli po tym czasie w Bazie lub w jej bezposredniej okolicy wciaz tocza sie walki nalezy odczekac kolejne 30 minut.

 

Art.2

Medycy

 

Gracz moze byc medykiem NIE POSIADAJAC zadnych realnych kwalifikacji/wiedzy medycznej.

 

Kazdy oddzial moze miec minimum jednego medyka.

Oddzial moze miec wiecej niz jednego medyka gdy ma wystarczajaco duzo ludzi:

-Sily Rzadowe - jeden medyk na kazde pelne 4 osoby w oddziale;

-Sily Rebeliantow - jeden medyk na kazde 3 osoby w oddziale;

 

 

Art.3

Ochrony Balistyczne

 

W grze '48h' wszelka ochrona balistyczna NIE DZIALA i nie ma zadnego wplywu reguly trafien i ran.

 

Art.4

Bron

 

W wypadku, gdy gracz zostanie z zaskoczenia "trafiony w walce wrecz"(poprzez klepniecie, dzgniecie gumowym nozem, pomyzianie gumowym kurczakiem itd.) jest martwy(KIA).

Jego obowiazkiem jest po cichu osunac sie na ziemie i pozostac tam minimum 30 minut.

 

Kazda inna forma "walki wrecz" jest kategorycznie zakazana!

 

 

Art.5

Amunicja BB i Magazynki

 

 

W grze '48h' dozwolone jest rowniez uzywanie magazynkow typu midcap, ale jedynie zawierajacych tyle sztuk amunicji BB, ile ich 'ostry' odpowiednik.

 

Do broni wsparcia mozna miec dowolna ilosc magazynkow dowolnego typu, tak dlugo jak zawieraja tyle sztuk amunicji BB, ile ich 'ostry' odpowiednik.

 

Gracz moze posiadac dowolna ilosc amunicji BB, z czego poza Baza wolno mu posiadac jedynie ilosc okreslona w zasadach CCS-P!

Dodatkowa amunicje nalezy zostawic w Bazie.

Link to post
Share on other sites

Witam.

 

 

Na gre '48h' zbieramy sie w piatek 07.09.2007 o 2000CET, nieco na NW od Gdyni, w okolicach Lezyc. Jadac od poludnia dojezdzamy do sciany lasu i skrecamy w rozjezdzona polna droge, ktora od strony ulicy przypomina calkiem spory placyk.

Mozna sie troche pogubic, wiec prosze sobie doliczyc z pol godzinki drogi na kluczenie.

 

 

Tak wyglada miejsce zbiorki na GoogleMap'ie.

 

A tu jest punkt startowy do sciagniecia na GoogleEarth.

 

Koordynaty miejsca zbiorki: 54°32'3.09"N 18°22'32.17"E

 

A tak wyglada okolica:

widoknaeva7.th.jpgwidoknasio1.th.jpgwidoknasesz3.th.jpg

tablicananoe2.th.jpgwidoknasw01ww6.th.jpgwidoknasw02ix5.th.jpg

 

 

O godzinie 2000CET, czyli 20:00, czyli 8pm!

 

 

Pozdrawiam!

Khz

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...