ATISHOO Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 Po tym jak zaczęło mi blokować tłok w tylnym położeniu zacząłem się bawić podkładkowaniem. Wywnioskowałem, że to z tego powodu, bo po skręceniu GB z samymi zębatkami strasznie topornie chodziły. Jak już zrobiłem tak jak trzeba to silnik nie chce ruszyć tłoka. Jak go troszkę odkręcę śrubą do regulacji to zaczyna trzeć o pierwszą zębatkę, a jak dokręcę to w ogóle nie naciąga sprężyny. Wina batki, mam rację? PS. Batka to intellect 9,6 V, ale najprawdopodobniej się skopała, bo za bardzo ją rozładowałem... ;/ Jednak wole mieć pewność. Link to post Share on other sites
Foka Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 Jednak wole mieć pewnośćNa forum jej nie zdobędziesz, musiałbyś ją pomierzyć. Link to post Share on other sites
ATISHOO Posted July 12, 2007 Author Report Share Posted July 12, 2007 Pomierzyć, czyli co? Jakie dane potrzebne są do określenia czy batka jest dobra czy do d**y? Link to post Share on other sites
SwideR Posted July 13, 2007 Report Share Posted July 13, 2007 woltomierz mi się wydaje :) potrzeba Link to post Share on other sites
ATISHOO Posted July 13, 2007 Author Report Share Posted July 13, 2007 Dobra, wszystko się wyjaśniło. Problemem był źle ustawiony anti-reversal i blokował zębatkę silnikową. Temat do zamknięcia. Link to post Share on other sites
Recommended Posts