Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Konserwacja AK-47 CYMA


Recommended Posts

Nie mogę nigdzie znaleźć jak konserwować tego guna. :poddanie:

 

Jeżeli było to sorki z góry, ale przeszukałem forum ręcznie (szukajka nic nie znalazła)

 

Chodzi mi o to gdzie i jak psiknąć. Czy trzeba wyciągać gearboxa z body ? Bo mam z tym spory problem, trzyma ośka selektora ognia. Trzebaby to podważyć, a nie chcę żeby mi body pękło (swoją drogą ciekawe jak to wsadzili). Jeżeli trzeba wyciągać gearboxa, żeby przesmarować to jak go wyciągnąć ? Czy trzeba coś jeszcze gdzieś odkręcać ? Oczywiście cały przód już zdejmowałem, czyli komora hop-up nie trzyma reszty.

 

Please help !

Link to post
Share on other sites

leci z nami moderator ?

 

Zatem tak :

bz rozkrecania to możesz sobie pokonserwować lufe , możesz też zdjąć chwyt, odkrecić silnik i od strony zębatek napchać troszke smaru ,ale nie ma to sensu, bo to metoda mało skuteczna.

Najskuteczniej jest wyjąć gearboxa z body, rozebrać go na części pierwsze, wyczyścić wszystko w spirytusie,abo benzynie, przesmarować na nowo i poskładać :).

Link to post
Share on other sites

ok, dzięki za pomoc

 

czyli wymianę lufy i np. gumki hop-up mogę dokonać sam, ale wymianę sprężyny itd. lepiej oddać do renomowanych serwisów, dobrze myślę ?

 

Pisałem mejla do asgshopu, nie robią już przeróbek tanich replik :

 

"Dziękujemy za zainteresowanie lecz od pewnego czasu nie przyjmujemy już na serwis replik firmy Well, Cyma, JG, BOYI, SRC, AGM, P&J, DE, Kart itp. Jest to spowodowane tym, iż z powodu zastosowania tanich elementów, repliki te są bardzo niestarannie wykonane. Bardzo często przy tuningach, lub wymianie pewnych rzeczy i naprawie okazuje się, że trzeba wymienić dużo więcej części a i tak finalna ilość fps nie zawsze odpowiada rzeczywistej ilości fps jakie może oferować dany tuning. Dodatkowo po mocnym tuningu bardzo często są problemy z repliką..."

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Hmm ja mam coś innego.

 

Weź do ręki olej silikonowy w spreju. Psiknij do "odbieracza kulek z magazynka" jest to okrągłe i kulki lecą z magazynka do tego miejsca :) Psiknij do magazynka do hi-capa, gdzie wsypujesz kulki, i gdzie wylatują. Zawsze po strzelaniu na "Auto" strzel 3razy na "Semi" przed końcem strzelania, żeby sprężyna się "wyprostowała" w gearboxie. Zawsze po strzelaniu naładuj baterie, nie szalej z nim :) Dbaj, i wytrzyma parę lat

Link to post
Share on other sites

Hmm ja mam coś innego.

 

Weź do ręki olej silikonowy w spreju. Psiknij do "odbieracza kulek z magazynka" jest to okrągłe i kulki lecą z magazynka do tego miejsca :) Psiknij do magazynka do hi-capa, gdzie wsypujesz kulki, i gdzie wylatują. Zawsze po strzelaniu na "Auto" strzel 3razy na "Semi" przed końcem strzelania, żeby sprężyna się "wyprostowała" w gearboxie. Zawsze po strzelaniu naładuj baterie, nie szalej z nim :) Dbaj, i wytrzyma parę lat

 

Po jaką cholerę smarowac hopa?

Link to post
Share on other sites

ok, dzięki za pomoc

 

czyli wymianę lufy i np. gumki hop-up mogę dokonać sam, ale wymianę sprężyny itd. lepiej oddać do renomowanych serwisów, dobrze myślę ?

 

Pisałem mejla do asgshopu, nie robią już przeróbek tanich replik :

 

"Dziękujemy za zainteresowanie lecz od pewnego czasu nie przyjmujemy już na serwis replik firmy Well, Cyma, JG, BOYI, SRC, AGM, P&J, DE, Kart itp. Jest to spowodowane tym, iż z powodu zastosowania tanich elementów, repliki te są bardzo niestarannie wykonane. Bardzo często przy tuningach, lub wymianie pewnych rzeczy i naprawie okazuje się, że trzeba wymienić dużo więcej części a i tak finalna ilość fps nie zawsze odpowiada rzeczywistej ilości fps jakie może oferować dany tuning. Dodatkowo po mocnym tuningu bardzo często są problemy z repliką..."

 

A wiecie może jaki sklep mógłby to zrobić? Bo ASGshop robił to za darmo przy kupieniu u nich części, a sam chciałbym wsadzić do mojej repliki zestaw FTK i jak za samą wymianę mam placić kilkadziesiąt zł. to się odechciewa :/

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Mam pytanie. Czy ktoś mógłby zredagować dla mnie poradnik rozbierania cym? Chętnie bym się pobawił rozkładanie repliki i składanie. Chciałbym zajrzeć do środka swojej CM031D ale nie wiem jak. Choćby oddzielić body od gb lufkę wyjąć itp.. Chociaż z jakimś większym rozbieraniem będę bawił się po upływie gwarancji Jeżeli taki post już gdzieś był proszę o linka.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...