CMHQ_Widget Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 Nie mogę nigdzie znaleźć jak konserwować tego guna. :poddanie: Jeżeli było to sorki z góry, ale przeszukałem forum ręcznie (szukajka nic nie znalazła) Chodzi mi o to gdzie i jak psiknąć. Czy trzeba wyciągać gearboxa z body ? Bo mam z tym spory problem, trzyma ośka selektora ognia. Trzebaby to podważyć, a nie chcę żeby mi body pękło (swoją drogą ciekawe jak to wsadzili). Jeżeli trzeba wyciągać gearboxa, żeby przesmarować to jak go wyciągnąć ? Czy trzeba coś jeszcze gdzieś odkręcać ? Oczywiście cały przód już zdejmowałem, czyli komora hop-up nie trzyma reszty. Please help ! Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 leci z nami moderator ? Zatem tak : bz rozkrecania to możesz sobie pokonserwować lufe , możesz też zdjąć chwyt, odkrecić silnik i od strony zębatek napchać troszke smaru ,ale nie ma to sensu, bo to metoda mało skuteczna. Najskuteczniej jest wyjąć gearboxa z body, rozebrać go na części pierwsze, wyczyścić wszystko w spirytusie,abo benzynie, przesmarować na nowo i poskładać :). Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 Jeżeli Twoja Cyma ma mniej niż rok to nie ma sensu jej rozkręcać w celu smarowania. I pod żadnym pozorem nic do środka gearboxa nie psikaj. Quote Link to post Share on other sites
CMHQ_Widget Posted July 24, 2007 Author Report Share Posted July 24, 2007 ok, dzięki za pomoc czyli wymianę lufy i np. gumki hop-up mogę dokonać sam, ale wymianę sprężyny itd. lepiej oddać do renomowanych serwisów, dobrze myślę ? Pisałem mejla do asgshopu, nie robią już przeróbek tanich replik : "Dziękujemy za zainteresowanie lecz od pewnego czasu nie przyjmujemy już na serwis replik firmy Well, Cyma, JG, BOYI, SRC, AGM, P&J, DE, Kart itp. Jest to spowodowane tym, iż z powodu zastosowania tanich elementów, repliki te są bardzo niestarannie wykonane. Bardzo często przy tuningach, lub wymianie pewnych rzeczy i naprawie okazuje się, że trzeba wymienić dużo więcej części a i tak finalna ilość fps nie zawsze odpowiada rzeczywistej ilości fps jakie może oferować dany tuning. Dodatkowo po mocnym tuningu bardzo często są problemy z repliką..." Quote Link to post Share on other sites
Przemalek Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Hmm ja mam coś innego. Weź do ręki olej silikonowy w spreju. Psiknij do "odbieracza kulek z magazynka" jest to okrągłe i kulki lecą z magazynka do tego miejsca :) Psiknij do magazynka do hi-capa, gdzie wsypujesz kulki, i gdzie wylatują. Zawsze po strzelaniu na "Auto" strzel 3razy na "Semi" przed końcem strzelania, żeby sprężyna się "wyprostowała" w gearboxie. Zawsze po strzelaniu naładuj baterie, nie szalej z nim :) Dbaj, i wytrzyma parę lat Quote Link to post Share on other sites
Geno Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Hmm ja mam coś innego. Weź do ręki olej silikonowy w spreju. Psiknij do "odbieracza kulek z magazynka" jest to okrągłe i kulki lecą z magazynka do tego miejsca :) Psiknij do magazynka do hi-capa, gdzie wsypujesz kulki, i gdzie wylatują. Zawsze po strzelaniu na "Auto" strzel 3razy na "Semi" przed końcem strzelania, żeby sprężyna się "wyprostowała" w gearboxie. Zawsze po strzelaniu naładuj baterie, nie szalej z nim :) Dbaj, i wytrzyma parę lat Po jaką cholerę smarowac hopa? Quote Link to post Share on other sites
Przemalek Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Po jaką cholerę smarowac hopa? A kto mówi o smarowaniu hopa ?;/ Quote Link to post Share on other sites
Geno Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 A kto mówi o smarowaniu hopa ?;/ "Odbieracz kulek z magazynka" ? Quote Link to post Share on other sites
krzeselko Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 ok, dzięki za pomoc czyli wymianę lufy i np. gumki hop-up mogę dokonać sam, ale wymianę sprężyny itd. lepiej oddać do renomowanych serwisów, dobrze myślę ? Pisałem mejla do asgshopu, nie robią już przeróbek tanich replik : "Dziękujemy za zainteresowanie lecz od pewnego czasu nie przyjmujemy już na serwis replik firmy Well, Cyma, JG, BOYI, SRC, AGM, P&J, DE, Kart itp. Jest to spowodowane tym, iż z powodu zastosowania tanich elementów, repliki te są bardzo niestarannie wykonane. Bardzo często przy tuningach, lub wymianie pewnych rzeczy i naprawie okazuje się, że trzeba wymienić dużo więcej części a i tak finalna ilość fps nie zawsze odpowiada rzeczywistej ilości fps jakie może oferować dany tuning. Dodatkowo po mocnym tuningu bardzo często są problemy z repliką..." A wiecie może jaki sklep mógłby to zrobić? Bo ASGshop robił to za darmo przy kupieniu u nich części, a sam chciałbym wsadzić do mojej repliki zestaw FTK i jak za samą wymianę mam placić kilkadziesiąt zł. to się odechciewa :/ Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 http://zbrojownia.linuxpl.com/index.php?cPath=78 Quote Link to post Share on other sites
Dziobak95 Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 Mam pytanie. Czy ktoś mógłby zredagować dla mnie poradnik rozbierania cym? Chętnie bym się pobawił rozkładanie repliki i składanie. Chciałbym zajrzeć do środka swojej CM031D ale nie wiem jak. Choćby oddzielić body od gb lufkę wyjąć itp.. Chociaż z jakimś większym rozbieraniem będę bawił się po upływie gwarancji Jeżeli taki post już gdzieś był proszę o linka. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.