cyma12 Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 Witam. Mam taki problem otóż: Niedawno karabin przestał mi strzelać (bateria była naładowana). Znajomi powiedzieli mi, że trzeba wymienić kable. Dałem im moją replike i zrobili to. Problem zniknął, lecz po wystrzeleniu 200 kulek, semi przestało działać, mogłem strzelać tylko na auto. Odkręciłem silnik od gb i normalnie się krecił, po czym przykręciłem i semi zaczęło działać. Po strzelance, strzeliłem pare razy i karabin znowu przestał CAŁKIEM działać. Odkręciłem ponownie silnik, lecz teraz zębatka już się nie kręciła. Co mam zrobic? HELP PLS! :( Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 A grzebałeś w nim wcześniej? Tzn. tuningowałeś, czy to jest stock? Możliwe, że zębtaki są za mocne, albo silnik się spalił. Quote Link to post Share on other sites
cyma12 Posted July 26, 2007 Author Report Share Posted July 26, 2007 A grzebałeś w nim wcześniej? Tzn. tuningowałeś, czy to jest stock? Możliwe, że zębtaki są za mocne, albo silnik się spalił. Ma ftk hurricane z m100 i lufe precyzyjną. W jaki sposób mogę naprawić tą usterkę? Da się coś zrobić jesli silnik sie naprawde spalił? Quote Link to post Share on other sites
Dancer Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 UWAGA - Dołączam się do tematu, choć mam inny problem, a nie chcę zakładać nowego... Mam Ak Cymy, a w niej: preckę, metal komorę HU i gumkę sili Guardera... Magazynki - i seryjny i LC od P&J - pracują spoko, podają bezproblemowo, więc wiem, że problem nie leży po tej stronie. Bateria jest naładowana, lufa jest czysta w środku i nie ma w niej zaciętych kulek. Używam wyłącznie kulek precyzjnych 0,23g. Sedno sprawy: strzelając czy to na semi czy na fullu kulki czasanu tj. nie chcą przejść przez komorę - zatrzymują się między ujściem z magazynka a samą komorą, czyli w miejscu gdzie POWINNY być wystrzeliwane w kiernku wylotu. Przeczyściłem lufę, lekko przetarłem nawiniętą na wycior bawełnianą szmatką z olejem silikonowym i w-stko jest ok. Kulki przepycham i wylatują (te co się blokują). Nie wiecie lub możecie wytłumaczyć, dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić? Wyjmuję maga wsypuję te kulki, które były następne do wystrzelenia i zakładam znowu i strzela. POWTARZAM problem występuję czasami lub w ogóle... Proszę o "prosty" język w tym temacie...heh. *Jak było na forum, że ktoś miał podobny problem, to dajcie link, bo ja nie znalazłem a pierwszy rzut oka... Pozdrawiam i dzięki za odp. Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 Da się coś zrobić jesli silnik sie naprawde spalił? Da. Wymienić :lol: .Jak sie spalił, to się spalił. A gdy naciskasz spust z baterią załadowaną i pełną, to słychać takie "Klick, Tick, Klick"? Quote Link to post Share on other sites
cyma12 Posted July 27, 2007 Author Report Share Posted July 27, 2007 Da. Wymienić :lol: .Jak sie spalił, to się spalił. A gdy naciskasz spust z baterią załadowaną i pełną, to słychać takie "Klick, Tick, Klick"? No coś tam słychać; jakieś odgłosy elektryki Quote Link to post Share on other sites
cyma12 Posted August 1, 2007 Author Report Share Posted August 1, 2007 Wymieniłem silnik na G&G 25k obr. i niestety efekt taki sam. Wina kabli to raczej nie jest, bo dopiero co wymieniałem. Co to może być? Quote Link to post Share on other sites
MaxXxi47 Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Tłok zablokowany w tylnym położeniu. Rozbebesz GB i złóż go ponownie. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Do tego nie trzeba rozbierać gearboxa. Wystarczy zwolnić antireversal (małymi kombinerkami lub szydełkiem), należy tylko pamiętać, żeby przed zwolnieniem wcisnąć dyszę do oporu (jak się trego nie zrobi to można połamać popychacz). Jak byś już dostał się do wnętrza gearboxa to sprawdź stan styków, czy luty gdzieś nie puściły. Sprawdź też bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.