Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam.

Mam taki problem otóż:

Niedawno karabin przestał mi strzelać (bateria była naładowana). Znajomi powiedzieli mi, że trzeba wymienić kable. Dałem im moją replike i zrobili to. Problem zniknął, lecz po wystrzeleniu 200 kulek, semi przestało działać, mogłem strzelać tylko na auto. Odkręciłem silnik od gb i normalnie się krecił, po czym przykręciłem i semi zaczęło działać. Po strzelance, strzeliłem pare razy i karabin znowu przestał CAŁKIEM działać. Odkręciłem ponownie silnik, lecz teraz zębatka już się nie kręciła. Co mam zrobic? HELP PLS! :(

Link to post
Share on other sites

A grzebałeś w nim wcześniej? Tzn. tuningowałeś, czy to jest stock?

 

Możliwe, że zębtaki są za mocne, albo silnik się spalił.

 

Ma ftk hurricane z m100 i lufe precyzyjną. W jaki sposób mogę naprawić tą usterkę? Da się coś zrobić jesli silnik sie naprawde spalił?

Link to post
Share on other sites

UWAGA - Dołączam się do tematu, choć mam inny problem, a nie chcę zakładać nowego...

 

Mam Ak Cymy, a w niej: preckę, metal komorę HU i gumkę sili Guardera...

 

Magazynki - i seryjny i LC od P&J - pracują spoko, podają bezproblemowo, więc wiem, że problem nie leży po tej stronie. Bateria jest naładowana, lufa jest czysta w środku i nie ma w niej zaciętych kulek. Używam wyłącznie kulek precyzjnych 0,23g.

 

Sedno sprawy:

strzelając czy to na semi czy na fullu kulki czasanu tj. nie chcą przejść przez komorę - zatrzymują się między ujściem z magazynka a samą komorą, czyli w miejscu gdzie POWINNY być wystrzeliwane w kiernku wylotu. Przeczyściłem lufę, lekko przetarłem nawiniętą na wycior bawełnianą szmatką z olejem silikonowym i w-stko jest ok. Kulki przepycham i wylatują (te co się blokują).

 

Nie wiecie lub możecie wytłumaczyć, dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić? Wyjmuję maga wsypuję te kulki, które były następne do wystrzelenia i zakładam znowu i strzela. POWTARZAM problem występuję czasami lub w ogóle... Proszę o "prosty" język w tym temacie...heh.

 

*Jak było na forum, że ktoś miał podobny problem, to dajcie link, bo ja nie znalazłem a pierwszy rzut oka...

 

Pozdrawiam i dzięki za odp.

Link to post
Share on other sites

Do tego nie trzeba rozbierać gearboxa. Wystarczy zwolnić antireversal (małymi kombinerkami lub szydełkiem), należy tylko pamiętać, żeby przed zwolnieniem wcisnąć dyszę do oporu (jak się trego nie zrobi to można połamać popychacz).

 

Jak byś już dostał się do wnętrza gearboxa to sprawdź stan styków, czy luty gdzieś nie puściły. Sprawdź też bezpiecznik.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...